معرفی قهوه سازهای محبوب و پرفروش پاییز المارکت

قهوه ساز پرفروش

اگر شما هم از دوستداران قهوه هستید، لازم است راجع به خرید قهوه ساز و پرفروش‌ترین قهوه‌سازهای پاییز بدانید. قهوه سومین نوشیدنی پرطرفدار جهان است که بسیاری افراد در سراسر دنیا را شیفته و فریفته عطر و طعم خود ساخته. اگر چه در گذشته شیوه‌های گوناگون و بعضا سختتری برای تهیه انواع قهوه به‌کار گرفته می‌شد؛ اما امروز دستگاه‌های قهوه‌ساز این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوان خوش عطرترین قهوه‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کرد.

اما اینکه قصد تهیه چه نوع قهوه‌ای را دارید، چه میزان هزینه برای دستگاه قهوه‌ساز در نظر گرفته‌اید و چه کیفیتی مد نظرتان است، همه در خرید قهوه‌ساز حائز اهمیت هستند. با ما همراه باشید تا با معرفی پرفروش‌ترین قهوه‌سازهای پاییز، راهنمایی کاربردی جهت خرید اسپرسوساز خدمت شما ارائه نماییم.

معرفی قهوه‌سازهای محبوب

قهوه ساز میگل GCM450

یکی از پرطرفدارترین آیتم‌ها در خرید قهوه‌ساز، قهوه‌ساز میگل GCM450 است. قهوه‌سازی شیک و کاربردی با توان بالای تهیه قهوه در سریع‌ترین زمان ممکن! در بررسی کلی، این قهوه‌ساز بدنه‌ای محکم و مقاوم از پلاستیک فشرده دارد. متریالی بادوام که کاملا با بدن انسان سازگار است و عوارضی را متوجه فرد نمی‌کند.

قهوه ساز میگل GCM450

 قهوه‌ساز میگل یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین طرح‌ها را در بین قهوه‌سازهای دو نفره بازار داراست و با وزنی حدود ۲ کیلوگرم در ابعاد ۱۸در۲۲در۲۳ سانتی‌متر  از اندازه استانداردی برخوردار است. داشتن فیلتر دائمی، سینی چکه‌گیر و توان مصرفی ۴۵۰ وات را می‌توان به عنوان نقاط قوت این دستگاه برای خرید قهوه‌ساز دانست که خریدی ماندگار و کارآمد را برایتان به دنبال دارد.

اسپرسو ساز دلونگی BCO431

اسپرسوساز دلونگی BCO431 مانند محصول برند میگل دارای فیلتر دائمی است و با توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، بهترین کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌دهد. بدنه این دستگاه قهوه ساز از استیل و پلاستیک مقاوم تهیه شده که از ماندگاری بالایی برخوردار است. اشتباه نکنید کاربرد این دستگاه به تهیه قهوه فرانسه و اسپرسو خلاصه نمی‌شود! بلکه خرید اسپرسوساز دلونگی تجربه بی‌نظیری برای ده‌ها مدل نوشیدنی خاص و لذت‌بخش است که از جمله آن‌ها می‌توان به آمریکانو، لته، کاپوچینو، هات چاکلت و قهوه ترک اشاره نمود.

قهوه ساز دلونگی BCO431

نازل بخار این دستگاه قهوه ساز امکان تهیه کف (فوم) شیر برای نوشیدنی‌های چون کاپوچینو را فراهم می‌کند. داشتن تایمر، قابلیت گرم نگهداشتن قهوه با گنجایش ده فنجان و همچنین تهیه همزمان دو فنجان قهوه از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اسپرسوساز است.

اسپرسوساز دلونگی EC685

اسپرسوساز دلونگی EC685 یک انتخاب به‌صرفه، هوشمندانه و مطمئن برای خرید قهوه‌ساز محسوب می‌شود. امکاناتی اعم از صفحه گرم نگهدارنده قهوه، تهیه همزمان دو فنجان قهوه، خاموشی خودکار و تهیه آب جوش به خوبی در این قهوه ساز نیز تعبیه شده‌اند. اما با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از سایر محصولات در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرند.

