خرید سرخ کن فیلیپس؛ معرفی و مقایسه ۴ سرخ کن فیلیپس

خرید سرخ کن فیلیپس

در سالیان اخیر خوشبختانه اغلب افراد جامعه به خوراک طبیعی و سالم و نحوه طبخ غذای سالم‌تر اهمیت می‌دهند و حفظ سلامتی را یکی از مهم‌ترین موازین زندگی شخصی خود قرار داده‌اند. یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای سلامتی انسان‌های امروزی، رژیم‌های غذایی چرب و پر از روغن است. یکی از تمهیدات جذاب برای کاهش مصرف روغن در رژیم غذایی، استفاده از سرخ‌کن‌های بدون روغن و هواپزها است. یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده سرخ‌کن بدون روغن و هواپزها، برند مشهور فیلیپس است. شما می‌توانید با خرید سرخ کن فیلیپس که دارای قابلیت طبخ غذا بدون روغن است، میزان روغن در رژیم غذایی خود را کاهش دهید و علاوه بر حفظ سلامتی، غذایی خوش‌طعم و جذاب را برای خود و خانواده‌تان آماده کنید. در این مطلب از بلاگ المارکت تصمیم گرفتیم به معرفی سرخ‌کن‌های فیلیپس بپردازیم و 4 محصول برتر این دسته‌بندی از محصولات فیلیپس را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز قصد دارید رژیم غذایی سالم‌تری را برای خود طراحی کنید و با طبخ غذاهای خوشمزه و با روغن کمتر نسبت به سرخ‌کردن معمولی، سلامتی خود را حفظ کنید، پیشنهاد می‌شود تا این مطلب درباره سرخ‌کن‌های برند فیلیپس همراه ما باشید.

لیست ۴ سرخ‌کن فیلیپس و خرید سرخ کن فیلیپس

خرید سرخ کن فیلیپس

این ۴ سرخ‌کن از برند فیلیپس این امکان را به شما می‌دهند که با روغن یا بدون روغن آشپزی کنید و دست شما در انتخاب سبک و طعم غذا کاملا باز است. اگر تصمیم به خرید سرخ کن فیلیپس گرفته‌اید و قصد دارید با استفاده از برنامه‌های متنوع این سرخ‌کن‌ها انواع غذا از جمله سرخ‌کردنی‌ها مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده، غذاهای گریل‌شده، غذاهای رژیمی و بدون روغن و… را آماده کنید، حتما این 4 محصول جذاب از برند فیلیپس را مدنظر داشته باشید.

سرخ کن فیلیپس HD9257

خرید سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس HD9257 یکی از مشهورترین سرخ‌کن‌هایی است که به سرخ‌کن بدون روغن نیز شناخته شده است؛ زیرا با استفاده از این محصول می‌توانید هم بدون روغن و هم با روغن آشپزی کنید. سرخ کن فیلیپس HD9257 دارای توان مصرفی ۱۷۰۰ است و محصولی خانگی و مناسب برای آشپزی در محل کار یا خانه محسوب می‌شود. ظرفیت این سرخ‌کن ۵.۶ لیتر است و باتوجه‌به این گنجایش ظرف داخلی، می‌توانید برای ۵ نفر غذا آماده کنید. سرخ کن فیلیپس HD9257 دارای صفحه نمایش و پنل لمسی در بخش بالایی است که می‌توانید از طریق آن مدت‌زمان طبخ غذا، زمان پخت، دمای مدنظر، برنامه طبخ غذا و… را ثبت کنید. این سرخ‌کن از هفت برنامه طبخ غذا شامل سیب‌زمینی یخ‌زده، سیب‌زمینی تازه، مرغ، ماهی، کیک، گوشت و گریل‌کردن سبزی‌ها پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این برنامه‌های پخت غذا می‌توانید غذاهای متفاوت و جذابی را بپزید. خرید سرخ کن فیلیپس HD9257 خریدی هوشمندانه و اقتصادی است و یکی از خوش‌قیمت‌ترین سرخ‌کن‌های بدون روغن بازار است. از دیگر ویژگی‌های سرخ کن فیلیپس HD9257 می‌توان به جنس نچسب و ضد خش دیگ داخلی، قابلیت خاموش‌شدن خودکار، طول سیم یک متری و جنس بدنه پلاستیک اشاره کرد. برای ثبت سفارش و خرید سرخ کن فیلیپس HD9257 تنها کافی است بر روی نام این محصول کلیک کنید.

سرخ کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90

خرید سرخ کن فیلیپس

سرخ کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90 را می‌توان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین لوازم آشپزخانه برای طبخ غذا معرفی کرد. توان مصرفی این دستگاه ۱۶۵۰ وات است و می‌توانید با استفاده از این دستگاه دامنه گسترده‌ای غذاهای موردعلاقه خود را بپزید. گنجایش حداکثری سبد این سرخ‌کن از برند فیلیپس ۲ کیلوگرم است و می‌توانید با استفاده از این دستگاه برای هشت نفر غذا بپزید. با خرید سرخ کن فیلیپس NX0960/90 نیز می‌توانید سرخ‌کردن بدون روغن یا با روغن بسیار کم را انجام دهید و رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید. طبخ غذا در این دستگاه با سایر سرخ‌کن‌های موجود در بازار متفاوت است و پختن و سرخ‌شدن مواد غذایی در این دستگاه به شکل یکسان انجام می‌شود. تنظیمات طبخ غذا از جمله برنامه، زمان و دمای پخت از طریق نمایشگر لمسی و وای‌فای اعمال می‌شود. نمایشگر این سرخ‌کن از چندین زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید زبان نمایشگر را تعیین کنید.

