خرید لوازم خانگی فیلیپس؛ معرفی محصولات برند فیلیپس

Philips Silders 1024x316 1

اگر قصد خرید لوازم‌خانگی یا لوازم آشپزخانه را داشته باشید و سری به فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی مانند المارکت بزنید، لیستی طولانی از محصولات برند فیلیپس را مشاهده می‌کنید. فیلیپس برندی معتبر و شناخته‌شده در سطح جهانی است که به دلیل عرضه محصولات باکیفیت همراه با قیمت اقتصادی، به برندی پرفروش و محبوب تبدیل شده است. اگر قصد خریدی مطمئن را دارید، خرید لوازم خانگی فیلیپس انتخاب فوق‌العاده برای شما محسوب می‌شود. برای شناخت و آشنایی بیشتر شما عزیزان با لیست و دسته‌بندی محصولات فیلیپس در این مطلب از بلاگ المارکت به معرفی محصولات برند فیلیپس خواهیم پرداخت و شرایط خرید اینترنتی این محصولات را بررسی خواهیم کرد.

معرفی برند فیلیپس

خرید لوازم خانگی فیلیپس

فیلیپس، شرکتی چندملیتی و مشهور در زمینه تولید لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه و لوازم شخصی برقی است که در سال ۱۸۹۱ در کشور هلند توسط آقای جرارد فیلیپس تاسیس شده است. برند فیلیپس در ابتدای دوران فعالیت خود بیشتر بر روی تولید لوازم الکترونیکی از جمله لامپ خلا تمرکز داشت؛ اما در ادامه مسیر و با تولید تلویزیون و افزایش فروش، به سمت تولید لوازم خانگی و لوازم شخصی برقی رفت. امروزه محصولات برند فیلیپس در بیشتر از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رسند و خرید لوازم خانگی فیلیپس به انتخابی بین‌المللی تبدیل شده است. سابقه محصولات فیلیپس در بازار ایران طولانی است و به دهه‌های گذشته بازمی‌گردد و ایرانی‌ها به دلیل کیفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه، علاقه ویژه‌ای به خرید لوازم خانگی فیلیپس نشان می‌دهند. در بخش‌های بعدی به شکل مفصل لیست محصولات برند فیلپس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

لیست محصولات برند فیلیپس

شرکت فیلیپس به دلیل سال‌های طولانی فعالیت و گسترش سالیانه ابعاد شرکت خود، محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند. در این بخش قصد داریم دسته‌بندی‌های محصولات فیلیپس را معرفی کنیم و از هر دسته‌بندی یک محصول را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد خرید لوازم خانگی فیلیپس را دارید، پیشنهاد می‌شود این بخش را بادقت بیشتری مطالعه کنید.

لوازم شخصی برقی

همان‌گونه که اشاره شد، لوازم شخصی برقی یکی از دسته‌بندی‌های قدیمی محصولات در شرکت فیلیپس است و این شرکت از سالیان دور در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است. از محصولات شرکت فیلیپس در دسته‌بندی لوازم شخصی برقی می‌توان به انواع ماشین اصلاح مو، ریش‌تراش فیلیپس، لیزر بدن فیلپس، ماشین اصلاح موی بدن فیلیپس،  موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس، سشوار مو، برس حرارتی مو، حالت‌دهنده مو و مسواک برقی فیلیپس اشاره کرد. قیمت مناسب، کیفیت فوق‌العاده و دوام بالای لوازم شخصی برقی شرکت فیلیپس این دسته از محصولات را به گروهی از محصولات پرطرفدار این برند تبدیل کرده است. در ادامه دو محصول جذاب از این دسته‌بندی محصولات شرکت فیلیپس را معرفی می‌کنیم.

