بهترین چای ساز های میگل را بشناسید

بهترین چای ساز های میگل

چای ساز از جمله وسایل کاربردی و از لازمه‌های هر آشپزخانه مدرن است. برند میگل در زمینه چای ساز محصولات باکیفیتی را عرضه کرده است که در این مطلب از وبلاگ المارکت به معرفی بهترین چای سازهای این برند می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین چای ساز های میگل

چای ساز میگل GTS060

چای ساز میگل GTS060 یکی از کارآمدترین و پرکاربردی در آشپزخانه است. این چای ساز با ساختار ساده و روهمی طراحی و تولید شده. این مدل به موتور پرقدرتی مجهز گردیده که موجب گرم‌شدن سریع المنت حرارتی می‌گردد و ظرف چند دقیقه آب را به دمای جوش می‌رساند. از طرفی ترموستات تعبیه شده در آن،  آب را از حالت جوش به گرم نگهدارنده سوئیچ می‌کند.

چای ساز میگل GTS060 متشکل از سه بخش کتری، قوری و پایه می‌باشد. گفتنی است، برق دستگاه توسط پایه زیرین کتری تامین می‌شود. کتری چای ساز به صورت بی‌سیم طراحی گردیده و با بهره‌گیری از چرخش ۳۶۰ درجه، به‌راحتی می‌توان بدون محدودیت آن را جابه‌جا نمود.

بدنه خارجی و داخلی کتری از استیل ضدزنگ با کیفیت بالا ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن، زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد. قوری این مدل ,وارداتی ساخت چین دارای ظرفیتی معادل ۱/۱ لیتر است از جنس شیشه‌ مقاوم به حرارت ساخت SCHOTT آلمان است. و مدل ایرانی جنس شیشه متفاوت می باشد

میگل صافی در داخل قوری تعبیه کرده تا بتوان برگ چای و یا دمنوش را در آن قرار داد. این محصول با کارایی و حجم بالای کتری و قوری که دارد، می‌توان برای تعداد افراد زیادی نوشیدنی‌های مختلف و متنوعی را تهیه کرد. 

چای ساز میگل GTS112

چای ساز میگل GTS112 دستگاهی با نمای ظاهری زیبا و کاربردی است. این چای ساز با گنجایش ۱/۷ لیتر توانسته نیاز بسیاری از خانواده‌ها را برآورده سازد. با استفاده از این چای ساز با سرعت بیشتری می‌توانید انواع دمنوش‌ها را درست کنید. کتری و قوری این مدل از جنس چینی ساخته شده و با طراحی روهمی که دارد، در رده چای سازهای دم آور قرار گرفته است.

gts 112...

این مدل به‌دلیل بی‌سیم بودن، دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می‌باشد و می‌توان بدون محدودیت از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. همچنین چای ساز میگل GTS112 از ترموستات ایمنی نیز بهره می‌برد و در صورت اتمام آب، دستگاه به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌گردد.

بر روی پایه، پنلی به همراه نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده و امکان تنظیم دماهای مختلف را میسر می‌سازد. گفتنی است، میگل این مدل را به فناوری گرم‌کنندگی نیز مجهز نموده تا چای به آرامی دم بکشد.

چای ساز میگل GTS286

چای ساز میگل GTS286 محصولی خوش ‌ساخت و کارآمد است که توسط شرکت میگل و برای دم ‌کردن و آماده‌سازی سریع چای طراحی و تولید شده است. انواع چای‌ها و دمنوش‌ها را با استفاده از این چای ساز خیلی سریع می‌توانید تهیه کنید.

34825 631dcbb9 8daf 43c0 b28e 0e3850809290

بدنه کتری این محصول از جنس استیل تهیه شده است که زیبایی خاصی دارد. با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری استیل است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود؛ به‌ این‌ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود.

گنجایش کتری ۲ لیتر و ظرفیت قوری ۰/۸ لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از میهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد.

