۴ مدل از پرطرفدارترین سشوارهای بازار را بشناسید

elemarket hair dryer

در عصر حاضر که بانوان و آقایان بیش از هر چیز به زیبایی و آراستگی ظاهر خود اهمیت می‌دهند، خرید سشوار با کیفیت و کاربردی نوعی دغدغه محسوب می‌شود. تنوع محصولات بازار فوق‌العاده بالاست و این موضوع در کنار هزینه بالای خرید سشوار، باعث سردرگمی مشتریان می‌شود. اگر به‌دنبال خرید سشوار هستید، در این نوشته از المارکت با ما همراه باشید تا چندتا از پرطرفدارترین سشوارهای بازار ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

اما پیش از آن، اگر می‌خواهید سشواری مناسب و کارآمد خریداری کنید، اول از همه تکنولوژی سشوار و نوع آن (برحسب شیوه کاربری‌تان) را مشخص کنید؛ سپس قدرت و توان دستگاه را مورد بررسی قرار دهید؛ به‌دنبال مدل‌های سبک و جمع‌وجور باشید و در آخر نیز به سری‌های دستگاه، طول سیم و چنین فاکتورهایی توجه نمایید. سشوارهای قدرتمند و جمع‌وجور در موقعیت‌های مختلف سفر و… کاربرد زیادی دارند و با صرفه اقتصادی بالای خود، انتخابتان را آسان‌تر می‌کنند.

حال در ادامه این مطلب به سراغ معرفی ۴ تا از پرطرفدارترین سشوارهای بازار در سال ۱۴۰۲ می‌رویم.

پرطرفدارترین سشوارهای

پرطرفدارترین سشوارهای ۱۴۰۲

سشوار روونتا CV7840

سشوار روونتا CV7840‌ سشواری قدرتمند با توان ۲۲۰۰ وات است که ابعادی معادل ۲۸۷در۹۰در۲۰۸ میلی‌متر دارد. این مدل سشوار امکان تولید باد سرد و همچنین تولید یون را فراهم می‌کند و با داشتن سری دیسپانسر موهای فر بانوان و آقایان را به بهترین نحو ممکن خشک می‌کند‌.

وزن این سشوار وزنی مناسب و معمول بوده و در حدود ۱.۰۶ کیلوگرم است که امکان سشوار کشیدن طولانی‌مدت موها را فراهم می‌سازد. اگر قصد خشک کردن و جلا دادن بخشی از موها را دارید، باید بدانید که خوشبختانه این سشوار مجهز به سری متمرکز‌کننده نیز می‌باشد و با قابلیت تنظیم دما، بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.
همه این امکانات آن را به یکی از پرطرفدارترین سشوارهای ۱۴۰۲ تبدیل کرده است.

سشوار رمینگتون AC8002

اگر به‌دنبال خرید سشوار نیمه حرفه‌ای و خانگی هستید که به‌خوبی از سلامت و زیبایی موهایتان محافظت کند، سشوار رمینگتون AC8002‌ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سشوار نیز دارای موتور AC‌ با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات است که ۱ کیلوگرم وزن دارد و در میان پرطرفدارترین سشوارهای ۱۴۰۲ قرار گرفته است. از این جهت این سشوار نیز مدلی قدرتمند و سبک به‌شمار می‌رود که دستتان را خسته نخواهد کرد. این مدل سشوار از ۳ درجه گوناگون حرارت و همچنین ۲ حالت متفاوت سرعت برخوردار است و امکان تولید یون و باد سرد را نیز در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

 سشوار رمینگتون AC8002‌ تضمین‌کننده سلامت و درخشش موهای شماست. چراکه دارای دریچه‌ای پوشیده با کراتین و روغن بادام است و بدین ترتیب بر شادابی و زیبایی موهایتان می‌افزاید. همچنین این سشوار در برابر گرمای بالا از آسیب‌دیدگی موهایتان جلوگیری به عمل می‌آورد و با سیمی به طول ۱.۸ متر، آزادی حرکت خوبی را فراهم می‌کند. شایان ذکر است که سری‌های دفیوزر و متمرکز‌کننده از دیگر تجهیزات جانبی و مزایای خرید این سشوار هستند.

سشوار فیلیپس BHD510

سشوار قدرتمند و حرفه‌ای فیلیپس BHD510‌ از این جهت در لیست پرطرفدارترین سشوارهای ۱۴۰۲ است که با ۶ حالت مختلف سرعت و حرارت، امکان شخصی‌سازی تنظیمات را فراهم می‌کند. همچنین موتور DC‌ این مدل سشوار از سایر مدل‌ها قدرتمندتر بوده و دارای توان ۲۳۰۰ وات می‌باشد و باد گرمی با سرعت ۱۱۰ کیلومتربرساعت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

امکان ایجاد باد سرد از طریق این دستگاه، موجب می‌شود فرم زیبای موها به‌خوبی حفظ و تثبیت شود و امکان تولید یون، از وزشدگی موهایتان جلوگیری به عمل می‌آورد. این سشوار نیز دارای سنسورهای حرارتی هوشمندی است که درصورت بالا رفتن حرارت، از موهایتان محافظت می‌کند و به‌ همراه سری‌های پخش‌کننده و متمرکزکننده، امکان حجم‌دهی و افزایش درخشش موها را فراهم می‌سازد.

سشوار چند کاره پرینسلی PR223AT

با خرید یک سشوار چند کاره پرینسلی PR223AT‌ یک تیر و چند نشانه بزنید! چرا که این سشوار تمام انتظاراتتان را از بابت یک دستگاه خشک‌کننده، حالت‌دهنده و درخشنده مو برآورده می‌کند. این سشوار با موتور DC و توان مصرفی ۱۰۰۰ وات برای مصارف خانگی غوغا می‌کند و امکان تولید یون، تولید باد سرد، خشک کردن مو فر با سری دیسپانسر و خشک کردن متمرکز مو با سری متمرکز‌کننده را نیز دارد.

 از تجهیزات جانبی این سشوار می‌توان به کیف محافظتی، برس لوله‌ای کوچک و بزرگ، فرکننده، نیم‌برس، برس جمع‌شونده و حالت‌دهنده، برس پهن و برس صاف‌کننده اشاره کرد که هریک نقش خاصی را در زیباسازی مو برعهده دارند و در کنار هم، می‌توانند تمام نیازهای شما از یک سشوار باکیفیت و کاربردی را برآورده سازند.

داشتن این امکانات باعث شده تا این سشوار چند کاره پرینسلی یوی از پرطرفدارترین سشوارهای بازار در ۱۴۰۲ باشد.

سشوار

سخن پایانی

در این نوشته از فروشگاه اینترنتی المارکت ۴ تا از پرطرفدارترین سشوارهای بازار را معرفی کردیم. امید است که با مطالعه این مطلب دید بهتری برای خرید سشوار داشته باشید و بتوانید از بودجه‌ای که برای این خرید کنار گذاشته‌اید نهایت استفاده را ببرید.

 فراموش نکنید که خرید لوازم برقی ارزان به‌هیچ عنوان صرفه‌جویی در هزینه نیست؛ بلکه این هزینه کمی که برای خرید جنس ارزان پرداختید، شما را با هزینه‌های چندین برابری تعمیر و تعویض مواجه می‌کند. بهتر است از ابتدا کالایی را بخرید که تا سال‌های سال کارایی بالای خود را حفظ کند و نیازی به تعمیر و تعویض نداشته باشد. برای بازدید از باکیفیت‌ترین مدل‌های سشوار بازار، می‌توانید به بخش محصولات المارکت مراجعه نمایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*