ماشین اصلاح فیلیپس BT3208

محصولات برند فیلیپس
ویژگی/ نام محصولماشین اصلاح فیلیپس BT3208
رنگ بدنهمشکی
فناوری اصلاح۰.۵ میلی‌متر
جنس تیغهاستیل ضدزنگ
منبع تغذیهباتری قابل شارژ
مدت استفاده پس از شارژ۴۵ دقیقه
مدت شارژ کامل۱۰ دقیقه
استفاده به‌صورت مرطوبنه

سشوار فیلیپس BHD510

خرید لوازم خانگی فیلیپس و خرید محصولات برند فیلیپس
ویژگی/ نام محصولسشوار فیلیپس BHD510
رنگسرمه‌ای
توان مصرفی2300 وات
تنظیمات سرعتدارد
نوع موتورموتور قدرتمند DC
سنسور تشخیص گرمای بیش از حد و محافظدارد
سری متمرکزکننده هوا برای حالت‌دهی بهتردارد
سری دیسپانسر برای حجیم‌تر کردن مودارد

لوازم پخت‌وپز

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید لوازم خانگی فیلیپس، دسته‌بندی لوازم پخت‌وپز برند فیلیپس است. برند فیلیپس به طراحی محصولات کارامد و خلاقانه در دسته‌بندی لوازم پخت‌وپز مشهور است و انواع سرخ‌کن‌های فیلیپس یکی از بهترین‌های دسته‌بندی خود در بازار هستند. از دیگر محصولات دسته‌بندی لوازم پخت‌وپز شرکت فیلیپس می‌توان به پلوپز، مولتی کوکر، گریل فیلیپس و توستر فیلیپس اشاره کرد.

توستر فیلیپس HD2590

محصولات برند فیلیپس
ویژگی/ نام محصولتوستر فیلیپس HD2590
رنگمشکی
تعداد درگاه و تعداد نانیک درگاه با قابلیت قرارگیری دو عدد نان
جنس بدنهپلاستیک
تعداد برنامه برشته‌کردن نان۸ برنامه
سیستم قطع خودکاردارد
قابلیت یخ‌زداییدارد
بدنه عایق گرمادارد

سرخ کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90

خرید محصولات برند فیلیپس
ویژگی/ نام محصولسرخ‌کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90
رنگمشکی
توان مصرفی۱۶۵۰ وات
ظرفیت دستگاه۷ لیتر و ۲ کیلوگرم
نحوه کنترل دستگاهپنل روی دستگاه و قابلیت کنترل از راه دور
امکان سرخ‌کردن بدون روغندارد
امکان شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرفشوییدارد
عملکردهای مختلف آشپزیبخارپز، آرام‌پز، پخت سوسیس، سرخ‌کردن، برشته‌کردن، کباب‌کردن، خشک کردن، یخ‌زدایی، گرم‌کردن مجدد، پخت سبزی‌ها، دسر، ماهی، غذاهای دریایی، نان‌های خانگی، سوپ و…

لوازم نظافت

شما می‌توانید با نگاهی ویژه به لوازم نظافت، خرید لوازم خانگی فیلیپس را تکمیل کنید. لوازم نظافت فیلیپس شامل اتو بخارهای فیلیپس، اتو بخارگر فیلیپس، اتو مخزن دار فیلیپس، جاروبرقی فیلیپس و جاروشارژی فیلیپس می‌شود. انواع اتو را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین محصولات فیلیپس معرفی کرد و حتما همه شما حداقل یک‌بار از اتوهای برند فیلیپس استفاده کرده‌اید.

اتو بخار فیلیپس DST8020

خرید لوازم خانگی فیلیپس
ویژگی/ نام محصولاتو بخار فیلیپس DST8020
رنگآبی
توان مصرفی۲۶۰۰ وات
جنس بدنهپلاستیک
ایمنی دستگاهخاموش‌شدن دستگاه خودکار پس از 8 دقیقه عدم استفاده
ظرفیت مخزن آب۳۰۰ میلی‌لیتر
بخاردهی مداوم۵۵ گرم در دقیقه
مخزن ضدرسوبدارد

جاروبرقی فیلیپس FC9170

خرید لوازم خانگی فیلیپس
ویژگی/ نام محصولجاروبرقی فیلیپس FC9170
رنگسرمه‌ای
قدرت مکش۵۰۰ وات
قدرت موتور۲۲۰۰ وات
طول کابل برق۹ متر
گنجایش مخزن۴ لیتر
قابلیت جذب مایعاتندارد
سری مخصوص شکاف‌ها و نازل کوچکدارد

