خرید جاروبرقی پاناسونیک؛ معرفی لیست بهترین جاروبرقی‌های پاناسونیک

خرید جاروبرقی پاناسونیک

جاروبرقی یکی از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی است که زندگی را برای ما بسیار راحت‌تر از گذشته کرده است. اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید و در حال بررسی برندهای مختلف جاروبرقی هستید، پیشنهاد ما به شما بررسی محصولات برند پاناسونیک است. این برند یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید جاروبرقی‌های کیسه‌ای و سطلی است و شما می‌توانید بر اساس خواسته‌ها و بودجه خود خرید موفقی را از این برند تجربه کنید. در این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم به بررسی لیست بهترین جاروبرقی پاناسونیک بپردازیم؛ بنابراین، اگر قصد خرید جاروبرقی پاناسونیک را دارید، تا پایان همراه ما باشید.

معرفی برند پاناسونیک

محصولات پاناسونیک از دهه‌ها قبل در بازار ایران عرضه شده‌اند و حتماً همه شما تابه‌حال یکی از محصولات این برند را مشاهده و از آن استفاده کرده‌اید. پاناسونیک برندی ژاپنی است که در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی فعالیت دارد و محصولاتی باکیفیت و خوش‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. پاناسونیک برندی قدیمی است که تأسیس آن به سال ۱۹۱۸ باز می‌گردد و این شرکت در طول دوران فعالیت خود موفق شده با ارائه تنوع کالایی بالا، کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی بخش قابل‌توجهی از بازار لوازم‌خانگی ژاپن و سایر کشورها را در دست بگیرد. از جمله محصولات برند ژاپنی پاناسونیک می‌توان به یخچال، اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، مایکروویو، تلویزیون، جاروبرقی و… اشاره کرد.

خرید جاروبرقی پاناسونیک

در هنگام خرید جاروبرقی پاناسونیک ابتدا باید نوع دستگاه و قیمت جاروبرقی پاناسونیک مدنظر خود را تعیین کنید. جاروبرقی‌های پاناسونیک به دو دسته جاروبرقی سطلی و جاروبرقی کیسه‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. تفاوت میان این دو دسته از جاروبرقی‌های پاناسونیک، نوع محفظه زباله آن‌هاست. در جاروبرقی‌های کیسه‌ای شما باید یک کیسه را داخل محفظه زباله قرار دهید و پس از پرشدن کیسه زباله، آن را تعویض یا تخلیه کنید. جاروبرقی‌های سطلی اما نیازی به کیسه زباله ندارند و زباله‌ها درون سطل مدنظر می‌ریزند و شما می‌توانید پس از پرشدن سطل مدنظر، آن را تخلیه کنید و دوباره داخل دستگاه قرار دهید. در جاروبرقی‌های سطلی شما نیازی به خرید کیسه نخواهید داشت و می‌توانید همواره از سطل داخل جاروبرقی استفاده کنید. جاروبرقی‌های پاناسونیک در بازه قیمتی گسترده‌ای عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس بودجه مدنظر خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست قیمت جاروبرقی پاناسونیک می‌توانید به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید.

خرید جاروبرقی پاناسونیک

معرفی لیست بهترین جاروبرقی‌های پاناسونیک

در این بخش قصد داریم به معرفی لیست بهترین جاروبرقی‌های پاناسونیک بپردازیم و ویژگی‌های هر یک از این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. مطالعه ویژگی‌ها و مشخصات این محصولات می‌تواند به شما در خرید جاروبرقی پاناسونیک کمک کند.

