پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی چیست؟

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی ازجمله لوازم‌خانگی پرکاربرد و از لازمه‌های یک آشپزخانه مدرن است. اگر شما هم از عاشقان پیتزا هستید داشتن یک پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی می‌تواند برای شما بسیار هیجان‌انگیز باشد. با ما همراه شوید تا در این مطلب از وبلاگ المارکت به معرفی این محصول جذاب بپردازیم.

مقدمه

پیتزا یکی از فست فودهای پرطرفدار در بین افراد جامعه است. این غذا از غذاهای معروف در کشور ایتالیا است و حتی اسم آن نیز از زبان ایتالیایی گرفته شده است. برای تهیه پیتزا از انواع مختلف مواد غذایی شامل گوشت، قارچ، سبزیجات و … استفاده می‌شود که از دلایل محبوبیت آن است.

بر طبق یکی از افسانه‌های معاصر، نمونه اولیه پیتزا یعنی پیتزا مارگریتا در سال ۱۸۸۹ اختراع شد، زمانی که کاخ سلطنتی کاپودیمونته از آشپز خود رافائل اسپوسیتو خواست تا به‌افتخار بازدید از ملکه مارگاریتا پیتزایی درست کند. از میان سه نوع پیتزای تهیه‌شده توسط او، ملکه پیتزایی که از سه رنگ پرچم ایتالیا: قرمز (گوجه)، سبز (ریحان)، سفید (موتزارلا) تهیه شده بود را شدیداً ترجیح داد. ظاهراً این نوع پیتزا پس از ملکه تحت عنوان «پیتزا مارگاریتا» نام‌گذاری شد.

دیگر نیاز نیست برای خوردن پیتزا به رستوران و فست فود بروید، تنها با یک دستگاه پیتزا پز خانگی (Pizza Maker) به‌راحتی می‌توانید در منزل پیتزای خوشمزه و سالم در مدل‌های متنوع تهیه و نوش جان نمایید و یک وسیله‌ایده‌آل برای این کار خواهد بود.

پیتزا پز خانگی چیست؟

پیتزا پز Pizza Maker یا پیتزا ساز خانگی یک وسیله پخت پیتزا در منزل است که شما می‌توانید به‌وسیله پیتزا ساز بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در بیرون از منزل جهت تهیه پیتزا تنها در منزل خود با استفاده از آن اقدام به پخت پیتزا موردعلاقه خود کنید.

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی معمولاً دارای تابه‌ای پهن با پوشش نچسب می‌باشند که به‌راحتی و در کم‌ترین زمان خوشمزه‌ترین پیتزا را آماده می‌کنند.

شما می‌توانید انواع پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

انواع پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

دستگاه پیتزا ساز در دو نوع گازی و برقی وجود دارد. در نوع گازی دستگاه به‌طور مستقیم بر روی حرارت اجاق‌گاز قرار می‌گیرد. کاربر با آماده کردن خمیر پیتزا و قرار دادن آن در داخل محفظه پیتزا پز، می‌تواند وعده غذایی خوشمزه خود را آماده کند.

مزایای پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

این دستگاه جدید که رتبه اول محبوب‌ترین وسیله آشپزخانه در مجله آشپزی ۲۰۱۳ دریافت نموده، پیتزاساز است. پیتزاساز یا فر پیتزا وسیله‌ای بسیار کم‌وزن و قابل‌حمل است که خیلی راحت می‌توانید از آن، در پیک‌نیک استفاده کنید. قبل از استفاده باید بگذارید دستگاه گرم شود، دستگاه ظرف مدت ده دقیقه به دمایی بیشتر از ۷۰۰ درجه فارنهایت خواهد رسید و آماده پخت خواهد بود و تنها در مدت ۵ دقیقه پیتزای شما آماده خواهد بود. با فر پیتزا، دیگر پیتزا سفارش نخواهید داد چون با این دستگاه خیلی سریع و راحت پیتزای شما آماده خواهد بود.

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی برقی کار تهیه پیتزا را راحت کرده است. شما می‌توانید با اتصال دستگاه به برق و قرار دادن خمیر آماده‌شده خود بر روی صفحات آن، یک پیتزا خوشمزه را برای خانواده خود آماده کنید. پس امکان تهیه این ماده غذایی در منزل نیز وجود دارد و شما به‌راحتی می‌توانید با خرید یک پیتزا ساز خانگی، وعده غذایی خوشمزه خود را با آن تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

معرفی بهترین برندهای پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی

پیتزا سازها در برندهای داخلی و خارجی زیادی به بازار عرضه و وجود دارند. از بهترین برندهای پیتزا پز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیتزا پز برند عرشیا
  • پیتزا ساز مارک ناسا الکتریک
  • پیتزا پز برند جیپاس
  • پیتزا ساز مارک دوو
  • پیتزا پز برند پارس خزر
  • پیتزا ساز مارک مباشی

همه برندهای اشاره‌شده جزء پرفروش‌ترین پیتزا پزها هستند که توانسته‌اند با رضایت خریداران همراه باشند.

شما می‌توانید انواع پیتزا ساز یا پیتزا پز خانگی را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*