معرفی سه مدل چرخ خیاطی برند ژانومه

چرخ خیاطی برند ژانومه

تلاش بشر برای پوشش خود منجر به تولید اولین لباس‌ها شد و با گذر زمان هنر دوخت‌ودوز تبدیل به یک صنعت فراگیر شد. اولین بار مظفرالدین شاه پای چرخ خیاطی را به ایران باز کرد و به مرور در خیاط‌خانه‌ها و سپس خانه‌های اعیان از آن استفاده شد. این روزها برندهای مختلفی چرخ خیاطی تولید می‌کنند که یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترینِ آن‌ها ژانومه است. 

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم سه مدل از محبوب‌ترین چرخ‌خیاطی‌های ژانومه را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با چرخخیاطی

چرخ‌خیاطی‌ها بر اساس کاربرد به دو دسته‌ی صنعتی و خانگی تقسیم می‌شوند. چرخ خیاطی خانگی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای استفاده‌ی افراد تازه‌کار و حرفه‌ای تولید شده‌اند. استفاده از چرخ‌های خانگی سخت نیست و با یک آموزش ساده یا حتی استفاده از ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت می‌توانید به راحتی با یک چرخ خانگی کار کنید. چرخ خیاطی صنعتی هم برای کار در تولیدی‌ها مناسب است و افراد باید برای استفاده از آن تحت نظر یک استاد با تجربه آموزش مختصری ببینند. 

معرفی چر خیاطی برند ژانومه

ژانومه بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ چرخ‌خیاطی در جهان است. این برند ژاپنی خط تولید تخصصی مدل‌های مختلفی چرخ‌ خیاطی را دارد و سال‌هاست که به تولید بهترین چرخ‌های خیاطی می‌پردازد. محصولات آن از با استفاده از  مواد اولیه با کیفیت تولید شده و بدنه‌هایی از جنس آلیاژ مقاوم به ضربه دارد. 

مشتری‌های ژانومه معتقدند چرخ‌خیاطی‌های این برند نه تنها خلاقانه طراحی شده‌اند، بلکه بادوام هستند و کار با آن‌ها بسیار راحت است؛ به همین دلیل به کار با آن علاقه‌مند هستند. البته یکی دیگر از علت‌های محبوبیت چرخ‌های ژانومه  پشتیبانی و خدمات پس‌از فروش این برند است. 

بررسی سه مدل چرخ خیاطی برند ژانومه

حالا که کمی با برند ژانومه آشنا شدید، به سراغ بررسی سه مدل از محبوب‌ترین محصولات آن می‌رویم تا اگر قصد خرید چرخ خیاطی دارید، کار را برای شما آسان کرده باشیم.

چرخ خیاطی برند ژانومه – مدل 2050

اگر به دنبال خرید محصولی با قیمت اقتصادی و با کیفیت هستید، چرخ‌خیاطی ژانومه مدل ۲۰۵۰ بهترین انتخاب برای شما است. کاربری آسان، تنوع مدل‌های دوخت و ظاهر زیبا  این محصول را به یکی از محبوب‌ترین‌های ژانومه تبدیل کرده است. این محصول ۱۴ برنامه‌ دوخت اصلی دارد که روی بدنه‌ آن حک شده است. برنامه‌هایی مثل ساده دوزی، راسته دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی، دکمه دوزی و لبه دوزی که به شما این امکان را می‌دهد تا هر لباسی که دوست دارید بدوزید.

سیستم بازوی آزاد در این مدل امکان (مخصوص دوخت‌های حلقه‌ای) و اهرم معکوس (مخصوص دوخت‌های ضخیم) از قابلیت‌های دیگرِ این چرخ خیاطی ژانومه است. سیستم ماکوی این مدل نیم دور و تمام فلزی است. بدنه‌ی آن از فایبرگلاس و قسمت داخلی آن از آلومینیوم ساخته شده است. ترکیب این دو ماده باعث استحکام و سبکی محصول شده و به شما امکان جابه‌جایی آسان چرخ خیاطی را می‌دهد. این چرخ خیاطی به دلیل داشتن روکش محافظ پلاستیکی به چرخ‌خیاطی کاوری هم مشهور است.

چرخ خیاطی برند ژانومه - مدل 2050

چرخ خیاطی برند ژانومه – مدل JH1412

این محصول از سری نیوهوم ژانومه است و با طراحی شیک به انتخاب اول افراد تبدیل شده است. قابلیت تنظیم کشش نخ، سیستم سوزن نخ کن خودکار، ۱۴ برنامه‌ دوخت متنوع و سیستم بازوی آزاد از قابلیت‌های کاربردی این چرخ خیاطی است. قاب ماکوی این مدل نیم فلزی است و با تنظیم فشار پایه شرایط را برای دوخت انواع پارچه‌ها فراهم می‌کند. این چرخ خیاطی هم به دلیل مواد استفاده شده در ساخت آن سبک و مقاوم به ضربه است. همچنین می‌توانید در محافظ ABS آن را در زمان جابجایی به پایه‌ی چرخ متصل کنید تا مطمئن باشید چرخ خیاطی بدون هیچ گونه آسیبی جابه‌جا می‌شود.

چرخ خیاطی برند ژانومه - مدل JH1412

چرخ خیاطی برند ژانومه – مدل 7000

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۷۰۰۰ یک چرخ خیاطی با قیمت متوسط و مناسب برای خیاط‌های تازه‌کار است. این مدل ۷ برنامه‌ی دوخت دارد و سیستم بازوی آزاد آن امکان دوخت انواع آستین را فراهم می‌کند. همچنین قاب ماکوی نیم دور فلزی آن، مانند دیگر مدل‌های چرخ خیاطی ژانومه، به بهتر هدایت شدن نخِ زیر کمک می‌کند. محل مخصوص به قرار دادن قرقره در این مدل کشویی طراحی شده تا نخ بدون پیچ خوردگی در مسیر دوخت هدایت شود. یکی از موارد قابل توجه در این مدل وجود راهنمای مسیر قرار دادن نخ در چرخ و وجود یک خط‌کش روی بدنه‌ی آن است. 

چرخ خیاطی برند ژانومه - مدل 7000

کدام مدل چرخ خیاطی برند ژانومه را بخریم؟

اگر خیاط تازه‌کار هستید یا نیاز به یک چرخ خیاطی حرفه‌ای اما ارزان دارید، پیشنهاد ما خرید چرخ خیاطی برند ژانومه مدل ۲۰۵۰ است. اگر نیمه حرفه‌ای هستید، بودجه‌ی کافی در اختیار دارید و طراحی ظاهری چرخ خیاطی هم برای شما مهم است، بهتر است به سراغ ژانومه مدل ۱۴۱۲ بروید. اگر هم قرار نیست به صورت حرفه‌ای شغل خیاطی را ادامه بدهید و فقط قرار است نیازهای خانه و خانواده‌ی خود را رفع کنید، مدل ۷۰۰۰ بهترین گزینه برای شما است. 

برای مشاهده و خرید انواع چرخ خیاطی ژانومه و دیگر برندها، از سایت المارکت دیدن کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*