مروری بر پرفروش ترین جاروبرقی های پاییز ۱۴۰۱

برپرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

نظافت و آراستگی خانه و محیط زندگی همیشه یکی از اولویت‌های زندگی بشر بوده است و با پیشرفت تکنولوژی لوازمی تولید شده‌اند که کار نظافت را برای ما آسان‌تر کنند. یکی از این لوازم جاروبرقی‌ها هستند که امروزه در هر خانه‌ای حضور دارند. خرید یک جاروبرقی با کیفیت که پاسخگوی نیازهای شما باشد، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. با وجود قیمت نسبتا بالای جاروبرقی دیگر امکان آزمون و خطا هنگام خرید این لوازم وجود ندارد و اگر انتخاب درستی نداشته باشید تا مدت‌ها دچار دردسر خواهید شد. در این مطلب از المارکت به معرفی و بررسی ۵ تا از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز امسال می‌پردازیم پس اگر شما هم قصد خرید یک جاروبرقی خوب و کارآمد را دارید با ما همراه باشید.

هنگام خرید پرفروش ترین جاروبرقی های پاییز خریداران به چه نکاتی توجه کرده‌اند؟

قبل از بررسی پرفروش ترین جاروبرقی های پاییز، ابتدا کمی در مورد مهم‌ترین ویژگی‌های پرفروش ترین جاروبرقی های پاییز صحبت می‌کنیم تا بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید.

  • توان جاروبرقی یکی از مهم‌ترین نکات جاروبرقی است که نه تنها بر قدرت مکش جاروبرقی تاثیر می‌گذارد بلکه بر میزان مصرف انرژی جاروبرقی هم تاثیرگذار است.
  • مکش جاروبرقی نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه کنید. اگر کف خانه‌ی شما سرامیکی یا چوبی است و از فرش استفاده نمی‌کنید، یک جاروبرقی با مکش کم نیز پاسخگوی نیاز‌های شماست.
  • از وزن جاروبرقی غافل نشوید. پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز آن‌هایی بوده‌اند که سبک‌تر و راحت‌تر جابه‌جا می‌شوند چون جاروبرقی‌های سنگین می‌تواند به مرور زمان به بدن و کمر شما آسیب وارد کند.
  • هنگام خرید حضوری از فروشنده بخواهید تست صدای جاروبرقی برای شما انجام دهد تا از میزان صدای آن مطمئن شوید. گاهی صدای بلند جاروبرقی‌ها برای بعضی آزاردهنده‌است.
  • جاروبرقی‌های کیسه‌دار و بدون کیسه هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند پس بهتر است قبل از خرید با مطالعه‌ی کافی نوع جاروبرقی مورد نظر خود را مشخص کنید.
  • اگر نسبت به گرد و غبار حساس هستید بهتر است سراغ آن دسته از جاروبرقی‌هایی بروید که فیلتر هوا و گردوغبار دارند.
  • طول سیم جاروبرقی نیز برای بسیاری اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر متراژ خانه‌ی شما زیاد است و در اکثر نقاط خانه پریز برق ندارید بهتر است جاروبرقی‌هایی با سیم بلند‌تر انتخاب کنید.

حالا که تا حدودی با ویژگی‌های مهم هر جاروبرقی آشنا شدیم سراغ معرفی جاروبرقی‌های پرفروش امسال می‌رویم.

معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های پاییز

جاروبرقی ارشیا VC3200

جاروبرقی ارشیا VC3200 یک جاروبرقی کیسه‌ای با توان ۲۴۰۰ وات و وزن ۵.۵ کیلوگرم است. کیسه‌ی این جاروبرقی از جنس نانو، دائمی و قابل شست‌وشو است و لازم نیست برای خرید کیسه هزینه‌ی اضافی کنید. به علاوه مخزن این محصول نسبتا بزرگ است و نیازی به تعویض مداوم آن نیست و از طرف دیگر برای راحتی مشتریان در این محصول یک نشانگر تخلیه‌ی کیسه طراحی شده‌است و حتی اگر از تخلیه‌ی کیسه‌ی این جاروبرقی غافل شوید، سیستم جاروبرقی به شما هشدار خواهد داد. از دیگر مزیت‌های این محصول قابلیت تنظیم مکش در این جاروبرقی است و دیگر خبری از جمع شدن فرش و موکت زیر جاروبرقی نخواهد بود. صدای این جاروبرقی حدود ۷۵ دسی بل است که با توجه به قدرت مکش و توان بالای آن قابل قبول است. وجود فیلتر‌های هپا و نانوی قابل تعویض این جاروبرقی را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سالمندان و بیماران تنفسی تبدیل کرده‌است. جاروبرقی ارشیا VC3200  با داشتن سیمی به طول ۵.۸ متر برای خانه‌هایی با متراژ متوسط انتخاب مناسبی است و لوله‌ی تلسکوپی این محصول نیز با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم ارتفاع حداقل آسیب را به دست و کمر شما می‌رساند. جاروبرقی ارشیا با طراحی ارگونومیک، صدای کم، قدرت مکش بالا و فیلتر‌های بهداشتی برای افرادی که نیاز به یک جاروبرقی کارآمد و در عین حال اقتصادی دارند، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

جاروبرقی ارشیا VC3200 - پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

جاروبرقی فیلیپس FC9350

شرکت فیلیپس یکی از خوشنام‌ترین برند‌ها در زمینه‌ی لوازم خانگی است و جاروبرقی‌های آن هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ کارایی کیفیت بالایی دارند. این جاروبرقی یکی از پرفروش‌ترین‌های امسال است که با طراحی شیک و زیبا و داشتن سه چرخ که به جابه‌جایی هر چه راحت‌تر آن کمک می‌کند، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌است. جاروبرقی فیلیپس FC9350 یک جاروبرقی مخزن دار با وزن ۴.۵ کیلوگرم و توان ۱۸۰۰ وات است. مخزن این محصول از پلاستیک شفاف است با ظرفیت ۱.۵ لیتر می‌تواند حجم زیادی از آشغال را در خود جا دهد و به خاطر جنس آن، شما می‌توانید به راحتی میزان پر شدن مخزن را چک کنید. در این محصول علاوه بر چندین فیلتر بهداشتی ضد میکروب، از فیلتر هپا نیز استفاده شده‌است و به علاوه این محصول مجهز به فن‌آوری Power Cyclone 5 است که جریان هوا را در مسیر استوانه‌ای تسریع کرده و موجب جداسازی گرد و غبار از هوا می‌شود. تمام این مزیت‌ها این محصول فیلیپس را به یکی از بهترین جاروبرقی‌ها برای افرادی که بیماری‌های تنفسی دارند تبدیل کرده‌است. طول کابل این جاروبرقی ۶ متر است و می‌تواند تا شعاع ۹۸ متر را به خوبی جارو کند. قدرت مکش مناسب این محصول در کنار صدای حداکثر ۸۲ دسی بل از دیگر نقاط قوت این جاروبرقی است. اگر خانه‌ی شما مملو از وسایل ارزشمند و قیمتی است که ممکن است هنگام برخورد با جاروبرقی دچار آسیب شود، این محصول با داشتن ضربه‌گیر بدنه برای شما مناسب خواهد بود.

