معرفی بهترین برند‌های اقتصادی لوازم خانگی

برند‌های اقتصادی لوازم خانگی

اگر این روز‌ها سری به بازار‌ لوازم خانگی بزنید با انبوهی از برند‌های مختلف مواجه می‌شوید که همین تنوع بالا باعث سردرگمی خریداران می‌شود. هنگام خرید لوازم خانگی بررسی ویژگی‌های دستگاه و برند آن به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را تهیه کنید و محصولات خریداری شده هم پاسخگوی نیاز‌تان باشد و هم متناسب با بودجه‌یتان. با افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها بسیاری به دنبال برند‌هایی هستند که علاوه بر کیفیت مناسب قیمت قابل قبولی هم داشته باشند. در این مطلب از المارکت قصد داریم تعدادی از بهترین برند‌های اقتصادی لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم. 

بررسی ارتباط کیفیت و قیمت برند

بسیاری بر این باورند که هرچه قیمت یک محصول بیش‌تر باشد کیفیت آن بهتر است. حقیقت این است که قیمت یک محصول تنها به کیفیت قطعات به کار رفته در محصول بستگی ندارد بلکه فاکتور‌هایی مثل طراحی ظاهری، فناوری استفاده شده در محصول، ایرانی یا وارداتی بودن آن، میزان عرضه و تقاضا و همچنین تنوع آپشن‌های محصول نیز در تعیین قیمت آن اثر گذار هستند.

تمرکز برند‌های اقتصادی لوازم خانگی بیش‌تر روی هدف اصلی محصول است تا تنوع آپشن‌های آن. برای مثال تلویزیون‌های برند‌های اقتصادی لمسی نیستند اما  کیفیت تصویر و صدای بسیار مطلوبی دارند. 

بسیاری از برند‌های اقتصادی لوازم خانگی موجود در بازار، برند‌های ایرانی ‌هستند. تولیدکنندگان داخلی با استفاده از قطعات ایرانی توانسته‌اند محصولات با کیفیتی به بازار عرضه کنند. اگرچه این محصولات نمی‌توانند با برند‌های لوکس خارجی رقابت کنند اما با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند. در ادامه به معرفی چند تا از برند‌های اقتصادی لوازم خانگی محبوب در بازار‌های ایران می‌پردازیم.

برند‌های اقتصادی لوازم خانگی

معرفی برند اسنوا

این برند ایرانی در سال ۱۳۸۴ کار خود را با تولید کولر‌‌آبی و اجاق گاز شروع کرد و امروزه انواع لوازم خانگی اساسی مانند یخچال، فریزر، ماشین لباس‌شویی، ظرفشویی و تلویزیون را به بازار عرضه می‌کند. شرکت اسنوا در بازار برند‌های اقتصادی لوازم خانگی مدعی است که محصولاتش مطابق استاندارد‌های روز دنیا بوده و بیش از ۲۰ درصد محصولاتش نیز به خارج صادر می‌شود. اسنوا با به کارگیری تکنولوژی‌های روز توانسته در کم‌تر از ۲۰ سال به یکی از بهترین برند‌های ایرانی تبدیل شده و رضایت مشتریان را جلب کند.

برند‌های اقتصادی لوازم خانگی - اسنوا

اسنوا اولین برندی بود که از پوشش‌های آنتی باکتریال در لایه‌ی داخلی یخچال استفاده کرد. همچنین این شرکت با به‌ کار بردن لعاب‌های هوشمند در فر‌هایش توانسته قابلیت self-clean را به این محصولات اضافه کند تا دیگر نیازی به تمیز کردن داخل فر نداشته باشید. 

از دیگر ویژگی‌های اسنوا می‌توان به ۲ سال ضمانت و ۸ سال خدمات پس‌ از فروش محصولاتش اشاره کرد. محصولات اسنوا علاوه بر کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند و همین بیانگر علت محبوبیت این برند نام‌آشناست. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات اسنوا به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

معرفی برند پارس‌خزر

امکان ندارد سری به بازار‌های ایرانی زده باشید و اسم این برند به گوش‌تان نخورده باشد. شرکت پارس‌خزر در سال ۱۳۴۷ با همکاری شرکت توشیبای ژاپن شروع به کار کرد و در حال حاضر به بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران تبدیل شده است. سبد محصولات این برند بسیار متنوع است و انواع لوازم آشپزخانه، وسایل گرمایشی و سرمایشی، ماشین لباس‌شویی و دیگر لوازم برقی خانگی را روانه‌ بازار می‌کند. 

این شرکت طی چند دهه فعالیت جوایز گوناگونی دریافت کرده‌ و به یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های ایرانی تبدیل‌ شده است. طبق نظر مشتریان محصولات این برند بسیار باکیفیت و مقرون‌به صرفه بوده و رقیب سرسخت بسیاری از برند‌های خارجی موجود در بازار است. خدمات پس‌ از فروش بی‌نظیر یکی دیگر از دلایل محبوبیت پارس‌خزر است. این برند سابقه‌ای درخشان در تولید محصولات برقی خانگی دارد و هم ردیف بسیاری از برند‌های خارجی است. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات پارس‌خزر به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

برند‌های اقتصادی لوازم خانگی - پارس خزر

معرفی برند ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت مادیران پا به بازار‌های صوتی تصویری گذاشت. این برند ۶ سال پس از تولید تلویزیون‌های هوشمند خود وارد دیگر بازارهای لوازم خانگی شد و یخچال فریز‌ها و ماشین‌ لباس‌شویی‌های خود را نیز به بازار عرضه کرد. محصولات این شرکت با استفاده از قطعاتی با گرید A در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات است.

تلویزیون‌های این برند از بسیار محبوب بوده و از نظر کیفی پس از دو برند ال‌جی و سامسونگ در جایگاه سوم قرار دارند. 

یکی دیگر از علل محبوبت‌های این برند خدمات پس‌ از‌ فروش شرکت مادیران است. محصولات صوتی و تصویری ایکس ویژن با ۲۴ ماه و محصولات لوازم خانگی ایکس ویژن با ۳۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر مادیران عرضه می‌شوند. اگرچه بسیاری نمی‌دانند این برند ساخت کدام کشور است اما از اولین سال‌های فعالیت این برند آوازه‌ی کیفیت و قیمت مناسب محصولات آن به گوش بسیاری رسیده است.شما می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات ایکس ویژن به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

سایر برندهای اقتصادی لوازم خانگی

برند‌های اقتصادی لوازم خانگی بسیاری در بازار حضور دارند که در این مطلب نگنجیدند اما شناخت نام‌شان خالی از لطف نیست.

  • پاکشوما
  • امرسان
  • دیپوینت
  • اخوان
  • آلتون
  • سینجر 
  • بیمکث
  • کن
  • الکترواستیل
خرید از برند‌های اقتصادی لوازم خانگی

مرور کلی

با افزایش تورم و گرانی فراگیر، تهیه‌ی تمام لوازم خانگی از برند‌های لوکس برای بسیاری از خانواده‌ها ممکن نیست. راه حل این ماجرا خرید کردن از برند‌های اقتصادی لوازم خانگی اما با کیفیت است. قیمت بالای یک محصول دلیلی بر کیفیت بالای محصول نیست و بالعکس. در این مطلب به معرفی خوش‌نام‌ترین برند‌های اقتصادی پرداختیم تا بتوانید با حداقل بودجه بهترین محصولات را تهیه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جاروبرقی پاکشوما PVC25501
معرفی بهترین برند‌های اقتصادی لوازم خانگی
تخفیف
۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان 4,780,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*