لیست پیشنهادی خرید سرخ کن تفال

خرید سرخ کن تفال

برند تفال یکی از برندهای مشهور تولیدکننده لوازم آشپزخانه است که محصولات متعددی را در لیست محصولات خود گنجانده است. از جمله محصولات برند تفال می‌توان به اتوبخار، وسایل آشپزی، زودپز، ظروف نگهدارنده غذا و نوشیدنی و… اشاره کرد. سرخ کن برقی نیز یکی از محصولات مشهور برند تفال است که به شکل گسترده مورد استقبال مشتریان این برند قرار گرفته است و به سبب استقبال مناسب، مدل‌های مختلف سرخ کن با ویژگی‌های متفاوت توسط این برند طراحی و تولید شده است. اگر قصد خرید سرخ کن تفال را دارید، پیشنهاد می‌شود مطالعه این مطلب درباره نقد و بررسی سرخ کن تفال را از دست ندهید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی سه مدل از محبوب‌ترین و برترین سرخ‌کن‌های تفال بپردازیم.

نکات مهم در هنگام خرید سرخ‌کن

پیش از بررسی لیست پیشنهادی خرید سرخ کن تفال، قصد داریم به بررسی نکات مهم در هنگام خرید سرخ کن بپردازیم. با مطالعه و بررسی این نکات شما می‌توانید با دیدگاهی بهتر دست به خرید سرخ کن تفال بزنید و با آگاهی بیشتری به بررسی سرخ کن تفال بپردازید.

ظرفیت دستگاه

ظرفیت دستگاه سرخ‌کن مهم‌ترین عامل در انتخاب سرخ‌کن است. درصورتی‌که دستگاه مدنظر شما ظرفیت مناسبی نداشته باشد، استفاده از آن دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. اگر ظرفیت دستگاه از نیاز شما کمتر باشد، باید تهیه غذا را در چند مرحله انجام دهید و اگر ظرفیت آن از نیاز شما بیشتر باشد، مصرف روغن آن بیشتر خواهد شد و در هر بار مصرف باید ظرف‌های داخلی بزرگی را بشویید. بنابراین پیشنهاد می‌شود هنگام بررسی سرخ کن تفال، به ظرفیت دستگاه دقت کنید و سرخ کن با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. سرخ‌کن‌های ۳ و ۴ لیتری مناسب خانواده‌های کمتر از ۵ نفر، سرخ‌کن‌های ۵ و ۶ لیتری مناسب خانواده‌‌های ۵ تا ۷ نفر و سرخ‌کن ۷ لیتری مناسب خانواده‌هایی با بیش از ۷ نفر جمعیت است. درصورتی‌که ظرفیت دستگاه بر اساس کیلوگرم بیان شده بود، به این معناست که سرخ‌کن مدنظر می‌تواند به همان میزان سیب‌زمینی سرخ کند. برای مثال اگر ظرفیت دستگاهی ۲ کیلوگرم باشد، به این معناست که می‌تواند 2 کیلوگرم سیب‌زمینی را در خود سرخ کند.

سیستم جریان حرارت

سیستم جریان حرارت تأثیرگذاری بسزایی در کیفیت طبخ غذا در سرخ‌کن دارد و هر یک از برندها، سیستم جریان حرارت اختصاصی را در طراحی‌های خود رعایت می‌کنند. سیستم جریان حرارت سرخ‌کن تفال 3D Air Pulse است که به شکل مداوم جریان حرارت را در سرخ‌کن ایجاد و منتقل می‌کند. در بررسی سرخ کن تفال می‌توان مدعی شد که این سیستم جریان حرارت از کیفیت مناسبی برخوردار است و خروجی مطلوبی را ارائه می‌دهد.

توان مصرفی

توان مصرفی بیانگر قدرت دستگاه است و معمولا رابطه مستقیمی با ظرفیت دستگاه و قیمت آن دارد. پیشنهاد می‌شود در صورت مصرف خانگی، دستگاه‌هایی با توان ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ وات را انتخاب کنید و درصورتی‌که قصد استفاده به شکل رستوران یا تهیه غذا را دارید، دستگاهی با توان مصرفی بالای ۲۰۰۰ وات را انتخاب کنید.

بررسی لیست پیشنهادی خرید سرخ کن تفال

حالا که با نکات مهم خرید سرخ کن تفال آشنا شدید، در این بخش به بررسی سرخ کن تفال در مدل‌های مختلف می‌پردازیم و شما می‌توانید با مقایسه ویژگی‌ها و بررسی قیمت سرخ کن تفال، انتخاب خود را انجام دهید.

