همه‌چیز درباره فر کننده مو: راهنمای خرید فر کننده مو

فر کننده مو

فر کننده مو از ابزار کاربردی برای تمامی کسانی است که از داشتن موهای صاف خود خسته‌اند و نیاز به کمی تنوع ظاهری دارند. با ما همراه باشید تا به بررسی نکات قابل‌توجه در هنگام خرید فر کننده مو بپردازیم.

مقدمه

قبل از خرید دستگاه‌های برقی همواره باید اطلاعات کافی را کسب کرده و سپس وسیله موردنظرمان را انتخاب کنیم. یکی از دستگاه‌های حالت‌دهنده مو، فر کننده مو است که بسیاری از بانوان از آن استفاده می‌کنند تا حالتی مواج و طبیعی به موهای خود دهند. در ادامه به فاکتورها و معیارهایی می‌پردازیم که با کمک آن‌ها می‌توانید دستگاهی مناسب با بلندی، حجم و جنس موهای خود خریداری کنید.

انواع فر کننده مو

اولین گام برای خرید یک دستگاه فر کننده مو، آشنایی با انواع مدل‌های آن و تشخیص مناسب‌ترین نوع، بر اساس نیازهای شخصی است. پس باید نیازهای خود را مشخص کنید.

فر کننده مو

چه نوع مدل موی فری را دوست دارید؟ این سؤال، مهم‌ترین سؤالی است که باید پاسخ داده شود. اینکه فقط از یک مدل فر استفاده می‌کنید یا می‌خواهید با این دستگاه فر کننده، مدل‌های متنوعی را روی موهای خود امتحان کنید، در تعیین نوع دستگاه اثرگذار است. اگر علاقه به استفاده از مدل‌های فر متنوع دارید، باید از فر کننده‌های چندکاره استفاده کنید. این فر کننده‌ها به کمک سری‌های مختلفی که دارند، تنوع مدل‌های مختلفی از موی فر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازند. پس به نوع سری فر کننده مو توجه کنید. پرطرفدارترین نوع فر کننده‌ها، مخروطی و لوله‌ای هستند. فر کننده مخروطی که در بازار با نام‌های مختلفی ازجمله فر کننده عربی یا کله‌قندی شناخته می‌شوند، دارای سری به شکل S هستند. فر کننده لوله‌ای هم از پراستفاده‌ترین انواع فر کننده‌ها است که می‌تواند مدل فر طبیعی را برای شما ایجاد کند. فرهای لوله‌ای برحسب قطر فر، به چند دسته تقسیم می‌شوند.

فر ریز

فر کننده‌ها با قطر ۱.۵ سانتی‌متر و کمتر، در این دسته قرار می‌گیرند. این نوع از فر کننده‌ها برای افرادی که موهای با فر بسیار ریز را می‌پسندند، مناسب است.

فر پُر

این مدل از فر کننده‌ها برای موهای کوتاه مناسب‌تر است. میله این مدل دارای قطری تا ۲.۵ سانتی‌متر است.

فر متوسط

این نوع از فر کننده‌ها که دارای قطر ۳ سانتی‌متر هستند، برای موهای متوسط مناسب‌ترین گزینه می‌باشند.

فر درشت

این نوع از فر برای افرادی که موهای بلند ولی با تراکم کم دارند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. قطر این مدل در حدود ۳.۵ سانتی‌متر است.

فر کم

ایده‌آل‌ترین گزینه برای افراد با موهای بلند، فرهایی با قطر ۴.۵ سانتی‌متر است.

اینکه دستگاه را برای استفاده در منزل می‌خواهید یا برای آرایشگاه، در تعیین نوع دستگاه اثرگذار است. پس با توجه به کاربرد و عملکرد دستگاه، وسیله‌ای متناسب با توقعتان انتخاب کنید به‌گونه‌ای که کار کردن با آن ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی نداشته باشد.

شما می‌توانید انواع دستگاه فر کننده مو را با بهترین قیمت و با ارسال رایگان از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

نکات قابل‌توجه در هنگام خرید فر کننده مو

جنس روکش دستگاه فر کننده مو

یکی از مهم‌ترین اجزای دستگاه فر کننده مو، بخشی است که شما موها را دور آن می‌پیچید. فر کننده‌های موجود در بازار معمولاً دارای روکش فلز و سرامیک هستند که بین این دو، دستگاه فر کننده مو با روکش سرامیک متقاضیان بیشتری دارد.

در تولید بعضی از دستگاه‌ها به‌غیراز سرامیک، تورمالین نیز به کار رفته که مانع از وز شدن موهای شما پس از استفاده فر کننده مو می‌شود. نوع دیگری از فر کننده مو وجود دارد که در آن از پوشش سرامیک همراه با تیتانیوم یا ابریشم استفاده‌شده است که باعث محافظت از موهای شما می‌شود؛ بنابراین استفاده از روکش سرامیکی همراه با مواد دیگر باعث حافظت از مو و حفظ حالت آن می‌شود. پس تلاش کنید دستگاهی خریداری کنید که یکی از روکش‌های فوق را داشته باشد.

۱. دستگاه فر کننده مو فلزی

دستگاه فر کننده مو فلزی مناسب کسانی است که موهای نازکی دارند و همچنین موهای آن‌ها به‌راحتی فر نمی‌شود یا بعد از مدتی کوتاه، فر آن باز می‌شود. دستگاه فر کننده مو فلزی با تولید بخار باعث ماندگاری بیشتر فر موها خواهد شد. سیستم تولید بخار نیز به این صورت است که فلز رطوبت موهای شما را گرفته و بخار تولید می‌کند به‌این‌ترتیب نه‌تنها رطوبت به موهای شما بازمی‌گردد بلکه فر موها نیز ماندگار و خوش‌حالت خواهد بود.

۲. دستگاه فر کننده مو سرامیکی

بهترین فر کننده موهای موجود در بازار از جنس سرامیک و تورمالین هستند چراکه این جنس دستگاه آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌کند. جالب است بدانید که سرامیک و تورمالین حرارت را به‌صورت یکسان و ثابت در سرتاسر لوله مخروطی دستگاه فر کننده مو پخش می‌کنند و به همین دلیل هم فِری یکدست و همسان خواهید داشت. از طرفی این جنس از دستگاه با تولید یون‌های منفی مانع وزی موهای شما شده و آن را درخشان می‌کنند. به همین دلیل شاید این مدل‌ها بهترین انتخاب برای شما باشند.

شما می‌توانید انواع دستگاه فر کننده مو را با بهترین قیمت و با ارسال رایگان از فروشگاه اینترنتی المارکت تهیه نمایید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فر کننده مو پرنسلی PR151AT
فر کننده مو پرنسلی PR151AT
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,840,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 4866G
فر کننده مو پرومکس 4866G
تخفیف
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان 1,080,000 تومان
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
فر کننده مو پرنسلی PR146AT
تخفیف
۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان 3,200,000 تومان
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
فر کننده مو پرومکس 8500EZ
تخفیف
۱,۲۶۰,۰۰۰ تومان 1,200,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*