بهترین پلوپزهای پارس خزر: ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

بهترین پلوپزهای پارس خزر

امروزه انواع مختلفی پلوپز در بازار موجود است. از برندهای ایرانی با کیفیت در زمینه ساخت پلوپز نیز می‌توان شرکت پارس خزر را نام برد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین پلوپزهای پارس خزر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از پلوپز و طبخ برنج با آن، افزایش ایمنی و همین‌طور افزایش سرعت و سهولت در آشپزی است. با پلوپز دیگر نیازی به آبکش کردن برنج و حتی تنظیم شعله گاز ندارید و تنها کافی است درجه طبخ و زمان طبخ (در پلوپزهای تایمردار) را تنظیم کرده و به سراغ کارهای دیگر بروید، پس از گذشت زمان پخت برنجی خوشمزه با ته‌دیگ به رنگ دلخواه‌تان را در اختیار خواهید داشت.

معیارهای انتخاب بهترین پلوپز پارس خزر

  • کیفیت ساخت
  • کارایی
  • تعداد قابلیت‌ها
  • دارا بودن تایمر برای پخت آسان
  • قیمت مقرون به صرفه
  • نظر خریداران قبلی

۱. پلوپز پارس خزر RC101TYAN

پلوپز پارس خزر RC101TYAN

پلوپز پارس خزر RC101TYAN از بهترین محصولات ساخت شرکت ایرانی پارس خزر بوده که از بهترین پلوپزهای پارس خزر محسوب می‌شود. این پلوپز ۴ نفره با ظرفیت ۱ لیتر و توان مصرفی ۵۰۰ وات ارائه شده است. طراحی بدنه این محصول فلزی با پوشش رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر حرارت است. اگر از طرفداران ته‌دیگ هستید، باید بدانید که با پلوپز پارس خزر RC101TYAN می‌توان میزان رنگ و پخت ته‌دیگ را با درجات مختلف تنظیم کرد. این پلوپز دارای محفظه‌ای است که سیم ۱ متری آن را در خود جای می‌دهد. در این محصول از ترمال فیوز برای ایمنی بیش‌تر و جلوگیری از خطرات احتمالی بهره برده شده است.

پلوپز پارس خزر از جهت کارایی و عملکرد، طراحی زیبا، کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد توانسته رضایت کاربران را به خود جلب کرده و از ۵ امتیاز ممکن ۴.۳ امتیاز دریافت کند. ۹۱ درصد خریداران قبلی دیجی کالا خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

۲. پلوپز کندوج پارس خزر RC101TSP

پلوپز کندوج پارس خزر RC101TSP

پلوپز کندوج پارس خزر RC101TSP با طراحی زیبا و کم حجم دارای بدنه‌ای از جنس پلیمر مقاوم در برابر حرارت و درب پیرکس سوپاپ دار جهت خروج بخار و مصرف بهینه انرژی از بهترین پلوپزهای پارس خزر محسوب می‌شود که در کمترین زمان غذاهای شما را آماده می‌کند. این محصول با توان مصرفی ۵۰۰ وات و ظرفیت ۴ نفره امکان پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. پلوپز کندوج پارس خرز RC101TSP دارای ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم با کیفیت بالا، پبمانه و اسفنج برای شستشوی ظرف تفلون است. همچنین به منظور کنترل دما و مصرف بهینه انرژی در این پلوپز از ترموستات استفاده شده که مصرف انرژی را در هنگام پخت به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد. لازم به ذکر است در پلوپز کندوج پارس خزر RC101TSP از سیم‌های نسوز جهت افزایش ایمنی و ترمال فیوز جهت ایمنی مضاعف و جلوگیری از هر گونه خطرات احتمالی استفاده گردیده است.

کاربران از قیمت و کیفیت این محصول رضایت بالایی داشته و سهولت در استفاده از آن را یکی از ویژگی‌های بارز پلوپز پارس خزر دانسته‌اند. امتیاز این محصول ۴.۴ از ۵ است و ۸۲ درصد خریداران دیگران را به استفاده از آن توصیه کرده‌اند.