عملکردهای مختلف آشپزی با این دستگاه عبارت‌اند از: بخار هوا، آرام‌پز، بخارپز، پخت سوسیس، سرخ‌کردن، پختن، برشته‌کردن، کباب‌کردن، خشک‌کردن (مخصوص میوه و گوشت)، یخ‌زدایی، گرم‌کردن مجدد، طبخ سبزی با شرایط مختلف، دسر، نان‌های خانگی، سوپ، طبخ خورشت، طبخ ماهی تازه، سرخ‌کردن بدون روغن و… . نکته جالب در مورد سرخ کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90 این است که طبخ غذا تا سی‌درصد سریع‌تر انجام می‌شود و مصرف انرژی نیز تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد. تمیزکردن این دستگاه بسیار آسان است و می‌توانید قطعات و ظروف این دستگاه را با استفاده از ماشین ظرفشویی شست‌وشو دهید. جهت کاهش لغزش، در قسمت زیرین این دستگاه پایه‌های ضدلغزش تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی خاص داخلی جهت انتقال بهتر گرما، حداکثر دمای ۱۶۰ درجه، فناوری انتقال سریع هوا، قابلیت گرم‌ نگهدارنده مواد غذایی و… اشاره کرد. اگر قصد خرید سرخ کن فیلیپس با امکانات متنوع و ویژگی‌های جذاب را دارید، پیشنهاد می‌شود خرید سرخ کن بخارپز هوا فیلیپس NX0960/90 را در دستور کار خود قرار دهید. برای مشاهده قیمت و خرید سرخ کن فیلیپس بر کلیک کنید.

سرخ کن فیلیپس HD9650

خرید سرخ کن فیلیپس

اگر هدف شما از خرید سرخ کن فیلیپس HD9650 سرخ‌کردن مواد غذایی بدون روغن و خشک‌کردن میوه‌ها و سبزی‌هاست و دوست دارید با صرف هزینه‌ای متوسط و اقتصادی، سرخ‌کنی باکیفیت را خریداری کنید، سرخ کن فیلیپس HD9650 را در برنامه خرید خود قرار دهید. توان این سرخ کن فیلیپس HD9650 معادل ۲۲۰۰ وات است و گنجایش این سرخ‌کن ۷.۳ لیتر است. با استفاده از این سرخ‌کن تهیه غذا برای ۴ الی ۶ نفر ممکن خواهد بود و می‌توانید غذاهای رژیمی و سرخ‌کردنی را برای خود آماده کنید. برنامه‌های پیش‌فرض طبخ غذا با این سرخ‌کن شامل سرخ‌کردن سیب‌زمینی، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، گریل‌کردن سبزی‌ها و… می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از پنل لمسی این دستگاه تنظیمات مدنظر خود از جمله دما، برنامه‌های مختلف و زمان پخت را تعیین کنید و غذا را با دستورالعمل مدنظر خود بپزید. قابلیت تفکیک قطعات، قابلیت تنظیم حرارت، سیستم قطع خودکار، پایه‌های ضدلغزش، فاقد سبد گردان، برنامه گرم نگهدارنده و قابلیت شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرف‌شویی از سایر قابلیت‌ها و مزایای سرخ‌کن‌ها محسوب می‌شوند. برای خرید سرخ کن فیلیپس HD9650 کلیک کنید.

سرخ کن فیلیپس HD9280

خرید سرخ کن فیلیپس

توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و امکان طبخ غذا برای ۴ نفر از ویژگی‌های شاخص سرخ کن فیلیپس HD9280 است. ظرفیت ۶.۲ لیتری این دستگاه سبب شده بتوانید حجم مناسبی را برای ۴ الی ۶ نفره تهیه کنید. هفت برنامه طبخ غذای این سرخ‌کن شامل سیب‌زمینی یخ‌زده، سیب‌زمینی تازه، مرغ، ماهی، کیک، گوشت و گریل‌کردن سبزی‌ها می‌شود. امکان طبخ غذا با روغن و غذاهای رژیمی این سرخ‌کن را به وسیله‌ای کاربردی و جذاب تبدیل می‌کند. وجه تمایز این سرخ‌کن نسبت به سایر سرخ‌کن‌های هم‌رده امکان کنترل‌کردن تنظیمات سرخ‌کن از طریق گوشی موبایل است. دیگر مزایا و ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

  • قابلیت تفکیک قطعات
  • سیستم قطع خودکار
  • صفحه نمایش لمسی
  • قابلیت گرم‌ نگهدارنده
  • کانوکشن
  • قابلیت تنظیم دما
  • خاموش‌شدن خودکار
  • دارای تایمر
  • برخورداری از پایه ضد لغزش

می‌توانید برای خرید سرخ کن فیلیپس HD9280 به صفحه مربوط به این محصول مراجعه کنید.

خرید سرخ کن فیلیپس از المارکت

خرید سرخ کن فیلیپس

شما می‌توانید به‌راحتی و از طریق المارکت خرید سرخ کن فیلیپس را در دستور کار خود قرار دهید و یکی از محصولات فوق را به سبد خرید اضافه کنید. برای مشاهده قیمت هر یک این محصولات و مشاهده سایر سرخ‌کن‌های موجود در بازار، می‌توانید به صفحه مربوط به سرخ‌کن در فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

سرخ کن و گریل سنکور SBG8900
سرخ کن و گریل سنکور SBG8900
تخفیف
۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان 10,850,000 تومان
سرخ کن دوقلو فیلیپس NA350
سرخ کن دوقلو فیلیپس NA350
%۱۰ تخفیف
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان 18,000,000 تومان
گریل سرخ کن کایلوت AFG450
گریل سرخ کن کایلوت AFG450
تخفیف
۱۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان 15,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*