۱۰ کتری برقی منتخب، خرید کتری برقی از میان منتخب‌ها!

کتری برقی منتخب

تصور کنید در یک روز بارانی، خسته از سرکار برمی‌گردید و نیاز به یک چای گرم و دبش دارید.. یا درحالی‌که به حال خود نشسته‌اید، ناگهان یک مهمان سرزده زنگ خانه را می‌فشارد، برای بیدار ماندن و کار روی یک پروژه مهم نیازمند قهوه هستید. قطعا در این موقعیت‌ها، آب جوش آماده یک نعمت الهی است! اگر بخواهید با کتری معمولی این آب‌جوش را آماده کنید، زمان قابل توجهی از دست می‌رود! بسیاری نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه برای آماده شدن نیاز به آبی جوشیده با دمای خاص دارند که تنها با خرید کتری برقی این آب مهیا می‌شود. شاید برای شما هم سوال باشد که در حال حاضر کتری برقی منتخب مشتریان فروشگاه المارکت کدام است؟ خرید کتری برقی از میان منتخب‌ها می‌تواند یکی از روش‌های مناسب باشد که انتخاب ساده‌تری داشته باشید.

امروزه در خرید اقلام آشپزخانه، خرید سماور برقی و بهترین کتری برقی از دغدغه‌های اصلی بانوان است. چراکه این لوازم کاربردی، تنوع بی حدومرزی در بازار دارند و برای خرید هوشمندانه‌شان، نیاز به شناخت دستگاه‌های مختلف دارید. انواع کتری برقی از لحاظ جنس، ابعاد و وزن بدنه، امکانات و قابلیت‌ها (مثل خاموشی خودکار) باهم متفاوت هستند. با ما باشید تا ۱۰ تا از بهترین مدل‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید کتری برقی از میان منتخب‌ها

سماور برقی آرزوم AR3083

یکی از بهترین آیتم‌ها برای خرید سماور برقی، سماور برقی آرزوم AR3083 است. طراحی با کیفیت و زیبای این سماور به نحوی‌ است که در همان لحظه اول شما را مجذوب خود می‌کند. توان این دستگاه معادل ۲۲۰۰ وات، جنس شیر از استنلس استیل و جنس دستگیره‌ها پلاستیک مقاوم و فشرده است که هیچ ضرری برای بدن ندارد. از امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت خاموشی خودکار پس از ۸ ساعت فعالیت و همچنین سینی چکه‌گیر اشاره کرد. شایان ذکر است که این سماور به نمایشگر LED  نیز مجهز می‌باشد که شما را از دما و وضعیت آب آگاه می‌کند.

خرید کتری برقی - سماور برقی آرزوم AR3083

 سماور برقی فلر TS301P

سماور برقی فلر TS301P نیز محصولی تقریبا مشابه آیتم قبل است و طبق نظر کاربران، با حجم مناسب خود در محل کار و خانه کاربرد بالایی دارد. به‌طوری‌که این دستگاه با توانی معادل ۱۵۰۰ وات، ۳ لیتر آب در مخزن و یک لیتر را در قوری چینی خود جای می‌دهد. این سماور برقی از برند فلر مجهز به سیستم خاموشی خودکار پس از سه ساعت کار، سینی چکه‌گیر، نشانگر وضعیت و صفحه گرم‌کننده است که آب را با درجه ایده‌آل دما حفظ می‌کند.

خرید کتری برقی -  سماور برقی فلر TS301P

کتری برقی کنوود TMG70

یکی از بهترین برندهای پرفروش کتری برقی، “کنوود” به تازگی محصولی جدید را وارد بازار کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است. این محصول با توان ۲۲۰۰ وات، و بدنه شیشه‌ای طراحی کارآمد و شیکی دارد. یکی از بهترین امکانات این دستگاه افزون بر سیستم قطع خودکار، این است که دمای آب را در درجات مختلف حفظ می‌کند. از این رو در دم کردن برخی دمنوش‌ها و چای که دمای خاصی برای حفظ خواص ماده لازم است، آب با دمای ایده‌آل نگهداری می‌شود.

خرید کتری برقی کنوود TMG70


کتری برقی بوش TWK8613

کیفیت و دوام محصولات بوش از هیچکس پوشیده است. و اگر قصد خرید کتری برقی را دارید، به هیچ عنوان از کنار این محصول ساده نگذرید. چرا که هر امکاناتی که بخواهید (اعم از خاموشی خودکار، سیستم امنیتی، قابلیت تنظیم دما و نگهداری آب گرم) در این دستگاه یافت می‌شود.

