معرفی برند ایستکول

برند ایستکول

اگر تا به حال نگاهی به لیست برندهای معتبر تولیدکننده یخچال کمپینگ، آب‌سردکن، فریزر، یخچال ویترینی و… انداخته باشید، حتماً با نام برند ایستکول مواجه شده‌اید. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که برند ایستکول متعلق به کدام کشور است؟ در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به شکل مفصل به معرفی برند ایستکول بپردازیم و محصولات برند ایستکول را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین اگر علاقه‌مندید تا با یکی از برترین‌های فعال در زمینه تولید لوازم‌خانگی در ایران آشنا شوید، حتماً تا پایان ما را همراهی کنید.

پیشینه برند ایستکول

جالب است بدانید که پیشینه برند ایستکول به شرکت تولیدی تکران مبرد که در سال ۱۳۵۶ تأسیس شده است، بازمی‌گردد و این برند بیش از 4 دهه است که در ایران در زمینه تولید لوازم‌خانگی و به‌ویژه یخچال و فریزر فعالیت می‌کند. این شرکت در سال‌های ابتدایی فعالیت خود تنها به تولید و عرضه فریزرهای ایستاده و یخچال می‌پرداخت؛ اما در سال ۱۳۸۳ و پس از معرفی برند ایستکول، خط تولید بزرگ‌تری را احداث کرد تا محصولات متنوع‌تری را به بازار عرضه کند. امروزه تعداد نمایندگی‌های برند ایستکول در شهرهای مختلف کشورمان به بیش از ۳۰۰ شعبه رسیده است. برند ایستکول در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ عنوان صنعتگر برتر کشور شد و هم‌اکنون نیز به‌عنوان یکی از برندهای موفق ایرانی شناخته می‌شود.

برند ایستکول

لیست محصولات برند ایستکول

یخچال

تمرکز برند ایستکول بیشتر معطوف به تولید یخچال‌های مینی بار، یخچال‌های مخصوص کمپر و مینی‌بارهای جلوشیشه‌ای (ویترینی) بوده است و اغلب یخچال‌های این برند در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. باتوجه‌به اقتضای این نوع محصولات، گنجایش یخچال‌های برند ایستکول اغلب در محدوده ۵ تا ۹ فوت است و می‌توانید از این یخچال‌ها در کمپرها، هتل‌ها، اتاق‌های منزل، مغازه‌های تجاری و… استفاده کنید. بیشترین گنجایش و ظرفیت در میان یخچال‌های ایستکول متعلق به یخچال ایستاده دودرب ایستکول است که گنجایش آن ۱۲ فوت است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش‌ یخچال‌های فروشگاه اینترنتی المارکت، مشخصات و ویژگی‌های دقیق‌تری از محصولات برند ایستکول را مشاهده کنید.

فریزر

فریزرهای کوچک که قابلیت استفاده در ماشین‌های کمپینگ، هتل‌ها، مغازه‌های تجاری و… را دارند، به‌عنوان دومین دسته‌بندی از محصولات ایستکول به شمار می‌آیند. محدوده گنجایش این فریزرها ۶ الی ۹ فوت است. اگر اهل مسافرت‌های طولانی و طبیعت‌گردی هستید، فریزرهای صندوقی ایستکول نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و شرایط سفر آسان‌تر را برای شما فراهم آورند.

آبسردکن

یکی از مشهورترین دسته‌بندی‌های محصولات برند ایستکول، آبسردکن‌های این برند هستند که حتماً تا به حال یکی از آن‌ها را اداره‌ها، مدارس و… مشاهده کرده‌اید. آبسردکن‌های برند ایستکول به دودسته یخچال‌دار و بدون یخچال تقسیم‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود اقدام به انتخاب محصول مناسب نمایید. یکی از جالب‌ترین محصولات ایستکول، آب‌سردکن‌های رومیزی این شرکت هستند. اگر قصد خرید آبسردکن را دارید، پیشنهاد می‌شود به صفحه آبسردکن در سایت المارکت مراجعه کرده و به مقایسه محصولات برندهای مختلف از جمله برند ایستکول بپردازید.

دستگاه‌های تصفیه هوا

هوای آلوده این روزهای کلان‌شهرهای کشور سبب شده همه ما نیاز به خرید و استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا را در منزل خود احساس کنیم. یکی از برندهایی که در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های تصفیه هوا در کشورمان فعال و موفق بوده، برند ایستکول است. این برند موفق به عرضه دستگاه‌های تصفیه هوا با قیمت مناسب و کارایی بالا شده و شما می‌توانید هم‌اکنون با صرف هزینه‌ای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه، این دستگاه فوق‌العاده را خریداری کنید.