۳. پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC181P

پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC181P

پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC181P از محصولات باکیفیت شرکت ایرانی پارس خزر بوده و از بهترین پلوپزهای پارس خزر محسوب می‌شود. این پلوپز ۸ نفره با ظرفیت ۱.۸ لیتر و توان مصرفی ۶۲۰ وات ارائه شده است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی و جنس ظرف آن آلومینیوم با تفلون نچسب است. یکی از ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به صفحه نمایشگر (LCD) دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی است. همچنین از پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC181P به عنوان پلوپز، آرام پز، گرم نگهدار و بخارپز می‌توان استفاده کرد. از دیگر خصوصیات این محصول قابلیت پخت برنج با ۸ رنگ مختلف ته دیگ را داراست.

ظاهر زیبا و جذاب و همین‌طور کارایی‌ها و عمکردهایی که این پلوپز دارد، توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و ۹۰ درصد از کاربران خریدش را پیشنهاد داده‌اند.

۴. پلوپز پارس خزر RC61TYAN

پلوپز پارس خزر RC61TYAN

پلوپز پارس خزر RC61TYAN از محصولات باکیفیت شرکت ایرانی پارس خزر بوده و از بهترین پلوپزهای پارس خزر محسوب می‌شود. این پلوپز ۲ نفره با ظرفیت ۰.۶ لیتر و توان مصرفی ۳۵۰ وات ارائه شده است. جنس بدنه این محصول فلز و جنس ظرف آن تفلون نچسب است. از ویژگی‌های این پلوپز می‌توان به طراحی زیبای محصول با بدنه فلزی با پوشش رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر حرارت، پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ مطابق با سلیقه و ذائقه مشتریان ایرانی، ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم با کیفیت بالا اشاره کرد. همچنین این پلوپز پارس خزر RC61TYAN دارای درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپدار جهت خروج بخار، استفاده از تایمر و ترموستات با دقت و کیفیت بالا جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، استفاده از مواد پلاستیکی بهداشتی و قطعات مقاوم در برابر حرارت، استفاده از سیم‌های نسوز جهت افزایش ایمنی محصول، استفاده از ترمال فیوز جهت ایمنی مضاعف و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی و چراغ راهنمایی پخت است.

۸۹ درصد از خریداران استفاده از این محصول را پیشنهاد کرده‌اند چرا که هم کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، عملکرد راحت و سریعی دارد و سرعت آشپزی را بالا می‌برد.

شما می‌توانید بهترین پلوپزهای پارس خزر را از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

۵. پلوپز پارس خزر RC181TYAN

پلوپز پارس خزر RC181TYAN

پلوپز پارس خزر RC181TYAN از محصولات باکیفیت شرکت ایرانی پارس خزر بوده و از بهترین پلوپزهای پارس خزر محسوب می‌شود. این پلوپز ۸ نفره با ظرفیت ۱.۸ لیتر و توان مصرفی ۶۲۰ وات ارائه شده است. جنس بدنه این محصول فلز و جنس ظرف آن تفلون نچسب است. از ویژگی‌های این پلوپز می‌توان به طراحی زیبای محصول با بدنه فلزی با پوشش رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر حرارت، پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته دیگ مطابق با سلیقه و ذائقه مشتریان ایرانی، ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم با کیفیت بالا اشاره کرد. همچنین این پلوپز پارس خزر RC181TYAN دارای درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپدار جهت خروج بخار، استفاده از تایمر و ترموستات با دقت و کیفیت بالا جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، استفاده از مواد پلاستیکی بهداشتی و قطعات مقاوم در برابر حرارت، استفاده از سیم‌های نسوز جهت افزایش ایمنی محصول، استفاده از ترمال فیوز جهت ایمنی مضاعف و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی و چراغ راهنمایی پخت است.

کاربران از نظر زیبایی و طراحی، کارایی و عملکرد، کیفیت و قیمت امتیاز ۴.۳ از ۵ به این محصول داده‌اند و عنوان کرده‌اند که استفاده از آن آشپزی را آسان‌تر کرده و در طولانی مدت نیاز به خرید پلوپز جدید نداشته‌اند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

آبميوه‌ گيری پارس خزر تایگر
آبمیوه‌ گیری پارس خزر تایگر
تخفیف
۳,۶۲۰,۰۰۰ تومان 3,580,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*