خرید ست توستر و کتری برقی تفال؛ پیشنهاد استثنایی المارکت

خرید ست توستر و کتری برقی تفال

اگر به آماده‌ کردن و صرف وعده صبحانه و میان‌وعده‌های جذاب علاقه‌مندید پیشنهاد می‌شود وسایل آشپزخانه خود را با خرید ست توستر و کتری برقی تفال تکمیل کنید. لذت چشیدن طعم چای تازه‌دم و نان گرم در وعده صبحانه از آن دسته تجربه‌هایی است که هیچ‌گاه از آن خسته نخواهید شد و هر بار برای شما لذت‌بخش خواهد بود. برند تفال به‌عنوان یکی از مشهورترین برندهای تولید لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه در جهان اقدام به طراحی و عرضه ست توستر و کتری برقی تفال جذاب است که علاوه بر ویژگی‌های فنی و کیفیت ساخت، ظاهر آن نیز شما را مجذوب خود خواهد کرد. در این مطلب از بلاگ المارکت بنا داریم به بررسی و معرفی ست توستر و کتری برقی تفال بپردازیم و شرایط خرید ست تفال را برای شما عزیزان شرح دهیم. بنابراین اگر علاقه‌مندید لوازم آشپزخانه خود را بیش‌ازپیش تکمیل کنید و به زیبایی‌ آشپزخانه خود نیز بیفزایید، شما را به خواندن دقیق و کامل این مطلب دعوت می‌کنیم.

چرا این دو محصول در قالب ست توستر و کتری برقی تفال در کنار هم قرار گرفته‌اند؟

ست توستر و کتری برقی تفال

اگر نگاهی به طراحی ظاهری این دو محصول داشته باشید، درمی‌یابید که طراحان از ابتدا با استفاده از ترکیب رنگ مشکی و استیل در هر دو محصول تم ظاهری را رعایت کرده و به دنبال عرضه این دو محصول به شکل ست بوده‌اند. ورای طراحی مشترکی که در هر دو محصول به کار گرفته شده، هر دو محصول در تهیه وعده‌های صبحانه و میان‌وعده‌ها مؤثرند و می‌توانید با استفاده از ترکیب این دو محصول، میان‌وعده‌های جذابی را برای خود و دوستانتان تهیه کنید. باتوجه‌به استاندارد تولید محصول در برند تفال، هر دو محصول در گروه خود جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند و می‌توانید از هر کدام به شکل جداگانه نیز در طی روز استفاده کنید. آماده‌کردن سریع چای، قهوه، دم‌نوش‌ها و… می‌تواند آرامش‌بخش لحظات شما باشد. در ادامه هر کدام از این دو محصول را به شکل جداگانه از نظر فنی و طراحی ظاهری بررسی می‌کنیم تا شما عزیزان با دید فنی بهتری نسبت به خرید ست توستر و کتری برقی تفال تصمیم‌گیری کنید.

معرفی کتری برقی تفال مدل KO851830

کتری برقی تفال مدل KO851830

برند تفال همواره به طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه مشهور بوده و این خلاقیت را می‌توان در طراحی کتری برقی تفال مدل KO851830 که جزوی از ست توستر و کتری برقی تفال است، مشاهده کرد. این کتری از نظر طراحی بدنه در گروه طراحی‌های ساده و کلاسیک قرار می‌گیرد و می‌تواند عضوی زیبا و دلپذیر از آشپزخانه اغلب ایرانی‌ها باشد. در کنار این طراحی کلاسیک و جذاب، برند تفال برای این کتری برقی نمایشگری دیجیتال را در نظر گرفته است تا کارکردن با آن راحت و آسان باشد و بتوانید با فشردن چند کلید، چای، قهوه یا دم‌نوش مدنظر خود را آماده کنید. توان مصرفی کتری برقی تفال مدل KO851830 معادل ۱۸۰۰ وات است و این قدرت باعث شده بتوانیم این کتری برقی از برند تفال را در میان کتری برقی‌های قدرتمند بازار قرار داد. گنجایش این کتری برقی از ست تفال، ۱.۷ لیتر است و می‌توانید با بهره‌گیری از کتری برقی برای ۴ الی ۸ نفر نوشیدنی گرم آماده کنید. این کتری برقی از ست تفال، دارای ویژگی تنظیم دماست و با استفاده از این ویژگی، می‌توانید نوشیدنی‌ها را با بهترین حالت طعم خود آماده کنید. برای مثال، چای سبز با دمای کمتر از دمای جوش طعم بهتری می‌گیرد و چای سیاه و قهوه را باید حتماً با استفاده از آب جوش آماده کرد. این ویژگی در بهبود طعم نوشیدنی‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد. برخورداری از قابلیت خاموش‌شدن خودکار نیز باعث می‌شود حتی در صورت فراموشی، کتری برقی شما بدون آب کار نکند و دچار سوختگی نشود. از دیگر ویژگی‌های این کتری برقی از ست تفال می‌توان به برخورداری از فیلتر دائمی، بازشدن درب به شکل خودکار و پایه گردان ۳۶۰ درجه‌ای اشاره کرد.