تلویزیون

در سال‌های خرید برند ایستکول تولید تلویزیون را نیز در دستور کار قرار داده است و دو تلویزیون ۳۲ اینچ و ۴۲ اینچ را به بازار عرضه کرده است. قیمت اقتصادی و کیفیت مطلوب را می‌توان به‌عنوان نقاط قوت تلویزیون‌های ایستکول در نظر گرفت.

مزیت خرید از برند ایستکول

به دلیل اینکه خط تولید برند ایستکول در کشورمان راه‌اندازی شده و تمامی قطعات محصولات برند ایستکول در کشورمان تولید می‌شوند، هیچ‌گاه از نظر تأمین قطعات و لوازم جانبی مشکلی نخواهید داشت و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش و تأمین قطعات این برند بهره‌مند شوید.

معرفی برخی از محصولات برند ایستکول

دستگاه تصفیه هوا ایستکول TM-TW500UV

محصولات برند ایستکول

یکی از برترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوای برند ایستکول، دستگاه تصفیه هوا ایستکول مدل TM-TW500UV است. این دستگاه تصفیه هوا که از کیفیت قابل‌توجه و امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است، با قیمتی استثنایی و اقتصادی به بازار عرضه شده و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول این دستگاه باکیفیت را خریداری کنید. میزان پوشش‌دهی دستگاه تصفیه هوا ایستکول TM-TW500UV در حدود ۱۳۰ مترمربع است و می‌توانید از این دستگاه در فضاهای تجاری و خانه‌ها بهره بگیرید. علاوه بر برخورداری از فیلترهای پسیو، این دستگاه از قابلیت یونیزاسیون بهره‌مند است و می‌تواند به شکل فعال نیز با آلاینده‌ها مقابله کند و هوای پاکیزه‌ای را برای تنفس در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از حالت اتوماتیک این دستگاه می‌توانید بدون نیاز به تنظیم و کنترل دستگاه به شکل دستی، همواره کیفیت هوای محیط مدنظر را در بازه استاندارد قرار دهید و از مضرات استنشاق هوای آلوده و کثیف بکاهید.

آبسردکن اتصال به آب شهری ایستکول TM-SW441R

محصولات برند ایستکول

اگر در محل کار خود نیاز به یک آبسردکن با مصرف کم انرژی و بهره‌وری بالا را احساس می‌کنید، آبسردکن اتصال به آب شهری ایستکول TM-SW441R گزینه‌ای فوق‌العاده برای شماست. این آب‌سردکن تنها با مصرف ۸۵ وات توان در بخش سرمایشی و ۴۲۰ وات توان در بخش گرمایشی، می‌تواند آب آشامیدنی خنک و آب جوش موردنیاز شما را تأمین کند. بازه دمای آب سرد این دستگاه بین ۵ الی ۱۰ درجه سانتی‌گراد و دمای آب گرم این دستگاه بین ۸۰ الی ۹۵ درجه سانتی‌گراد است. از دیگر ویژگی‌های آبسردکن اتصال به آب شهری ایستکول TM-SW441R می‌توان به بدنه مقاوم، قفل کودک، طراحی ظاهری جذاب، ظرفیت ۲.۸ لیتری آب خنک و ۰.۸ لیتری آب گرم و… اشاره کرد.

یخچال سه فوت ایستکول ۴۰۳

محصولات برند ایستکول

یخچال سه فوت ایستکول ۴۰۳ یکی از یخچال‌های جمع‌وجور و کوچکی است که می‌توان از آن در مغازه‌ها، اتاق‌های منزل، هتل‌ها و… برای خنک نگه‌داشتن نوشیدنی، میوه‌ها و… استفاده کرد. گرید انرژی این یخچال A است و حجم داخلی آن ۶۴ لیتر است. بدنه این یخچال از جنس فولاد کربنی خودرنگ است و سرمایش این دستگاه با استفاده از سیکل تبرید تراکمی صورت می‌پذیرد.

خرید محصولات ایستکول از المارکت

المارکت یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات ایستکول است و شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به بخش فروشگاهی وب‌سایت، لیست محصولات برند ایستکول را مشاهده کنید. در صورتی که قصد خرید یکی از محصولات ایستکول را دارید، تنها کافی است چند دقیقه زمان اختصاص دهید و خرید محصول مدنظر خود از فروشگاه المارکت را نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7440i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Health Protect 7440i
تخفیف
۴۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان 36,900,000 تومان
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تخفیف
۳۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان 29,300,000 تومان
تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 680i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 505
تخفیف
۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان 33,100,000 تومان
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تخفیف
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان 13,250,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*