همه چیز درباره‌ برند ایرانی کاستلو

برند ایرانی کاستلو

کاستلو یک نام کمتر شناخته شده در صنعت لوازم خانگی است که کمتر اطلاعاتی درباره‌ آن یافت می‌شود. اما جالب است بدانید که برند ایرانی کاستلو در سبد متنوعی از لوازم خانگی برقی دارد که با قیمت مناسب و ظاهر زیبایش می‌تواند آشپزخانه‌ی شما را چشم‌نواز کند.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم بیشتر با مارک کاستلو آشنا شویم. پس اگر قصد خرید لوازم برقی برای منزلتان را دارید این مطلب را تا آخر بخوانید، هیچ بعید نیست برند ایرانی کاستلو انتخاب شما باشد.

برند کاستلو چه محصولاتی دارد؟

این برند ایرانی و خوش‌ساخت محصولات متنوع خانگی را در دسته‌بندی‌های زیر تولید می‌کند:

  • نوشیدنی ساز
  • نظافت و شست‌وشو
  • خردکن و غذاساز
  • پخت و پز
  • سرمایشی و گرمایشی

حتما می‌دانید که هر دسته شامل محصولات متنوعی است که می‌تواند تمام نیازهای خانه‌ی شما را برطرف کند. مثلا در دسته‌ی نوشیدنی ساز، زیردسته‌های قهوه ساز، اسپرسو ساز، چای‌ساز و مخلوط کن را می‌بینید که هر کدام سبد متنوعی از محصولات دسته‌ی خود را شامل می‌شوند.

شعار برند کاستلو «خانه‌ی خودت را بساز» است که با زبانی ساده و خیلی کوتاه از گستردگی لوازم خانگی تولیدی خود صحبت می‌کند. طراحی زیبا و قیمت مناسب، دو دلیلی است که باعث شده کاستلو برند محبوب خانواده‌ها باشد.

محدوده‌ قیمتی برند ایرانی کاستلو

از اهداف برند کاستلو، دسترسی پذیری برای تمام خانواده‌ها است. به همین دلیل قیمت گذاری محصولاتش به شکلی انجام شده که افراد با درآمد متوسط هم می‌توانند به راحتی محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند.

آشنایی با چند محصول برند ایرانی کاستلو

حالا که به صورت مختصر با برند ایرانی کاستلو آشنا شده‌اید بهتر است با هم چند محصول آشپزخانه‌ی آن را هم مرور کنیم.

همزن کاستلو – مدل ‌CSM700

این همزن با موتور توربوی ۵ سرعته می‌تواند به راحتی سخت‌ترین خمیرها را برای شما آماده کند. پره‌های همزن ساده و خمیر زن در کنار کاسه‌ای با ظرفیت بیشتر از ۴ لیتر به شما امکان تهیه‌ی انواع کیک‌ها، شیرینی‌ها، بیسکوئیت‌ها و خمیرها را می‌دهد. جنس بدنه‌ی این محصول از استیل ضدزنگ و پلاستیک است. تمام قسمت‌هایی که با مواد خوراکی برخورد دارد از فلز ساخته شده تا به بتوانید به راحتی آن‌ها را بشوئید و سلامت مواد غذایی تولید شده را تضمین کنید.

همزن کاستلو – مدل ‌CSM700 - برند ایرانی کاستلو

چای‌ساز کاستلو – مدل CTM210

یک صبح زیبا با یک صبحانه‌ی گرم و تازه شروع می‌شود. مهم‌ترین بخش تهیه‌ی صبحانه هم دم کردن یک قوری چای خوش عطر و طعم است که چای‌ساز کاستلو آن را به عده می‌گیرد. این محصول با کتری ۲.۵ لیتری و قوری ۱ لیتری می‌تواند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان برای تمام اعضای خانواده چای دم کند. جنس قوری شیشه‌ای است و می‌توان به راحتی رنگ چای را در حین دم کشیدن مشاهده کرد. نمایشگر میزان آب روی کتری شیشه‌ای آن هم به شما کمک می‌کند تا به میزان لازم در آن آب بریزید.  سیستم قطع خودکار برق پس از جوش آمدن آب جریان را قطع می‌کند تا به کتری آسیب نرسد. همچنین با تنظیم زمان دم کشیدن چای، صفحه‌ی گرمایشی زیر قوری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. سیستم چرخش ۳۶۰ درجه‌ی قوری و کتری امکان استفاده از چای‌ساز کاستلو را برای افراد راست دست و چپ دست فراهم کرده است.

چای‌ساز کاستلو – مدل CTM210 - برند ایرانی کاستلو

پلوپز کاستلو – مدل CL660

برنج یکی از غذاهای اصلی سفره‌ی ایرانی است و همراه با انواع خورشت، کتلت، کوکو و کباب مصرف می‌شود. تهیه‌ی برنج در پلوپز طرفداران خود را دارد چون علاوه بر ته‌دیگ خوش طعم و تردی که آماده می‌کند، کار با آن آسان است. پلوپز کاستلو مدل CL660 ظرفیت تهیه‌ی برنج برای ۸ نفر را دارد. تایمر روی آن کمک می‌کند زمان دم کشیدن را تنظیم کنید و ته‌دیگ را به شکلی که دلخواهتان است داشته باشید. جنس بدنه‌ی این محصول از استیل و پلاستیک است و صفحه نمایش آن امکان مشاهده‌ی تنظیمات مختلف و همچنین مدت زمان باقی مانده تا پایان کار را فراهم می‌کند. همراه با پلوپز کاستلو یک پیمانه‌ی برنج، سبد بخارپز، کفگیر، ظرف سرخ کن و قالب ژله ساز هم ارائه می‌شود.

پلوپز کاستلو – مدل CL660 - برند ایرانی کاستلو

کلام آخر

برند ایرانی کاستلو با سبد متنوع محصولاتش، تقریبا تمام نیازهای لوازم خانگی شما را برطرف کرده است. شما می‌توانید محصولات کاستلو را از المارکت با گارانتی ۲۴ ماهه و ارسال رایگان خریداری کنید. برای مشاهده‌ محصولات کاستلو در المارکت اینجا کلیک کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*