بررسی و خرید دستگاه تصفیه هوا

خرید دستگاه تصفیه هوا

هوای کلان‌شهرهایی مانند تهران، اصفهان، تبریز، اراک و… در فصل‌های سرد سال به شکلی است که زندگی را برای اهالی خود سخت و دشوار کرده است. حتماً شما هم در این روزها هر بار که نگاهی به اخبار می‌اندازید، با تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی مواجه می‌شوید؛ اما آیا واقعاً تعطیلی می‌تواند باعث عدم آسیب‌دیدن کودکان، بیماران ریوی و… شود؟ قطعاً پاسخ این پرسش خیر است؛ زیرا تمامی افراد چه در منزل و چه در هوای آزاد، از هوای شهر با غلظت بالای آلودگی تنفس می‌کنند. ازاین‌رو پزشک‌ها توصیه می‌کنند برای کاهش آسیب‌های آلودگی هوا، حداقل با خرید دستگاه تصفیه هوا و استفاده از آن، فضای منزل و محل کار خود را به فضایی عاری از آلودگی تبدیل کنید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا بیندازیم و قیمت دستگاه تصفیه هوا را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز به خرید دستگاه تصفیه هوا علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌شود مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

پیش از بررسی لیست بهترین گزینه‌های خرید دستگاه تصفیه هوا قصد داریم چیستی و نحوه عملکرد این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم. حالت کلی عملکرد دستگاه تصفیه هوا به این شکل است که هوای محیط به داخل این دستگاه وارد می‌شود و با عبور از فیلترهای موجود، آلودگی‌های هوا شامل ذرات معلق، گردوغبار، آلودگی، ویروس‌ها، موی حیوانات و… جذب می‌شوند و در خروجی هوای پاک و سالم منتشر می‌شود. به این نوع از دستگاه‌های تصفیه هوا که عملکردی به این شکل دارند، دستگاه تصفیه هوا passive یا غیرفعال می‌کنند. دیگر نوع دستگاه‌های تصفیه هوا، دستگاه تصفیه‌کننده active یا فعال است که علاوه بر فیلترکردن آلودگی‌ها، موادی مانند اوزون را به هوا اضافه می‌کند تا به شکل مستقیم با آلودگی‌های محیط مقابله کند. در بخش فیلتر نیز تفاوت‌هایی میان این دو نوع تصفیه‌کننده وجود دارد. تصفیه‌کننده‌های فعال معمولاً از فیلترهای کاتالیستی و لامپ UV استفاده می‌کنند و فیلترهای غیرفعال از فیلترهای هپا بهره می‌گیرند. شما می‌توانید نسبت به نیاز محل مدنظر و بودجه خود، قیمت دستگاه تصفیه هوا را بررسی کنید و دست به خرید محصول مدنظر بزنید.

معرفی لیست پیشنهادی خرید دستگاه تصفیه هوا

در لیست پیشنهادی خرید دستگاه تصفیه هوا، سه دستگاه برتر در بازه‌های قیمتی متفاوت را قرار دادیم تا همراهان المارکت بتوانند به‌راحتی با هر بودجه‌ای که برای خرید محصول در نظر گرفته‌اند، خریدی موفق و جذاب را تجربه کنند.

دستگاه تصفیه هوا فیلیپس AMF870

خرید دستگاه تصفیه هوا فیلیپس

این تصفیه‌کننده از برند فیلپیس اولین محصولی است که در لیست پیشنهاد خرید دستگاه تصفیه هوا قرار داده‌ایم. حداکثر فضایی که این دستگاه تصفیه‌ هوا می‌تواند مورد پوشش قرار دهد، ۱۰۰ متر است و در متراژ ۷۰ متر، این دستگاه تصفیه هوا بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند. در دستگاه تصفیه هوا فیلیپس AMF870 از فیلتر هپا و کربن فعال در کنار برنامه Air+ استفاده شده است. این سیستم تصفیه باعث ارائه عملکردی بهینه و مطلوب شده است. با بهره‌گیری از این دستگاه تصفیه‌کننده فضای مدنظر شما عاری از هرگونه باکتری، ویروس، گردوغبار، موی حیوانات، گازهای مضر، بوی نامطبوع و سایر آلودگی‌ها خواهد بود. این دستگاه تصفیه‌کننده ۹۹.۹۷% آلرژن‌ها، ۹۹.۹۹% ویروس‌ها، ۹۹.۹۹% ریزذرات تا ابعاد ۰.۰۰۳ میکرون و بوی نامطبوع را فیلتر می‌کند. جهت ارائه عملکرد بهتر و جذب آلاینده‌های موجود در هوای محیط، از فناوری NanoProtect HEPA در این دستگاه استفاده شده است. تصفیه هوا به شکل کامل و در تمامی زوایا توسط این دستگاه انجام می‌شود. جریان هوای خروجی این دستگاه شبیه به وزش باد و به میزان ۱۵۷۹ مترمکعب در ساعت است. برای ارائه عملکرد مطلوب در فصل‌های سرد سال، می‌توانید درجه گرمای هوا را در این محصول در ده سطح مختلف تنظیم کنید. با بهره‌گیری از فناوری سرامیک PTC، دستگاه در سه ثانیه به گرما می‌رسد و می‌تواند هوای محیط را گرم کند. دمای هوای خروجی این دستگاه از یک تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد قابل‌تنظیم است. این دستگاه باتوجه‌به برخورداری از سنسورهای AreaSense به شکل هوشمند میزان آلودگی محیط را می‌سنجد و در زمان لازم شروع به کار می‌کند. دیگر ویژگی مهم این دستگاه تصفیه‌کننده این است که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن بر روی گوشی خود، عملکرد آن را بررسی کنید و شاخص‌های آلودگی را مشاهده کنید.

