خرید آنلاین لوازم خانگی: چطور فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مناسب پیدا کنیم؟

خرید آنلاین لوازم خانگی

خرید آنلاین لوازم خانگی از آن دسته کارهایی است که بعضی‌ها نمی‌پسندند یا چندان خاطره خوشی از آن ندارند. خرید لوازم خانگی به‌صورت آنلاین، به علت هزینه قابل‌توجه و اهمیت بالایشان ممکن است برای عده‌ای سخت باشد چون اعتماد کردن به فروشگاه‌های اینترنتی کار ساده‌ای نیست. ما در این مطلب از وبلاگ المارکت به بررسی این موضوع می‌پردازیم و دلایلی را ذکر می‌کنیم که چرا خرید آنلاین لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی المارکت ایده خوبی است. با ما همراه شوید.

مقدمه

لوازم خانگی از آن دست کالاهایی است که خرید آنلاین آن با اقبال عمومی همراه نبوده و بسیاری ترجیح می‌دهند حضوری جهت خرید مراجعه کنند، به‌خصوص اگر این امر در راستای تهیه جهیزیه باشد؛ اما فروشگاه‌های اینترنتی معتبری اقدام به فروش آنلاین انواع لوازم خانگی کرده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای مقایسه قیمت‌ها استفاده کرد و از گستره و تنوع برندهای مختلف بهره برد تا خرید بهتری را تجربه کنیم. ما در فروشگاه اینترنتی المارکت تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا خریدی راحت و سریع برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم و لایق اعتمادشان باشیم.

نکات مهم در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی

در اینجا به مواردی که در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی باید به آن‌ها توجه کنید اشاره می‌کنیم.

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید اینترنتی

برای اینکه محصول مدنظر خود را بخرید در ابتدا لازم است که یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید لوازم خانگی انتخاب کنید. در اینجا نکاتی که باید هنگام انتخاب فروشگاه مناسب مدنظر داشته باشید را ذکر می‌کنیم.

انتخاب فروشگاه معتبر

امروز با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی شبکه اینترنت در سراسر جهان خرید اینترنتی جای خود را در بین مردم باز کرده است و اکثر افراد ترجیح می‌دهند کالاها و سایر موارد موردنیاز خود را بدون دردسرهای خرید حضوری و تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. به‌ویژه در دوران شیوع کرونا با توجه به فراگیری این بیماری و خطر انتقال ویروس بسیاری از مردم، رو به خرید اینترنتی آورده اند اما بااین‌وجود زمانی که حرف از فروشگاه‌های آنلاین می‌شود، شاهد حضور اشخاص و یا به عبارتی سایت‌های مختلفی هستیم که در این زمینه فعالیت می‌کنند و بی‌شک نمی‌توان به همه آن‌ها اعتماد کرد.

مرکز جرائم اینترنتی اعلام کرده که بیشترین شکایات ارسال‌شده برای آن‌ها مربوط به خرید آنلاین لوازم خانگی مواردی مشابه عدم پرداخت، عدم تحویل کالاهای خریداری‌شده، کلاه‌برداری اینترنتی و بسیاری از موارد مشابه است. اما نگران نباشید! راه‌های مختلفی برای شناسایی صحت و سلامت سایتی که قصد داریم از آن محصولاتی را خریداری نمایید، وجود دارند که در هنگام خرید باید به تمام آن‌ها توجه کنید‌.

توجه به نماد اعتماد الکترونیک کسب‌وکارهای اینترنتی

در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی، نماد اعتماد الکترونیک کسب‌وکارهای اینترنتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که با مشاهده آن تا حد زیادی می‌توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چراکه مجوز این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت‌های فروشنده و خدمات دهنده اینترنتی به‌عنوان تأییدیه‌ای داده می‌شود. نماد اعتماد الکترونیکی مدرکی دال بر صلاحیت فروشنده است و هرسال باید تمدید شود؛ بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نموده و در صورت مشاهده این نماد، می‌توانید با خیالی آسوده خرید اینترنتی را انجام دهید و در صورت بروز مشکل نیز قابل‌پیگیری است.

فروشگاه اینترنتی المارکت نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه در انتهای سایت قابل‌مشاهده است. علاوه‌براین، نشان ملی ثبت این فروشگاه نیز در کنار نماد اعتماد الکترونیکی قرار دارد.

خرید آنلاین لوازم خانگی

گارانتی و تضمین اصالت محصول

از نکات مهمی که هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی باید به آن توجه کنید داشتن گارانتی تعویض محصول است، چراکه ممکن است محصول قبل از آنکه به دست شما برسد، آسیب‌دیده باشد و نتوانید کاری با آن انجام دهید و یا محصول با نمونه مشاهده‌شده در سایت متفاوت باشد (اتفاقی که در خریدهای اینترنتی بسیار رخ می‌دهد) بنابراین اگر محصولی که خریداری نموده‌اید، گارانتی تعویض داشته باشد می‌توانید با فروشنده هماهنگ کرده و محصول ناسالم را تعویض نمایید. ازاین‌رو توجه به این مورد در هنگام خرید ضروری است.

در این رابطه المارکت تضمین می‌دهد که تمامی محصولات خریداری‌شده با گارانتی و تضمین اصالت و به‌صورت آکبند به مشتری تحویل داده می‌شوند و درصورتی‌که کالایی که به دست شما می‌رسد آسیب‌دیده باشد می‌توانید کالا را پس بدهید و تمام هزینه پرداخت‌شده به شما بازمی‌گردد.