جاروبرقی فیلیپس FC9350 - پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 یک جاروبرقی با کیسه‌ یک بار مصرف و توان ۱۸۰۰ وات است. قدرت مکش این محصول با وجود فن‌آوری PowerProtect حتی اگر ۶۰ درصد مخزن نیز پر باشد کاهش پیدا نمی‌کند و همچنان قوی باقی می‌ماند. این جاروبرقی مجهز به سیستم QuattroPower است و با حداقل مصرف انرژی حداکثر میزان قدرت و مکش را برای شما به ارمغان می‌آورد تا به راحتی از شر تمام آلودگی‌ها راحت شوید. با وجود 5 دکمه‌ی مکش مختلف روی بدنه و همچنین انواع برس‌های مختلف برای سطوح متفاوت در این جاروبرقی شما می‌توانید انواع سطوح را بدون هیچ گونه مشکلی نظافت کنید. برای برس‌های این محصول یک کیف مخصوص لوازم جانبی نیز طراحی شده‌است تا این لوازم همیشه در دسترس باشند و گم نشوند. هنگام پر شدن کیسه‌ی جاروبرقی نشانگر روی بدنه‌ی دستگاه به شما تعویض کیسه‌ را یادآوری کرده و همچنین با فعال کردن سیستم Hygiene Lock دیگر نیازی به نگرانی در مورد پخش شدن گرد و غبار کیسه نخواهید داشت. این جاروبرقی با طراحی زیبا و ارگونومیک و صدای کم یکی از بهترین و البته گران‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است.

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 - پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

جاروبرقی عصایی فکر STARKY OKO

این نوع جاروبرقی‌ها برای فضاهای کوچک و استفاده‌ی روزمره بوده، جابه‌جایی آن‌ها آسان است و به فضای اندکی نیاز دارند. ظرفیت مخزن این محصول یک لیتر است و توان آن ۸۰۰ وات. یکی نکات مثبت این محصول قابلیت تنظیم مکش این جاروبرقی است و تا شعاع ۷ متر را پوشش می‌دهد. نمی‌توان انتظار داشت که این جاروبرقی‌ها مانند سه جاروی قبلی عملکرد بالایی داشته باشند اما برای تمیز کردن گرد و غبار و جاروکشی روزانه بهترین انتخاب بوده و مکمل عملکرد جاروبرقی‌هایی با ظرفیت مخزن بالا هستند. 

جاروبرقی عصایی فکر STARKY OKO - پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

جاروبرقی تولیپس VC622

این جاروبرقی با کیسه‌ی دائمی به حجم ۳ لیتر، توان ۲۲۰۰ وات و وزن ۴ کیلوگرم آخرین محصولی است که درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که به راحتی قابل جابه‌جایی باشد و با طول کابل 5 متر برای خانه‌های کوچک و یا خانه‌هایی که تعداد پریز‌های متعددی دارند مناسب است. این محصول برای کارآیی بهتر مجهز به نشانگر پر شدن مخزن، فیلتر بهداشتی هپا و سیم جمع کن خودکار است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک فشرده‌است و بر روی آن دکمه‌هایی برای تنظیم مکش دستگاه تعبیه شده است.جاروبرقی تولیپس VC622 با طراحی ارگونومیک، توان مصرفی بالا، مصرف انرژی A و قیمت مقرون‌به‌صرفه به یکی از پرفروش‌ترین‌های امسال تبدیل شد‌ه‌است. 

جاروبرقی تولیپس VC622 - پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز

مرور کلی

وجود حداقل یک جاروبرقی برای نظافت در هر خانه‌ای لازم است. جاروبرقی‌ها در انواع مختلف و برند‌های گوناگونی در بازار مشاهده می‌شوند. در این مطلب از المارکت به بررسی ۵ تا از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پاییز امسال پرداختیم. اگر خانه‌ی کوچکی دارید و نمی‌خواهید هزینه‌ی بالایی برای آن بکنید جاروبرقی تولیپس VC622 پاسخگوی نیاز‌های شماست. اگر خانه‌ی شما متراژ بالایی داشته و قصد دارید فقط یک بار برای یک جاروبرقی بی‌نظیر هزینه کنید پیشنهاد ما به شما جاروبرقی بوش BGL8PRO5 و جاروبرقی فیلیپس FC9350 است. برای خانه‌هایی با متراژ متوسط و عملکر‌های ساده‌تر و هزینه‌ی اقتصادی جاروبرقی ارشیا VC3200 مناسب‌تر بوده و اگر برای نظافت روزانه به یک جاروبرقی مکمل نیاز دارید بهتر است سراغ جاروبرقی عصایی فکر STARKY OKO بروید. برای خرید جاروبرقی مناسب خود به فروشگاه المارکت مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*