سرخ کن دلونگی یا سرخ کن فیلیپس، کدام را بخرم؟

سرخ کن دلونگی یا سرخ کن فیلیپس

این روزها مشغله‌ زیاد فرصت آشپزی را از خانواده‌ها گرفته و پای لوازم پخت‌وپز را به آشپزخانه‌ها باز کرده است. سرخ‌کن‌ها یک دستیار آشپزی بی‌نظیرند که نه تنها کارِ کارمندان و خانه‌دارها را راحت کرده‌اند و دیگر از سوانح سوختگی خبری نیست، بلکه مصرف انرژی و روغن کمتر هم از دیگر ویژگی‌های آن است.             

سرخ کن‌ دلونگی و سرخ کن فیلیپس از بهترین سرخ کن‌های خارجی موجود در بازار هستند. در این مطلب از المارکت قرار است کمی درباره‌ی ویژگی‌های این دو محصول صحبت کنیم تا انتخاب برایتان راحت باشد.

روش کار سرخ کنها

علاقه‌‌ کودکان به غذاهای سرخ‌کردنی بر هیچکس پوشیده نیست اما کالری بالای این غذاها دردسر ساز شده، به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن است. سرخ کن‌هایی که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های ایده‌آل مدتی است مورد توجه همه قرار گرفته‌اند.

سرخ کن‌ها مواد غذایی را با سرعت بالا و در حرارت مشخص شده سرخ می‌کنند. سیستم تهویه، تایمر و هشدار دهنده‌ صوتی قابلیت‌های موجود در انواع سرخ کن‌هاست که کار را راحت‌تر کرده و ایمنی استفاده را بالا می‌برد. 

بررسی سرخ کن دلونگی

دلونگی، یکی از بهترین برندهای ایتالیایی در زمینه‌ تولید لوازم خانگی است و سرخ کن آن یکی از پرطرفدارترین محصولات است. محصولات دلونگی به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته و تخصصی تولید می‌شوند و سرخ کن آن هم از پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ کن با ماندگاری بالا در بازار است. 

طبق نظر مشتریان، لوازم پخت‌وپز دلونگی نه تنها به کارها سرعت می‌دهند، بلکه با حفظ کیفیت و طعم غذا، غذایی سالم و لذیذ برای شما آماده می‌کنند.

دلونگی تلاش کرده تا در کنار طراحی خلاقانه‌ی سرخ کن، کارایی و رابط کاربری ساده‌ این محصول حفظ شود تا افراد، در تمامی سنین، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بررسی سرخ کن فیلیپس

فیلیپس یک برند نام‌آشنا در صنعت لوازم خانگی است. این برند هلندی با به کارگیری تکنولوژی روز و استفاده از مواد اولیه‌ با کیفیت توانسته سهم عمده‌ای از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این فیلیپس سرخ کن است که با وجود قیمت نسبتا بالا، کیفیتی عالی دارد جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرده است.

اغلب سرخکن‌های فیلیپسِ موجود در بازار، تحت لیسانس شرکت فیلیپس هلند اما تولید شده در چین هستند و با گارانتی معتبر نمایندگی‌های فعال در کشورهای مختلف به فروش می‌رسند. طراحی زیبا و ساده‌ی این محصول باعث شده اغلب زوج‌های جوان این محصول را برای استفاده انتخاب کنند.

مقایسه سرخ کن دلونگی و سرخ کن فیلیپس 

حالا که با دو برند دلونگی و فیلیپس آشنا شدیم به سراغ بررسی سرخ‌کن‌های این دو برند می‌رویم:

سرخ کن فیلیپس مدل HD9650

این محصول، یکی از جدیدترین تولیدات فیلیپس است. این محصول با ظرفیت ۴.۱ کیلوگرم قابلیت‌هایی مثل صفحه‌ی لمسی، امکان تنظیم حرارت، سیستم قطع خودکار و تایمر، توان ۲۲۰۰ وات و پایه ضدلغزش امکان استفاده‌ی راحت‌تر و ایمن‌تر را به شما می‌دهد. بدنه‌ی آن عایق حرارت است و در زمان استفاده دمای محیط آشپزخانه را بالا نمی‌برد. 

همچنین با استفاده از سیستم rapid air مانع از پخش بوی غذا در آشپزخانه می‌شود. فیلیپس با استفاده از تکنولوژی twin turbo-star امکان پخت یکنواخت مواد غذایی را با کم‌ترین میزان روغن فراهم کرده است. شما می‌توانید به راحتی قسمت‌های مختلف سرخ کن فیلیپس را در ماشین ظرفشویی بشوئید.

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن دلونگی مدل FH1396  

سرخ‌کن دلونگی مدل FH1396 به عنوان یک سرخ کن با روغن مصرفی کم شناخته شده که هدف از تولید آن حفظ سلامت مصرف‌کننده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سرخ کن وجود دو المنت بالا، المنت پایین و یک فن وسط المنت بالاست. با کمک این فناوری دما از المنت بالا زودتر به سطح مواد غذایی می‌رسد، در نتیجه پخت غذاها سریع‌تر انجام می‌شود. ظرفیت دیگ سرامیکی این دستگاه ۷.۱ کیلوگرم است و بدنه‌ی پلاستیکی آن عایق حرارت بوده و مانع از گرم شدن آشپزخانه می‌شود. 

هم‌زن کف ظرف با حرکت دورانی خود باعث پخت یکنواخت مواد می‌شود. علاوه بر این برای پخت کیک و پیتزا در این سرخ کن می‌توانید به راحتی هم‌زن ظرف را جدا کنید. این توری به شما امکان پختن یا کباب کردن مرغ و گوشت را می‌دهد. این محصول با ۴ درجه‌ گرمایشی، تایمر، صفحه‌ی LED و ۸ برنامه‌ی پخت، یکی از پرفروش‌ترین محصولا دلونگی است.

سرخ کن دلونگی

کدام سرخ کن را بخریم؟

اگر خانواده‌ پرجمعیتی دارید، باید غذا را به سرعت آماده کنید، صاحب یک کافه یا رستوران هستید و بودجه‌ی کافی در اختیار دارید بهتر است سراغ سرخ‌کن دلونگی بروید. اما اگر زمان کافی برای پخت‌وپز دارید و دمای پخت و قابلیت‌های مختلف سرخ‌کن برایتان مهم است، فلیپس می‌تواند شما را راضی نگه دارد. برای خرید سرخ کن دیگر محصولات ما را در سایت المارکت مشاهده کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

سرخ کن میدیا MF-CN55D2
سرخ کن میدیا MF-CN55D2
تخفیف
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان 5,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*