دستگاه تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480

دستگاه تصفیه هوا بلوایر

دستگاه تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480 برای تصفیه هوای فضاهای ۴۰ الی ۱۰۰ متری مناسب است و می‌تواند هوای فضای ۴۰ متری را ۵ بار و فضای ۹۰ متری را ۲ بار در هر ساعت پاک‌سازی کند. می‌توانید با خرید دستگاه تصفیه هوای بلوایر Classic 480 هوای محیط کار و منزل خود را به هوای پاک و سالمی تبدیل کنید. این دستگاه در دسته‌بندی دستگاه‌های تصفیه‌کننده غیرفعال قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از انواع فیلترهای لازم، هوا فضای مدنظر را به هوای پاکیزه‌ای تبدیل می‌کند. باتوجه‌به برخورداری از سنسور تشخیص کیفیت هوا و حالت اتوماتیک، این دستگاه با مصرف بهینه انرژی و تولید صدای کم، می‌تواند هوای فضای مدنظر شما را به پاکیزه‌ترین حالت ممکن برساند. باتوجه‌به بهره‌گیری از فیلتر هپا کلاس ۱۳ و فیلتر بوزدا، این دستگاه تمامی آلودگی‌ها و بوی نامطبوع را به‌خوبی فیلتر می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه تصفیه‌کننده می‌تواند به برخورداری از چراغ نشانگر زمان تعویض فیلتر، قابلیت اتصال به وای‌فای، سازگاری با نرم‌افزار Blueair Friend اشاره کرد.

دستگاه تصفیه هوا ایستکول TM-TW500UV

خرید دستگاه تصفیه هوا بلوایر

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا با قیمت اقتصادی و عملکرد مناسب هستید، دستگاه تصفیه هوای ایستکول TM-TW500UV می‌تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. این دستگاه می‌تواند تمامی آلودگی‌ها شامل دود، گردوغبار، ذرات معلق، بوی سیگار و… را در محیط‌هایی با متراژ حداکثر ۱۳۰ متر فیلتر کند و هوای پاک و سالمی را ارائه دهید. این دستگاه با برخورداری از فیلتر جذب بوی نامطبوع می‌تواند اثرات تنفس دود دست دوم سیگار را کاهش دهد و بوی بد در محیط را به‌طورکامل جذب کند. جنس بدنه این دستگاه ABS است و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این دستگاه تصفیه‌کننده به دلیل برخورداری از پیش فیلتر، فیلتر هپا و کربن فعال عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول از برند ایرانی ایستکول می‌توان به برخورداری از فیلتر فرابنفش، نشانگر کیفیت هوا، عملکرد اتوماتیک، نشانگر تعویض فیلتر، یونیزاسیون هوا و قفل کودک اشاره کرد. برای خرید دستگاه تصفیه هوا ایستکول TM-TW500UV کلیک کنید.

بررسی سایر دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا

شما می‌توانید جهت خرید و بررسی قیمت دستگاه تصفیه‌کننده هوا از سایر برندها نیز به صفحه مربوطه در بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید و بر اساس نیاز و بودجه خود دست به خرید بزنید. اگر علاقه‌مند به مشاهده قیمت و خرید دستگاه تصفیه‌کننده هوا سایر برندها هستید، کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7440i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Health Protect 7440i
تخفیف
۴۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان 36,900,000 تومان
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تخفیف
۳۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان 29,300,000 تومان
تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 680i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 505
تخفیف
۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان 33,100,000 تومان
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تخفیف
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان 13,250,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*