مقایسه و خرید مخلوط کن‌ های پرفروش المارکت

خرید مخلوط کن

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید لوازم برقی و دستگاه‌های مختلف آشپزخانه، آماده‌کردن انواع خوراکی‌ها مانند غذاها، نوشیدنی‌ها و… بسیار ساده‌تر از گذشته شده و شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از لوازم مختلف آشپزخانه مانند مخلوط‌کن، انواع نوشیدنی‌ها، دسرها و… را آماده کنید. مخلوط کن یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه در هنگام تهیه خوراکی‌های مختلف است و خرید مخلوط کن می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما در جهت آماده‌سازی باکیفیت‌تر خوراکی‌ها باشد. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم پس از نگاهی کوتاه به نکات مهم خرید مخلوط‌ کن، دو مدل از پرفروش‌ترین مخلوط‌کن‌های المارکت را مورد بررسی قرار دهیم و به مقایسه ویژگی‌های هر یک از این دو محصول بپردازیم.

بررسی کاربردهای مخلوط‌کن

گاهی‌اوقات افراد کاربردهای مخلوط‌کن را با دستگاه‌های دیگری مانند همزن، میکسر، غذاساز و… اشتباه می‌گیرند یا تصور می‌کنند تنها کاربرد این دستگاه میکس‌کردن و تهیه نوشیدنی‌هاست. درحالی‌که عملکرد اصلی مخلوط‌کن، خردکن و یک‌دست کردن مواد غذایی داخل پارچ با استفاده از حرکت دائمی تیغه‌هاست و با استفاده از مخلوط‌کن می‌توانید انواع سوپ و سس را آماده‌ و سبزیجات لازم برای طبخ غذا را خرد کنید. علاوه بر این کاربردها می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهای مختلفی را با استفاده از این عملکرد مخلوط‌کن تهیه کنید و میز غذای رنگین و جذابی را فراهم سازید.

نکات مهم در هنگام خرید مخلوط‌ کن

خرید مخلوط کن‌

مخلوط‌کن دستگاهی با عملکرد و برنامه‌های ساده است و ازاین‌رو، بررسی محصولات مختلف و انتخاب برترین مخلوط کن چندان سخت نیست و در هنگام خرید این محصول تنها باید چند نکته را مدنظر داشته باشید. مهم‌ترین نکاتی در هنگام خرید مخلوط کن باید مدنظر داشته باشید، نوع دستگاه، برند محصول، جنس و تعداد پره‌های تیغه‌، توان موتور و قیمت دستگاه است. مخلوط‌کن‌ها به دو دسته دستگاه‌های تک‌کاره و چندکاره تقسیم‌بندی می‌شوند. دستگاه‌های تک‌کاره تنها دارای پارچ برای مخلوط‌کردن مواد غذایی هستند؛ اما در دستگاه‌های چندکاره علاوه بر پارچ مخلوط‌کن، آسیاب و… نیز عرضه می‌شود. اگر تنها قصد شما از خرید مخلوط‌کن، استفاده از پارچ مخلوط‌کن است و نیازی به دستگاه‌های جانبی مانند آسیاب ندارید، پیشنهاد می‌شود به سراغ دستگاه‌های تک‌کاره بروید و هزینه بیشتری را صرف خرید دستگاه‌های چندکاره نکنید.

 همان‌طور که می‌دانید، خرید از برندهای معتبر به‌نوعی ضامن کیفیت دستگاه است و می‌توانید با خرید مخلوط کن از برندهای مشهور تولیدکننده لوازم‌خانگی مانند کنوود، بوش و…، مطمئن شوید که دستگاه برای مدت طولانی می‌تواند برای شما کار می‌کند. نکته بعدی که در زمینه خرید مخلوط کن از اهمیت بسزایی برخوردار است، توان دستگاه و تعداد تیغه‌هاست. معمولاً مخلوط‌کن‌های موجود در بازار همگی با استفاده از تیغه‌های استیل ضدزنگ کار می‌کنند و شرایط تقریباً از این نظر برای محصولات تمامی برندها یکسان است؛ اما توان موتور و تعداد پره‌های تیغه متفاوت است. توان موتور و تعداد پره‌های تیغه‌ داخل پارچ مخلوط‌کن، می‌تواند در عملکرد دستگاه تأثیر بسزایی داشته باشد و کیفیت و سرعت عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد. توان موتور رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه دارد و هرچه موتور مخلوط‌کن قوی‌تر باشد، باید هزینه بیشتری را بابت خرید مخلوط کن بپردازید. باتوجه‌به این توضیحات در‌صورتی‌که به شکل مداوم از دستگاه استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود برای خرید مخلوط کن، دستگاهی با موتور قدرتمند را انتخاب کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌شود دستگاهی با توان معمولی را انتخاب نمایید تا خریدی موفق و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

بررسی و مقایسه ویژگی‌های مخلوط‌کن‌های پرفروش

مخلوط کن کنوود BLM45 و مخلوط‌کن بوش MMB6141B دو محصول پرفروش المارکت در دسته‌بندی مخلوط‌کن‌ها هستند و باتوجه‌به کیفیت بالا و قیمت مناسب، این دو دستگاه به محصولات محبوب مشتریان تبدیل شده‌اند. پس از بررسی نکات مهم در خرید مخلوط کن، به بررسی ویژگی‌های این دو مخلوط کن خارجی از فروشگاه اینترنتی المارکت می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید در مورد خرید مخلوط کن باکیفیت تصمیم‌گیری کنید.

