معرفی و خرید محصولات نینجا؛ معرفی بهترین‌های برند نینجا

خرید محصولات نینجا

اگر با حوزه لوازم‌خانگی و لوازم برقی آشپزخانه به‌ویژه شرایط خرید سرخ‌کن و مخلوط‌کن آشنایی دارید، حتما نام برند نینجا و محصولات باکیفیت آن به گوش شما خورده است. این برند با اینکه به‌اندازه برندهایی مانند بوش، فیلیپس، تفال و… در ایران شناخته‌شده نیست؛ اما محصولات آن از کیفیت مطلوبی برخوردارند و می‌توان محصولات برند نینجا را از بهترین‌های بازار معرفی کرد. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب همراه ما باشید و پس از آشنایی با برند نینجا و در صورت تمایل، خرید محصولات نینجا را در برنامه خود قرار دهید. در ادامه قصد داریم به بررسی تاریخچه، مبدأ برند و معرفی محصولات نینجا بپردازیم تا شما بیش‌ازپیش با این برند مشهور آشنا شوید.

تاریخچه برند نینجا

نینجا شرکت تولیدکننده لوازم‌خانگی و لوازم برقی آشپزخانه است که تمرکز اصلی آن بر روی تولید لوازم‌خانگی کوچک با کارایی بالا و کیفیت فوق‌العاده است. برند نینجا در اوایل دهه ۹۰ میلادی در کشور آمریکا و در شهر نیدهام تاسیس شده است؛ اما امروزه محصولات برند نینجا تحت نظارت شرکت نینجا در چین تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت مطلوب، نوآوری در تولیدات و کاربرپسند بودن محصولات نینجا را می‌توان از نقاط قوت این برند آمریکایی در نظر گرفت. اغلب محصولات برند نینجا در زمینه آشپزی و آماده‌کردن غذاها و نوشیدنی‌هاست و اگر شما نیز به آشپزی بهتر و راحت‌تر علاقه‌مندید با خرید محصولات برند نینجا می‌توانید فرایند آشپزی را برای خود آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید.

لیست محصولات برند نینجا

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردیم، شرکت نینجا بر روی تولید لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک تمرکز دارد و اغلب لیست محصولات نینجا شامل این موارد هستند و شما می‌توانید برای تکمیل‌کردن لوازم آشپزخانه خود خرید محصولات نینجا را مدنظر قرار دهید. لیست محصولات برند نینجا به شرح زیر است.

  • هواپز
  • سرخ‌کن
  • مولتی کوکر
  • مخلوط کن
  • اسموتی‌ساز
  • توستر
  • کتری برقی
  • غذاساز
  • بستنی‌ساز
  • خردکن
  • آون توستر

می‌توان مدعی شد که شهرت امروزی برند نینجا در گرو عرضه سرخ‌کن‌های بدون روغن باکیفیت، مخلوط‌کن‌های کارآمد و اسموتی‌سازهای جذاب و سریع است. سرخ‌کن‌های بدون روغن برند نینجا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران به محبوبیتی فوق‌العاده دست یافتند و بسیاری از ایرانی‌ها خرید محصولات نینجا را در دستور کار خود قرار دهند.  مخلوط‌کن‌های یک‌نفره یا اسموتی‌سازهای این برند نیز توسط ورزشکاران و افرادی که رژیم خاص دارند، پیگیری می‌شود و برند نینجا در میان این دسته از افراد نیز شناخته‌شده است. اگر شما نیز قصد خرید مخلوط‌کن، اسموتی‌ساز، سرخ‌کن و… را دارید، می‌توانید خرید محصولات نینجا به‌ویژه خرید مخلوط‌کن نینجا را در برنامه‌های خود قرار دهید.

لیست بهترین‌های برند نینجا

پس از معرفی برند و محصولات نینجا قصد داریم به معرفی لیست بهترین‌های برند نینجا در المارکت بپردازیم تا کسانی که تا به اینجا به برند نینجا علاقه‌مند شده‌اند، بتوانند خرید محصولات نینجا را پیگیری کنند. شما عزیزان می‌توانید با همراهی فروشگاه اینترنتی المارکت، خرید محصولات نینجا، به‌ویژه خرید مخلوط کن نینجا، را به شکل آنلاین و با بهترین قیمت انجام دهید و از تجربه خریدی اقتصادی و باکیفیت لذت ببرید. شما می‌توانید به مقایسه چهار مخلوط‌کن زیر بپردازید و پس از بررسی ویژگی‌ها و قیمت هر یک از محصولات، در مورد خرید محصولات نینجا تصمیم‌گیری کنید.

مخلوط کن نینجا CB150UK

خرید مخلوط کن نینجا و خرید محصولات نینجا

اگر به دنبال خرید مخلوط‌کنی قدرتمند و باکیفیت هستید، خرید مخلوط کن نینجا CB150UK پیشنهاد المارکت به شماست. با استفاده از این مخلوط‌کن ۱۱۰۰ واتی می‌توانید با استفاده از انواع میوه‌ها و خوراکی‌ها با هر نوع بافت نرم یا سفتی، انواع نوشیدنی‌ها، دسرها، معجون‌ها، میلک‌شیک‌ها، اسموتی‌ها و… را آماده کنید. این مخلوط‌کن از برند نینجا به دلیل برخورداری از موتوری قدرتمند و تیغه‌های شش‌پره استیل ضدزنگ نشکن، می‌تواند هرگونه خوراکی را به طور کامل له یا خرد کند. مخلوط کن نینجا CB150UK از فناوری Auto-IQ بهره می‌گیرید و دارای پنج برنامه هوشمند با قابلیت توقف خودکار بعد از ترکیب مواد خوراکی است. پنج برنامه هوشمند این مخلوط کن از برند نینجا عبارت‌اند از: مخلوط‌کردن (میلک‌شیک و اسموتی)، خردکردن (تهیه نوشیدنی‌های یخ‌دار)، اسلاش (تهیه اسموتی‌هایی با بافت نرم‌تر)، میکس (ماست منجمد و بستنی‌ساز) و پاورمیکس (هوموس و پاته). به همراه این مخلوط‌کن دو پارج ۰.۷ لیتری برای تهیه اسموتی نیز عرضه شده است. برای خرید مخلوط کن نینجا CB150UK کلیک کنید.