درواقع المارکت با داشتن تعهد برگشت کالا، مسئولیت هرگونه اشتباه در ارسال دقیق یا خرابی احتمالی کالا را بر عهده می‌گیرد. با خرید آنلاین لوازم خانگی از فروشگاه المارکت در صورت نارضایتی از کالای ارسال‌شده می‌توانید با رعایت شرایط بازگشت کالا، محصول خود را برگشت بدهید.

از دیگر مزایای خرید از المارکت ضمانت اصالت کالاهاست. همه محصولات المارکت با تضمین اصالت و گارانتی معتبر برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود. با خرید لوازم خانگی اصل از فروشگاه المارکت، با خیال راحت محصولات موردنیاز خود را تهیه کنید و نیازی نیست که نگران تقلبی بودن کالا باشید.

قابلیت پرداخت درب منزل

در مورد خرید آنلاین لوازم خانگی، به‌طورکلی توصیه می‌شود در صورت امکان، محصولاتی را که اینترنتی خرید می‌کنید را به‌صورت تحویل در درب منزل سفارش دهید. در این صورت می‌توانید به‌سادگی یک تماس، محصول موردنظرتان را سفارش دهید و در هنگام تحویل، آن را به‌صورت کامل چک کنید و سپس هزینه را به مأمور پست بپردازید. اگر هم محصول با سفارش شما تطابق نداشت همان‌جا می‌توانید آن را برگشت دهید تا مجدداً برای شما ارسال شود.

المارکت نیز برای افزایش اعتماد مشتریان و تسهیل خرید اینترنتی لوازم خانگی به مشتریان این امکان را می‌دهد که کالای خریداری‌شده را درب منزل تحویل گرفته و پس از حصول اطمینان از صحت کالا هزینه آن را پرداخت کنند.

ارسال رایگان کالا

یکی از نکاتی که هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی باید به آن توجه کرد این است که آیا فروشگاه انتخاب‌شده کالاها را به‌صورت رایگان برای مشتریانش ارسال می‌کند یا خیر. این مسئله از دو جهت قابل‌توجه است. اول اینکه ارسال رایگان فروشگاه نشان از احترام و توجه فروشگاه نسبت به مشتریانش دارد و دوم اینکه بدیهی است که همه ترجیح می‌دهیم هزینه کمتری برای محصول درخواستی خود بپردازیم و هنگامی‌که کالا به‌صورت رایگان برایمان ارسال شود در هزینه‌مان صرفه‌جویی شده و می‌توانیم از بودجه در دسترس خود به‌صورت حداکثری برای خرید لوازم خانگی مدنظرمان استفاده کنیم.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از المارکت ارسال رایگان کالاهاست. المارکت جهت تشکر از خرید و اعتماد مشتریان، تمام کالاها را به‌صورت رایگان برایشان ارسال می‌کند. این ویژگی، المارکت را به یک فروشگاه محبوب تبدیل کرده است. با خرید لوازم خانگی برقی از المارکت در هرکجای ایران که باشید، تمامی محصولات از هر سایز و نوع، به‌صورت رایگان برای شما ارسال خواهند شد.

قیمت منصفانه

نکته دیگری که هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی باید به آن توجه کنیم بودجه در دسترس و قیمت‌های فروشگاه‌های آنلاین است. هرچه قیمت‌های ارائه‌شده یک فروشگاه منصفانه‌تر باشند منطقی است که در صورت حفظ کیفیت کالا از آن فروشگاه‌ها خرید کنیم.

المارکت از نخستین سایت‌های فروش انحصاری لوازم خانگی بوده که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، همیشه تلاش کرده مشتریان خود را راضی نگه دارد. المارکت همیشه سعی کرده است که با عرضه بهترین قیمت لوازم خانگی آکبند، بهترین کیفیت محصولات را برای مشتریان خود عرضه کند.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

نکته مهمی که درباره خرید آنلاین لوازم خانگی وجود دارد این است که پس از انتخاب کالا و خرید آن، فروشگاه شما را تنها نگذارد و اگر مشکلی در رابطه با محصول ارسال‌شده وجود داشت پاسخگو باشد.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اینستاگرام فروشگاه المارکت اقدام به خرید محصول موردنظرتان کنید و اگر در فرآیند خرید دچار مشکل شدید، با ما تماس بگیرید؛ همکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را برطرف خواهند کرد. همکاران ما همه‌روزه، به‌جز روزهای تعطیل، در ساعات کاری در فروشگاه المارکت پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز هستند. همچنین می‌تواین با مراجعه به بخش سوالات متداول پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید.

تنوع برندهای لوازم خانگی

هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی برندهای مختلفی با قیمت‌ها ویژگی‌های متنوعی وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توانید با توجه به بودجه و نکات مدنظرتان محصول نهایی را انتخاب کنید. یک فروشگاه باید گستره متنوعی از برندها را به شما ارائه بدهد تا دستتان در هنگام خرید و انتخاب باز باشد و محدود به چند نوع نباشید.

خرید آنلاین لوازم خانگی

از دیگر مزایای خرید از المارکت این است که در فروشگاه اینترنتی المارکت می‌توانید انواع لوازم خانگی برقی را از برندهای مختلف تهیه نمایید. محصولات مختلف با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از برندهای متنوع در وب‌سایت این فروشگاه لوازم خانگی موجود هستند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*