مخلوط کن بوش MMB6141B

مخلوط کن بوش MMB6141B

برند بوش را می‌توان از برترین‌های حوزه تولید لوازم آشپزخانه در سراسر دنیا دانست. طول عمر محصولات برند بوش بی‌نظیر است و می‌توانید تا سال‌های سال بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی از محصولات این برند پرطرفدار استفاده کنید. مخلوط کن بوش MMB6141B یکی از محبوب‌ترین مخلوط‌کن‌های تک‌کاره این برند است که با قیمتی استثنایی و ویژه به بازار عرضه شده است. موتور این مخلوط کن خارجی دارای قدرت ۱۲۰۰ واتی است و باتوجه‌به قدرت بالای این محصول، می‌توانید حتی مواد غذایی با بافت سفت مانند یخ، سبزیجات مختلف و… را داخل پارچ دستگاه قرار دهید و خوراکی مدنظر خود را آماده کنید. ظرفیت پارچ این دستگاه ۱.۵ لیتر است و می‌توانید برای تعداد ۶ الی ۱۲ نفر نوشیدنی‌ها یا دسرهای مختلفی را در یک‌ وعده آماده کنید. این مخلوط کن خارجی  دارای قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد لحظه‌ای است و می‌توانید با استفاده از این ویژگی‌ها، هر برنامه‌ای که برای خوراکی خود دارید را اجرا کنید. این دستگاه دارای تیغه چهار پره از جنس استیل ضدزنگ است و می‌توان با استفاده از این دستگاه انواع اسموتی‌ها با میوه‌های منجمد، دسرهای مختلف، میان وعده‌های جذاب، نوشیدنی‌ها، سوپ و… را نیز آماده کنید. از دیگر ویژگی‌های مخلوط کن بوش MMB6141B می‌توان به دو حالت تنظیم سرعت، حداکثر سرعت چرخش موتور ۳۰۰۰۰ دور در دقیقه، طراحی زیبا جذاب و فوق‌العاده، رنگ بدنه مشکی و… اشاره کرد. اگر به دنبال خرید مخلوط کن تک‌کاره هستید، این مدل از برند بوش یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شماست. همین حالا می‌توانید با کلیک‌کردن بر روی “مخلوط کن بوش MMB6141B” برای خرید مخلوط کن از برند بوش اقدام نمایید.

مخلوط کن کنوود BLM45

مخلوط کن کنوود BLM45

مخلوط کن کنوود BLM45 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند کنوود و یکی از برترین مخلوط‌کن‌های موجود در بازار لوازم آشپزخانه است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید مخلوط‌کن باشد. این مخلوط کن خارجی دوکاره می‌تواند ابزاری کارآمد در آشپزخانه شما باشد و می‌توانید هم از قابلیت پارچ مخلوط‌کن و هم از قابلیت این دستگاه در تهیه غذا، نوشیدنی‌ها، دسرها و… استفاده کنید. این مخلوط کن از برند کنوود دارای توان مصرفی ۱۰۰۰ وات است و مخلوط‌کنی قدرتمند محسوب می‌شود. قابلیت تنظیمات سرعت و عملکرد لحظه‌ای این دستگاه تهیه انواع خوراکی‌ها برای شما ممکن ساخته است. ظرفیت پارچ این مخلوط کن خارجی دو لیتر است  و این پارچ از جنس شیشه پیرکس است. جنس تیغه ۴ پره این دستگاه  از استیل ضدزنگ است و می‌توانید انتظاری عملکرد طولانی‌مدت را از این تیغه‌ها داشته باشید. بدنه این مخلوط‌کن خارجی نیز از استیل ضدزنگ ساخته شده و ظاهر این دستگاه ترکیبی از رنگ مشکی و استیل است. برای عملکرد بهتر و استفاده راحت از این دستگاه، پایه نگهدارنده و پایه ضدلغزش در بخش زیرین دستگاه تعبیه گردیده است. شما می‌توانید لوازم جانبی این دستگاه را به‌راحتی با استفاده از ماشین ظرف‌شویی شست‌وشو دهید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تنظیمات سرعت دوحالته، برخورداری از قفل درپوش و گارانتی ۱۸ ماهه اشاره کرد. اگر به دنبال گزینه‌ای اقتصادی‌تر نسبت به مخلوط‌کن بوش MMB6141B هستید و دوست دارید، در کنار مخلوط‌کن، از دستگاه آسیاب نیز استفاده کنید، این محصول از برند کنوود، گزینه مناسبی برای خرید مخلوط کن است. هم‌اکنون می‌توانید از طریق بخش فروشگاهی المارکت و صفحه مربوط به مخلوط کن کنوود BLM45، این محصول شگفت‌انگیز را سفارش دهید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اسموتی ساز سنکور SBL7177
اسموتی ساز سنکور SBL7177
تخفیف
۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان 4,450,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*