آشنایی با برند مباشی

برند مباشی

وقتی نوبت به خرید لوازم خانگی می‌رسد همه به دنبال انتخاب یک برند با کیفیت می‌گردند اما معمولا با لیست بلند بالایی از نام برندهای مختلف روبه‌رو می‌شوند. به همین دلیل انتخاب و تصمیم‌گیری سخت است. به همین دلیل است که ما در المارکت درباره‌ی برندهای مختلف صحبت می‌کنیم تا مقایسه و انتخاب برای شما راحت‌تر باشد. امروز هم قرار است به سراغ برند مباشی برویم. پس با ما همراه باشید.

لوازم آشپزخانه مباشی

برند مباشی

مباشی تولید کننده‌ی لوازم خانگی ژاپنی است که در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این برند در شهر جبل‌علی دبی قرار دارد و محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می‌کند. در لیست محصولات تولید شده توسط مباشی ۳۵۰ کالای متنوع به چشم می‌خورد و این یعنی شما می‌توانید تمام نیازهای خانه‌ی خود را در یکی از فروشگاه‌های این برند تامین کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام این محصول (mebashi) از کلمه‌ای ژاپنی به معنای سنگ گرفته شده است. سنگ در فرهنگ ژاپن نماد کیفیت بالا است و به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند تا یادآور کیفیت بالای محصولات تولیدی با نام مباشی باشد.

تنوع محصولات مباشی

تنوع محصولات مباشی

همانطور که گفتیم برند مباشی ۳۵۰ محصول متنوع تولید می‌کند که بعضی از اصلی‌ترین دسته‌ی محصولات آن را می‌توانید در لیست زیر ببینید:

  • قهوه‌ساز
  • اسپرسو ساز
  • آسیاب قهوه
  • چای‌ساز
  • غذاساز
  • خرد کن
  • آبمیوه گیری
  • اجاق گاز
  • محصولات پخت‌وپز
  • سرخ‌کن

پرفروش‌ترین محصول این برند در ایران اسپرسوساز است. تمایل افراد به تهیه‌ی انواع قهوه در خانه یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محصول در بین ایرانیان بوده و به همین دلیل این برند به یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده‌ی قهوه‌ساز در ایران تبدیل شده است.

کارخانه‌ی مباشی کجاست؟

خط تولید مباشی در چین فعال است و محصولات را به سفارش ژاپن و تحت لیسانس مباشی تولید می‌کنند. این محصولات پس از تولید و بسته‌بندی به سراسر جهان ارسال می‌شود.

چرا باید محصولات برند مباشی را بخریم؟

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم دفتر مرکزی مباشی در دبی قرار دارد، به همین دلیل واردات آن به ایران آسان است و نمایندگی‌هایی هم در ایران دارد. شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات مباشی را با گارانتی رسمی این شرکت در ایران خریداری کنید.  خدمات پس از فروش و امکان تعمیر در نمایندگی‌های معتبر یکی دیگر از دلایلی است که باید برند مباشی را برای خانه‌تان انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای محصولات این برند قیمت مناسب آن است. قیمت‌گذاری این محصولات در رده‌ی اقتصادی انجام شده است و می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌ی بالا، محصول مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

چگونه محصولات مباشی را تهیه کنیم؟

خرید محصولا مباشی المارکت

برای تهیه‌ی محصولات مباشی کافی است به صفحه‌ی اصلی فروشگاه المارکت بروید و نام برند را جستجو کنید. تمام محصولات مباشی که به ایران وارد شده است را می‌توانید ببینید و از بین آن‌ها به راحتی محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • معصومه بیکران
    من خیلی دنبالش بودم. برند خوبیه
    پاسخ دهید