پخت پیتزا با ایرفرایر

پخت پیتزا با ایرفرایر

پیتزاهای فریزشده یا پیتزاهای بیرون‌بر رستوران‌ها را فراموش کنید چون می‌توانید با استفاده از ایرفرایر خود به‌راحتی پیتزا بپزید. پخت پیتزا با ایرفرایر بسیار آسان است و شما می‌توانید به‌راحتی خوش‌طعم‌ترین پیتزا را در آشپزخانه خود تهیه کنید. یکی از مزایای پخت پیتزا با ایرفرایر این است که برخلاف پخت پیتزا در ماهیتابه، این نوع پیتزا کاملا ترد از آب در می‌آید و تمامی بخش‌های خمیر آن به بهترین شکل پخته می‌شوند و مزه‌ آن فراتر از انتظار شما خواهد بود. پس اگر علاقه‌مندید پخت پیتزا با ایرافرایر خود را تجربه کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید و همین امروز طعم جذاب پیتزای ایرفرایر را تست کنید.

با ایرفرایر خود پیتزا بپزید

پخت پیتزا با ایرفرایر

همان‌طور که می‌دانید، علاوه بر امکان سرخ‌کردن سیب‌زمینی، پخت سایر موادغذایی مانند مرغ، گوشت، سبزیجات و… نیز با استفاده از ایرفرایر ممکن است و در این بلاگ تجربه خود در زمینه پخت پیتزا با ایرفرایر را در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. پخت پیتزا با ایرفرایر نسبت به پخت آن با فرهای قدیمی چندین برتری و مزیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آماده‌شدن سریع‌تر و تردشدن خمیر پیتزا اشاره کرد. پس همین‌حالا دست‌به‌کار شوید و پخت پیتزا با ایرفرایر خود را آغاز کنید.

شیوه پخت پیتزا با ایرفرایر

پخت پیتزا با ایرفرایر

برای پخت پیتزا با ایرفرایر تنها کافی است در فرایند پخت آن و گام‌های زیر را همراه ما باشید.

گام اول: تهیه مواد اولیه و شروع پخت پیتزا با ایرفرایر

در گام نخست پخت هر غذایی شما می‌بایست مواد لازم برای تهیه آن غذا را تهیه و برای پخت آماده کنید. باتوجه‌به اینکه سلیقه افراد در پخت پیتزا و انتخاب مواد اولیه آن متفاوت، دست شما را در انتخاب مواد اولیه باز می‌گذاریم. در گام نخست، ابتدا مواد لازم برای تهیه پیتزا را خریداری کنید و سپس خمیر پیتزا را آماده سازید. پس از آماده‌شدن خمیر پیتزا، آن را به مدت سه دقیقه در ایرفرایر بپزید. تفت‌دادن یا پیش‌پخت‌کردن خمیر پیتزا سبب می‌شود که لایه زیرین پیتزا ترد و خوش‌طعم شود.

گام دوم: چیدن پیتزا در ایرفرایر

باتوجه‌به ساختار اغلب ایرفرایرها چیدن پیتزا در ظرف دیگر و منتقل‌کردن آن به داخل ایرفرایر دشوار است؛ ازاین‌رو، پیشنهاد می‌شود برای راحتی کار، پیتزا را در داخل ظرف ایرفرایر بچینید. خمیر پیتزا از قبل پخته شده، درون دستگاه قرار دارد و شما می‌توانید لایه‌های روی پیتزا را به آن اضافه کنید. پیشنهاد می‌شود برای شکل‌گیری بهتر پیتزا در اولین لایه روی خمیر پیتزا، از سس یا رب گوجه فرنگی و پنیر پیتزا استفاده کنید.

گام سوم: پخت پیتزا

دمای ایرفرایر را روی ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید و مدت زمان ۷ الی ۱۰ دقیقه را صرف پختن پیتزا کنید. اگر در این مدت‌زمان، خمیر پیتزا به‌خوبی برشته و ترد نشده بود، می‌توانید چنددقیقه زمان پخت پیتزا با ایرافرایر را افزایش دهید.

گام چهارم: چشیدن طعم فوق‌العاده پیتزا

پس از پایان پخت پیتزا در ایرفرایر، چنددقیقه‌ای برای سردشدن پیتزا صبر کنید و سپس این پیتزای خوش‌طعم را بچشید.

پخت انواع پیتزا با ایرفرایر

شما می‌توانید با استفاده از ایرفرایر انواع پیتزاها را بپزید و هر بار به وعده پیتزایی خود تنوع دهید. از جمله پیتزاهایی که می‌توانید با ایرفرایر آماده کنید، می‌توان به پیتزا سبزیجات، پیتزا مارگاریتا، پیتزا سیر و استیک، پیتزا بیکن مرغ و گوشت، پیتزا مخلوط، پیتزا با گوشت و مرغ و… اشاره کرد. در مسیر پخت پیتزا با ایرفرایر می‌توانید خلاقیت خود را نیز به کار ببندید و پیتزاهای جدید و جذابی را برای خود، خانواده و دوستانتان آماده سازید.

پخت پیتزا مارگاریتا با ایرفرایر

پخت پیتزا با ایرفرایر

یکی از پیتزاهای جذابی که می‌توانید با ایرفرایر آماده کنید، پیتزا مارگاریتا است. برای دسترسی آسان‌تر شما و تهیه این پیتزا جذاب، در این بخش مواد اولیه این پیتزای جذاب را برای شما قرار می‌دهیم.

مواد اولیه پیتزا مارگاریتا

مواد مورد نیازمقدار
گوجه فرنگییک الی دو عدد
پنیر پیتزا۱۲۵ گرم
ریحان۵۰ گرم
سیریک حبه
روغن مایعبه مقدار لازم
نمکبه مقدار لازم
فلفل سیاهبه مقدار لازم
آویشنبه مقدار لازم
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*