سرخ کن تفال EY801D

قیمت سرخ کن تفال

سرخ کن تفال EY801D باتوجه‌به توان مصرفی ۱۶۵۰ وات، سرخ‌کنی قدرتمند است. ظرفیت این سرخ‌کن به لیتر برابر ۶.۵ لیتر و به کیلوگرم معادل ۱.۵ کیلوگرم است. ظرفیت طبخ غذای این دستگاه برای گروه‌های ۶ الی ۸ نفره مناسب است. سرخ کن تفال EY801D دارای ۸ برنامه پخت است که با استفاده از آن می‌توانید ناگت، مرغ سوخاری، پیتزا، گوشت، ماهی، سبزیجات، سیب‌زمینی سرخ‌شده و دسر را آماده کنید. با استفاده از قطعه Flexcook که همراه این دستگاه عرضه می‌شود، شما می‌توانید سبد سرخ‌کن را به دو قسمت تقسیم‌ کنید و دو خوراکی مختلف را در آن سرخ کنید. این سرخ‌کن از برند تفال دارای تایمر ۶۰ دقیقه‌ای است و شما می‌توانید برای یادآوری مدت‌زمان سرخ‌کردن یا طبخ‌کردن غذا از تایمر این سرخ‌کن استفاده کنید. با استفاده از پنل کاربری لمسی و نمایشگر LCD این دستگاه می‌توانید به‌راحتی تنظیمات مدنظر و تایمر را انتخاب کنید و به طبخ غذاهای مختلف بپردازید. جنس سبد و اجزای داخلی سرخ کن تفال EY801D نچسب است و این ویژگی سبب شده شست‌وشوی این قطعات بسیار ساده و آسان باشد.از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم قطع خودکار، قابلیت تنظیم حرارت پخت، پخت بدون روغن، ویژگی Extra Crisp (ترد و برشته‌کردن سطح غذا)، پایه ضدلغزش و محکم، بدنه و دستگیره عایق حرارت اشاره کرد. شما می‌توانید با کلیک بر روی “سرخ کن تفال EY801D“، قیمت سرخ کن تفال را بررسی کنید و برای خرید این محصول اقدام کنید.

سرخ کن تفال EY501

خرید سرخ کن تفال

سرخ کن تفال EY501 باتوجه‌به ظرفیت ۴.۲ لیتری برای طبخ غذا برای گروه‌های ۴ تا ۶ نفره مناسب است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت باشد. با استفاده از این سرخ‌کن شما می‌توانید غذا را با حداقل روغن و به شکل رژیمی آماده کنید. ویژگی Extra Crisp در این سرخ‌کن سبب می‌شود، سطح غذا ترد و برشته شود و طعم آن به شکل قابل‌توجهی بهبود یابد. شما می‌توانید دما دستگاه مدنظر را بین ۸۰ تا ۲۰۰ سانتی‌گراد تنظیم کنید و غذای متفاوتی را آماده کنید. توان مصرفی این دستگاه ۱۴۰۰ وات است و میزان مصرف انرژی آن برای طبخ غذا برای ۴ تا ۶ نفر، استاندارد و مناسب است. این دستگاه با بهره‌گیری از سیستم گردش هوای گرم، خروجی باکیفیتی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم قطع‌کن خودکار، تایمر قابل‌تنظیم، دیگ داخلی نچسب، نمایشگر LCD و… اشاره کرد. اگر قصد  بررسی قیمت سرخ کن تفال در مدل‌های مختلف یا خرید سرخ کن تفال EY501 را دارید، تنها کافی است به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید.

سرخ کن تفال EY505D

بررسی سرخ کن تفال

اگر به دنبال خرید سرخ کن تفال با ظرفیتی مناسب برای ۸ نفر هستید، سرخ کن تفال EY505D گزینه‌ای جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای شماست. با استفاده از این سرخ کن می‌توانید حداکثر ۱.۶ کیلوگرم مواد غذایی را طبخ کنید. این دستگاه باتوجه‌به توان مصرف ۱۷۰۰ وات در دسته‌بندی سرخ‌کن‌های قدرتمند و باکیفیت قرار می‌گیرد و می‌توانید با استفاده از آن به طبخ سیب‌زمینی سرخ‌شده، گوشت، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر، میگو و… بپردازید. قابلیت تنظیم دما و تایمر ۶۰ دقیقه‌ای این محصول سبب شده کار شما برای پخت انواع غذاها ساده‌تر شود و بتوانید به‌موقع گام‌های بعدی طبخ غذا را انجام دهید. سایر امکانات این سرخ‌کن از برند تفال به شرح زیر است.

  • سیستم قطع خودکار
  • صفحه‌نمایش لمسی
  • کاسه گرد
  • تابه داخلی نچسب
  • چراغ نشانگر زمان پخت
  • اعلام هشدار در پایان برنامه
  • بدنه عایق سرد
  • قابلیت شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرف‌شویی
  • محفظه برای جمع‌کردن سیم برق

اگر به خرید سرخ کن تفال EY505D علاقه‌مندید برای بررسی قیمت سرخ کن تفال و سفارش محصول کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*