جاروبرقی پاناسونیک VC813

خرید جاروبرقی پاناسونیک VC813

اگر به دنبال خرید جاروبرقی پاناسونیک با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستید، جاروبرقی پاناسونیک VC813 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. جاروبرقی پاناسونیک VC813 یکی از جاروبرقی‌های این برند با ظاهر کلاسیک است. این جاروبرقی با توان ۲۰۰۰ واتی جزو جاروبرقی‌های قدرتمند بازار محسوب می‌شود. باتوجه‌به کیفیت بالای قطعات و برخورداری از موتوری قدرتمند می‌توان انتظار عمری طولانی از محصول را داشت. این محصول در دو رنگ مشکی و خاکستری طراحی و عرضه شده است. بدنه جاروبرقی پاناسونیک VC813 از جنس پلاستیک ABS  و وزن آن ۹.۴ کیلوگرم است. ظرفیت محفظه زباله این دستگاه ۴ لیتر است.  این جاروبرقی از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌ای است و باتوجه‌به برخورداری از کیسه دائمی، نیازی به خرید کیسه‌های یک‌بارمصرف نخواهید داشت. شما می‌توانید پس از روشن‌شدن نشانگر پرشدن مخزن، کیسه را از دستگاه خارج و تخلیه کنید و دوباره داخل این جاروبرقی قرار دهید. این جاروبرقی نیز مانند سایر جاروبرقی‌های برند پاناسونیک دارای قابلیت تنظیم قدرت است که می‌توان این کار را به وسیله اهرم کشویی که روی بدنه این جاروبرقی قرار گرفته است، انجام داد. این جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است و لوله خرطومی آن نیز دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است. باتوجه‌به لوله تلسکوپی و سیم برق بلند، شعاع حرکت این دستگاه ۸ متر است و می‌تواند محیطی بزرگی را بدون جابه‌جاکردن دوشاخه برق جارو کنید. میزان صدای خروجی این دستگاه 63 دسی‌بل است و دستگاهی کم‌صدا محسوب می‌شود. برس جانبی مبل، موکت و پرده اقلام همراه این جاروبرقی هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کلید ۴ حالته کنترل توان، برخورداری از محافظ حرارتی اتوماتیک موتور و سیم‌جمع‌کن خودکار اشاره کرد. برای مشاهده قیمت و خرید جارو برقی پاناسونیک VC813 کلیک کنید.

جاروبرقی پاناسونیک MCCJ913

خرید جاروبرقی پاناسونیک MCCJ913

جاروبرقی پاناسونیک MCCJ913 از دیگر جاروبرقی‌های قدرتمند برند پاناسونیک است که با مکش فوق‌العاده خود می‌تواند به‌راحتی گردوغبار و زباله‌های محیط را جمع‌آوری کند و محیطی پاکیزه و تمیز را برای شما به ارمغان آورد. یکی از ویژگی‌های جالب این جاروبرقی، قابلیت دمندگی آن است. با استفاده از این قابلیت می‌توان فواصل دور و نقاطی که دسترسی خوبی به آن‌ها وجود ندارد را نیز تمیز کرد. این جاروبرقی از برند پاناسونیک نیز از نوع کیسه‌ای دائمی است و باتوجه‌به ظرفیت شش لیتری می‌توانید تا چندین ماه بدون نیاز به تخلیه محفظه از آن استفاده کنید. این جاروبرقی دارای نشانگر پرشدن کیسه است و پس از روشن‌شدن این نشانگر می‌توانید برای تخلیه کیسه زباله اقدام کنید. موتور ۲۰۰۰ واتی این جاروبرقی دارای مکش مناسبی است و می‌توانید قدرت آن را به‌وسیله دکمه کشویی روی بدنه تنظیم کنید. باتوجه‌به سیم برق پنج‌متری، شعاع عملکرد این دستگاه ۸ متر است. خرید جارو برقی پاناسونیک MCCJ913 باتوجه‌به کیفیت بالای دستگاه و قیمت مناسب، خریدی ارزشمند است. برای مشاهده قیمت جاروبرقی پاناسونیک MCCJ913 و خرید جارو برقی پاناسونیک MCCJ913 کلیک کنید.

جاروبرقی پاناسونیک MCCG717

خرید جاروبرقی پاناسونیک MCCG717

جاروبرقی پاناسونیک MCCG717 یکی از جاروبرقی‌های کیسه‌ای این برند است که باتوجه‌به قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید جاروبرقی پاناسونیک است. قدرت موتور این جاروبرقی ۲۳۰۰ وات است و می‌توان با استفاده از آن فضاهای با متراژ بالا را نیز به‌راحتی تمیز کرد. مکش فوق‌العاده، برخورداری از فیلتر هپا و سری‌های متعدد از مزایای این جاروبرقی هستند. ظرفیت محفظه زباله این دستگاه شش لیتر است و می‌توانید تا چندماه بدون نیاز به تخلیه محفظه جاروبرقی از آن استفاده کنید. طراحی ارگونومیک این دسته به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و بدون تحمل هیچ‌گونه فشاری جاروکشیدن منزل را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی پاناسونیک MCCG717 می‌توان به سیم‌جمع‌کن خودکار، لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع و شعاع عملکرد هشت‌متری اشاره کرد. اگر به خرید جاروبرقی پاناسونیک MCCG717 علاقه‌مندید می‌توانید به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت مراجعه کنید. برای مشاهده قیمت جاروبرقی پاناسونیک MCCG717 کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*