در قسمت زیر صفحه گرم نگه‌دارنده این محصول یک فضای لازم برای جمع‌آوری سیم دستگاه در نظر گرفته شده است. برای این چای‌ساز یک چراغ LED هم در نظر گرفته شده که با رنگ‌های آبی و قرمز قابل‌ مشاهده است.

چای ساز میگل GTS190

چای ساز میگل GTS190 با توان مصرفی ۱۹۰۰ وات و قدرت گرم نگهداری ۱۰۰ وات جهت تهیه چای مطابق سلیقه ایرانی‌ها است. شما با این چای ساز می‌توانید انواع دمنوش‌ها را به‌سرعت تهیه کنید. بدنه آن دوجداره است و قسمت درونی از استیل ضدزنگ تهیه شده. همینطور پوشش بیرونی آن از جنس پلاستیک در رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی، نقره‌ای و قرمز است.

%DA%86%D8%A7%DB%8C %D8%B3%D8%A7%D8%B2 %D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%84 GTS190 2

جنس بیرونی کتری، پلاستیکی طراحی شده تا از داغ شدن و آسیب دیدن هنگام تماس با پوست جلوگیری شود. از دیگر ویژگی‌های این چای ساز دم‌آوری خودکار و فیلتر استیل ضدزنگ می‌باشد.

چای ساز میگل GTS080

چای ساز میگل GTS080 یکی از بهترین دستگاه‌های چای ساز موجود در بازار است که ۱۶۵۰ وات قدرت دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آب را به جوش آورده و چای را دم می‌آورد. این چای ساز با گنجایش بالای ۲.۵ لیتری‌اش برای استفاده خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است. چای ساز میگل GTS080 ظاهر زیبایی دارد. این محصول دارای یک عدد قوری شیشه‌ای با ۱ لیتر ظرفیت نیز است. جنس این قوری از شیشه و بسیار شکیل است. در خرید این چای ساز سماوری شک نکنید.

02

چای ساز ایستاده جدید و زیبای میگل با گنجایش بالا انتخابی مناسب برای آماده‌سازی چای سنتی و خوش طعم ایرانی و انواع دمنوش است. عملکرد ایمنی در برابر اتمام آب کتری و وجود چراغ‌های نشانگر سبز هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش‌آوری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد چای ساز میگل GTS080 است. همچنین وجود فیلتر استیل ضدزنگ و محل جمع آوری سیم تعبیه شده در کف کتری تکمیل کننده این چای ساز است.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

اتو بخارگر میگل GGS300
اتو بخارگر میگل GGS300
%۱۲ تخفیف
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان 3,000,000 تومان
چای ساز کوخ KT2145
چای ساز کوخ KT2145
تخفیف
۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان 6,400,000 تومان

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • Sara
    در این مدل چای سازها عمل آماده شدن چای از طریق انتقال گرمای المنتی که قوری روی آن قرار دارد انجام می شود و امکان سیاه شدن رنگ چای سیاه وجود دارد. سعی کنید چای سازی که می خرید تفاله گیر جهت صاف کردن چای از تفاله ها داشته باشد.
    پاسخ دهید
  • سپیده الهی
    بهترین چای ساز، دستگاهی است که برای تهیه چای عالی و طعم‌دهنده بهترین گزینه است. چای سبز، سیاه و گیاهان دیگر می‌توانند به وسیله این دستگاه به شکل صحیح و بهینه از آب جدا شده و خواص کامل خود را ارائه دهند. همچنین، طعم و رنگ متفاوتی را در چای به وجود می‌آورد
    پاسخ دهید
  • سپیده الهی
    بهترین چای ساز ها تنوع گسترده ای از قابلیت ها و ویژگی ها دارند. انتخاب یک چای ساز با تکنولوژی مدرن، زمان و انرژی خود را صرفه جویی میکنید. همچنین، اصطکاک زیاد به معنی مطلوب بودن چای شما نیست. پس با دقت انتخاب کنید و لذت یک فنجان چای پرشور را تجربه کنید.
    پاسخ دهید