قهوه ساز دلونگی EC685

سینی چکه گیر و نازل بخار قوی برای تهیه فوم غلیظ شیر از دیگر مزایای خرید قهوه ساز دلونگی هستند. با توجه به توان ۱۳۰۰ وات و فشار بخاری معادل ۱۵ بار، این دستگاه قدرت بالایی نیز دارد و می‌تواند نوشیدنی‌های خوش عطر و طعمی چون اسپرسو، قهوه فرانسه، ترک، هات چاکلت، کاپوچینو، ماکیاتو و لاته را در سریع‌ترین زمان تهیه کند.

اسپرسوساز گاستروبک 42615

اسپرسوساز گاستروبک 42615 یکی از حرفه‌ای‌ترین لوازم خانگی برند معتبر و خوش سابقه آلمانی گاستروبک به شمار می‌رود. این اسپرسوساز با طراحی شیک، نه تنها از لحاظ سازوکار و عملکرد با پیشرفته‌ترین استانداردهای دنیا همگام شده است؛ بلکه از لحاظ بصری نیز جلوه‌ای بی‌نظیر در آشپزخانه پدید می‌آورد. تهیه انواع قهوه، اسپرسو، لاته و کاپوچینو با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با این دستگاه قهوه ساز امکان‌پذیر است.

قهوه ساز گاستروبک 42615

به‌طوری‌که این دستگاه از امکاناتی چون سینی چکه‌گیر و سیستم خاموشی خودکار و پارچ استیل جهت تهیه فوم شیر نیز بهره می‌برد تا تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم زند. توان مصرفی اسپرسوساز گاستروبک معادل ۱۱۰۰ وات بوده و به نسبت دیگر دستگاه‌ها کاملا مناسب و کارآمد است. همچنین نازل بخار قوی اسپرسوساز گاستروبک با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، امکان تهیه انواع نوشیدنی سریع و راحت را فراهم می‌آورد.

قهوه جوش بوش TKA8633

سال‌های سال است که در میان تولیدکنندگان لوازم خانگی، بوش حرف اول را می‌زند. در مورد خرید قهوه‌ساز نیز این برند پیشنهادات فوق‌العاده‌ای برایتان دارد. قهوه جوش بوش TKA8633 با بدنه محکم و با دوام استیل، مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و جلوه‌ای زیبا و خاص به آشپزخانه‌هایتان می‌بخشد. خرید قهوه‌ساز بوش از چند لحاظ سودمند خواهد بود. کیفیت این دستگاه از باقی برندهای هم‌رده بالاتر است و با طراحی جمع‌وجور و کوچک دستگاه، اشغال فضای کمی نیز دارد.

قهوه جوش بوش TKA8633

فیلتر قابل تعویض، صافی قهوه، صفحه گرم نگهدارنده نوشیدنی، سیستم قطع خودکار، چکه‌گیر و ترموستات از امکانات کاربردی این قوه‌ساز هستند که در کنار محفظه جداشدنی آب، امکان کاربری آسان و لذت‌بخش را فراهم می‌کنند. اگر از لحاظ هزینه چندان محدودیتی ندارید و اولویت‌تان کیفیت نوشیدنی‌‌ها و بازدهی دستگاه است، بی‌شک محصولات بوش آیتم‌های جذابی برایتان خواهند بود.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید با قهوه سازهای محبوب فصل پاییز فروشگاه اینترنتی المارکت آشنا شوید ما انتخاب‌های اصلی خریدارانمان را با شما به اشتراک گذاشتیم. اگر برای خرید قهوه ساز یا خرید اسپرسوساز نیاز به راهنمایی دارید همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

قهوه ساز میگل GCM450
قهوه ساز میگل GCM450
%۱۴ تخفیف
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان 1,550,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*