نوشیدنی ساز

برند فیلیپس در تولید لوازم آشپزخانه کوچک نیز رقیبی جدی برای برندهای نینجا، بوش و… محسوب می‌شود و انواع نوشیدنی‌سازها از جمله آبمیوه‌گیری، آب مرکبات‌گیری، کتری برقی، چای‌ساز، اسپرسوساز، قهوه‌ساز و مخلوط‌کن را در لیست محصولات خود جای داده است. با انتخاب نوشیدنی ساز به‌عنوان بخشی از خرید لوازم خانگی فیلیپس می‌توانید میان‌وعده‌های جذابی را برای خود، خانواده و دوستانتان تهیه کنید.

آبمیوه گیری فیلیپس HR1925

لوازم و محصولات فیلیپس
ویژگی/ نام محصولآبمیوه گیری فیلیپس HR1925
رنگاستیل/ نقره‌ای
کاربریدو کاره (آبمیوه‌گیری و آب مرکبات گیری)
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
تنظیمات سرعتدو سرعته
سایز دهنه ورودی۸۰ میلی‌لیتر
جنس تیغهاستیل ضدزنگ
مخلوط کنندارد

لوازم جانبی آشپزخانه و غذاسازها

اگر خردکردن و مخلوط‌کردن مواد غذایی برای آشپزی برایتان سخت شده است، پیشنهاد می‌شود خرید لوازم خانگی فیلیپس در دسته‌بندی لوازم جانبی آشپزخانه و غذاسازها را موردتوجه قرار دهید. خردکن فیلیپس، گوشت‌کوب برقی فیلیپس، همزن، غذاساز فیلیپس، چرخ گوشت فیلیپس و سالادساز، لیست لوازم جانبی آشپزخانه و غذاسازهای فیلیپس را تشکیل می‌دهند.

غذاساز فیلیپس HR7778

خرید لوازم خانگی فیلیپس
ویژگی / نام محصولغذاساز فیلیپس HR7778
رنگنقره‌ای
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
جنس تیغهاستیل ضدزنگ
حجم ظرف خردکن۳.۴ لیتر
کاربری دستگاهمخلوط کن، یخ خردکن، همزن، آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری، آسیاب، رنده ریز، رنده چیپس ساز، رنده درشت، رنده خلال کن، رنده رشته ساز، خمیر زن و…
پایه ضدلغزشدارد
قابلیت شست‌وشوی ظروف در ماشین ظرفشوییدارد

خرید لوازم خانگی فیلیپس از المارکت

با آشنایی بیشتر با محصولات برند فیلیپس دریافتیم که این شرکت بخش قابل‌ توجهی از یک جهیزیه و وسایل زندگی کامل را پوشش داده است و می‌توانید با خرید لوازم خانگی فیلیپس، لوازم منزل خود را با قیمتی خوب و اقتصادی تکمیل کنید. کیفیت محصولات برند فیلیپس فوق‌العاده است و می‌توانید با خریدی برخی از محصولات چندکاره فیلیپس، با یک تیر چند نشان بزنید. شما عزیزان می‌توانید برای خرید لوازم خانگی فیلیپس به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید و محصولات این شرکت در دسته‌بندی‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. نکته جالب‌تر در مورد خرید لوازم خانگی فیلیپس این است که فروشگاه اینترنتی المارکت در هر دسته‌بندی چندین محصول از این برند را عرضه می‌کند و شما می‌توانید علاوه بر محصولاتی که در این مطلب معرفی شده، سایر محصولات فیلیپس را نیز مشاهده، بررسی و خریداری کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

خردکن نینجا NJ1002
خردکن نینجا NJ1002
تخفیف
۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان 4,200,000 تومان
شیکر شارژی NUTRIBULLET
شیکر شارژی NUTRIBULLET
%۱۲ تخفیف
۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان 3,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*