خرید کتری برقی بوش TWK8613

کتری برقی فیلیپس HD9339

از پیشنهادات فوق‌العاده کاربردی و جذاب برای خرید کتری برقی، می‌توان به کتری برقی فیلیپس HD9339 اشاره کرد. محصولی با بدنه پیرکس (شیشه‌ای) و توان ۱۸۵۰ وات که به نشانگر دما، گرم‌نگهدارنده و خاموشی خودکار مجهز است. همچنین این کتری به دلیل باز شدن کامل درب، شستشوی آسانی دارد.

خرید کتری برقی فیلیپس HD9339


کتری برقی گاستروبک 42428

طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای بدنه از نکات قابل توجه این کتری برقی است. گنجایش ۱.۷ لیتری کتری امکان استفاده از دستگاه برای یک وعده چای دبش در محل کار یا خانه را فراهم می‌کند و قابلیت خاموشی خودکار به حفظ امنیت دستگاه کمک شایانی خواهد کرد. سرعت و قدرت این دستگاه در به جوش آوردن آب فابل تحسین است و آن را برای انتخابی ایده‌آل مناسب می‌سازد.

خرید کتری برقی گاستروبک 42428

کتری برقی بوگاتی مدل 14VERA

کتری برقی بوگاتی مدل 14VERA همان انتخابی است که همیشه به آن افتخار خواهید کرد. از طراحی منحصربه‌فرد بدنه دستگاه نیز می‌توانید دریابید که چقدر با سلیقه و حرفه‌ای طراحی شده است. این دستگاه مجهز به تایمر داخلی، نمایشگر دیجیتال و سیستم ایمنی قوی است که در نبود آب در کتری از دستگاه محافظت می‌کند.

خرید کتری برقی بوگاتی مدل 14VERA

کتری برقی براون WK300

در میان بهترین برندهای پرفروش کتری برقی، همیشه نام برند براون می‌درخشد. طراحی ارگونومیک این کتری در کنار چرخش ۳۶۰ درجه روی پایه، کاربری آسان دستگاه را موجب می‌شود. این کتری با ۱.۷ لیتر گنجایش نه تنها برای استفاده دانشجویی مناسب است؛ بلکه نیاز یک خانواده چند نفره را نیز می‌تواند پاسخ دهد. با ۴ سازوکار ایمنی تعبیه شده در دستگاه، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و با خیال راحت می‌توان از دستگاه استفاده کرد‌.

خرید کتری برقی براون WK300

کتری برقی مولینکس BY540D

بهترین کتری برقی از لحاظ قدرت و کیفیت را می‌توان کتری برقی مولینکس BY540D دانست. چراکه این کتری با توان ۲۴۰۰ وات و بدنه استنلس استیل، بهترین نوشیدنی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. نشانگر دیجیتال روشن/خاموش، فیلتر ضد رسوب و گنجایش ایده‌آل ۱.۷ لیتری این دستگاه از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن هستند که با تهیه یک چای معرکه، اوقات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

خرید کتری برقی مولینکس BY540D

کتری برقی اسمگ KLF04

کتری برقی اسمگ KLF04 نسبت به برخی آیتم‌های دیگر کمی لوکس و گران به نظر می‌رسد اما اگر کیفیت و قدرت دستگاه برایتان اولویت است، به هیچ عنوان آن را از دست ندهید! چراکه این دستگاه به دست مهندسان خبره ایتالیایی و طبق استانداردهای اروپا طراحی شده است. این دستگاه با موتور ۲۴۰۰ واتی بهترین کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. در استفاده از این هیچگونه خطری وجود ندارد و ایمنی از طریق سه ساز و کار مختلف کنترل می‌شود. طراحی دستگاه فضای آشپزخانه‌تان را به اشپزخانه‌های شیک و مدرن اروپایی مبدل خواهد کرد که هر کس آرزوی حضور در آن را دارد! از خرید کتری برقی اسمگ پشیمان نخواهید شد.

خرید کتری برقی اسمگ KLF04

جمع‌بندی

در نهایت، برای خرید کتری برقی، توجه به قیمت، دوام و گنجایش دستگاه حائز اهمیت است. امید داریم که این مطلب در انتخاب بهتر کتری‌ها به شما کمک کرده باشد. اما اگر قصد خرید این لوازم خانگی را دارید، بهتر است به فروشگاه‌هایی مراجعه نمایید که لوازمی با کیفیت و اورجینال در اختیارتان قرار دهند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
تخفیف
۱۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان 10,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*