مخلوط‌ کن نینجا BN495

خرید محصولات نینجا و خرید مخلوط کن نینجا

مخلوط کن نینجا BN495 یکی از بهترین‌های برند نینجا و پرفروش‌های المارکت بوده است و ازاین‌رو، در لیست پیشنهادی خرید محصولات نینجا قرار گرفته است. مخلوط‌کن نینجا BN495 با توان مصرفی ۱۰۰۰واتی و ظرفیت پارچ ۰.۷ لیتری می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران رژیم‌های غذایی مفید و ورزشکاران باشد. با استفاده از این مخلوط‌کن از برند نینجا می‌توانید با سرعت بالا و به‌راحتی نوشیدنی‌هایی خوش‌طعم و موردعلاقه خود را تهیه کنید و از فواید و خواص نوشیدنی‌های میوه‌ای و طبیعی لذت ببرید. کیفیت ساخت این محصول از برند نینجا فوق‌العاده بالاست و می‌توانید تا سال‌های سال از این مخلوط‌کن استفاده کنید. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های مخلوط کن نینجا BN495 می‌توان به عملکرد توربو (Turbo)، عملکرد لحظه‌ای (Pause)، قابلیت خردکردن خوراکی‌های سخت مانند یخ و تک‌سرعته بودن اشاره کرد.

مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا CB100

خرید مخلوط کن نینجا

اگر در مورد خرید محصولات نینجا و به‌ویژه خرید مخلوط کن نینجا در حال تحقیق و بررسی هستید، مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا CB100 از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست. مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا CB100 دارای موتوری با توان مصرفی ۱۱۰۰ وات است که قدرتی مطلوب نسبت به محصولات سایر برندها محسوب می‌شود. ظرفیت پارچ اصلی این دستگاه ۰.۴ لیتر است که با استفاده از آن می‌توانید برای یک‌نفر نوشیدنی آماده کنید. پارچ همراه این مخلوط کن و اسموتی ساز نینجا CB100 ظرفیتی معادل ۰.۷ لیتر دارد و آماده‌کردن نوشیدنی برای دو یا سه نفر مناسب است. تیغه‌های این اسموتی‌ساز چهارپره و از جنس استیل ضدزنگ است. این محصول از برند نینجا دارای ۴ برنامه مختلف برای آماده‌کردن نوشیدنی و میان‌وعده است که عبارت‌اند از: مخلوط‌کردن (میلک‌شیک و اسموتی میوه)، خردکردن (نوشیدنی یخ‌دار و اسموتی‌های سبز)، مخلوط‌کردن (ماست منجمد و تهیه بستنی) و پاورمیکس (هوموس و پاته). یکی از نکات جالب‌توجه این محصول موتور Smart Torque است که باعث تطبیق میزان قدرت دستگاه بر اساس بافت مواد غذایی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری Auto IQ، قفل ایمنی درپوش، پایه لاستیکی برای ثابت بیشتر دستگاه و عدم استفاده از BPA برای حفظ سلامتی کاربران اشاره کرد. برای خرید این محصول و خرید محصولات نینجا می‌‌توانید به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید.

اسموتی ساز نینجا BC151

خرید محصولات نینجا

اسموتی ساز نینجا BC151 باتوجه‌به ظاهر جذاب و کارایی فوق‌العاده، از آن دسته محصولاتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و آن را در لیست پیشنهادی خرید محصولات نینجا جای نداد. این اسموتی ساز در رنگ‌های آبی، بنفش، زرشکی، سبز، سفید و مشکی نقره‌ای طراحی و تولید شده است و زیباترین لوازم آشپزخانه موجود در بازار است. با استفاده از این اسموتی‌ساز می‌توانید انواع آبمیوه و نوشیدنی‌های طبیعی را تهیه کنید. جنس تیغه‌های این اسموتی ساز از جنس استیل ضدزنگ و هایپر لیفت تیتانیوم و طلا است و می‌تواند همه نوع میوه، آجیل و سبزی‌ها را خرد کند و اسموتی مدنظر شما را تهیه کند. این اسموتی ساز در گروه شیکر شارژی قرار می‌گیرد و قدر آن ۷.۴ ولت است. گنجایش این دستگاه ۵۰۰ سی‌سی است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از اسموتی‌ساز نینجا برای دو نفر نوشیدنی سرو کنید. نکته جالب در مورد این محصول قابلیت شست‌وشوی قطعات آن در ماشین ظرف‌شویی است و می‌توانید با کمترین زحمت این قطعات را تمیز کنید. شارژ این دستگاه با کابل USB-C انجام می‌شود و می‌توانید به‌راحتی و در هر مکانی این اسموتی‌ساز را شارژ کنید. با این مشخصات و مزایای اسموتی ساز نینجا BC151 می‌توانید در هنگام خرید محصولات نینجا، نگاهی ویژه به این محصول داشته باشید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

شیکر شارژی NUTRIBULLET
شیکر شارژی NUTRIBULLET
%۱۲ تخفیف
۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان 3,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*