معرفی توستر TT640810 تفال

توستر TT640810 تفال

توستر نان عضوی جدانشدنی از صبحانه‌های دلچسب و میان‌وعده‌های دوست‌داشتنی است و می‌تواند رنگ و بوی تازه‌ای به روزگار شما ببخشد. توستر TT640810 که با خرید ست توستر و کتری برقی تفال آن را در آشپزخانه خود خواهید داشت، با استفاده از سیستم گرمایش  Flat Heating Element برای برشته‌کردن یکنواخت و یک‌دست نان‌ها بهره‌ می‌گیرد. این توستر از برند تفال دارای یک نمایشگر دیجیتال یک‌پارچه است که از طریق آن می‌توانید زمان باقی‌مانده به آماده‌شدن نان و برنامه مدنظر را مشاهده کنید. این توستر دارای هفت برنامه مختلف برای میزان برشته‌شدن نان است که شما می‌توانید بر حسب ذائقه خود، برنامه مناسب و مدنظر خود را انتخاب کنید. با استفاده از دکمه قرار گرفته روی دستگاه می‌توانید سه عملکرد متوقف‌کردن، یخ‌زدایی و گرم‌کردن را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی‌ها شما می‌تواند به‌راحتی و با فشردن یک دکمه، نان فریزشده خود را به سطح دمای اتاق و سپس به دمای مدنظر برای صرف صبحانه برسانید و از چشیدن طعم نانی گرم و ترد لذت ببرید. در بخش زیرین این توستر نیز یک سینی برای جمع‌کردن خرده‌نان‌ها در نظر گرفته شده که باعث راحتی در تمیزکردن دستگاه می‌شود.  

چرا باید ست تفال را بخریم؟

همان‌طور که در توضیحات فوق در مورد خرید ست توستر و کتری برقی تفال مطالعه کردید، هر دو محصول از نظر ویژگی‌های فنی در سطح بالایی قرار دارند و از بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند. از نظر ظاهری نیز ترکیب این دو محصول در کنار یکدیگر علاوه بر کاربرد هر یک به شکل جداگانه، جنبه تزیینی و زیبایی نیز دارد و می‌تواند جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما ببخشد. درصورتی‌که آشپزخانه‌ای بزرگ با صفحه پیش‌خوان به میزان مناسبی در اختیار دارید، می‌توانید بخشی از صفحه کابینتی خود را به این دو محصول اختصاص دهید. برخورداری از ست تفال می‌تواند ایده جذاب برای استایل‌کردن آشپزخانه و طراحی کلی منزل شما باشد.

خرید ست توستر و کتری برقی تفال

فروشگاه اینترنتی المارکت امکان خرید ست توستر و کتری برقی تفال را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید با قیمتی مناسب و اقتصادی ست تفال را خریداری کنید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به خرید ست توستر و کتری برقی تفال، اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تر این دو محصول را بررسی و مطالعه کنید و جهت خرید ست تفال اقدام کنید. نهایی‌کردن خرید ست توستر و کتری برقی تفال تنها چند دقیقه زمان می‌برد و شما می‌توانید تنها با صرف این مدت‌زمان کوتاه، زیبایی آشپزخانه خود را به حد اعلا برسانید و دو محصول کاربردی را به لوازم آشپزخانه خود بیفزایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

توستر فلر TO290
توستر فلر TO290
3,850,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*