بررسی پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه هوا بلو ایر

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر

بلو ایر که یکی از شرکت‌های فعال و پیشرو در عرصه تولید دستگاه تصفیه هواست و با ارائه دستگاه‌های باکیفیت، موفق شده رضایت مشتریان خود در سراسر جهان را به دست آورد. این شرکت در سال ۱۹۹۶ توسط بنگت ریتری در استکهلم سوئد تأسیس شد و در ادامه فعالیت خود در بسیاری از کشورها، از جمله آمریکا، دفتر و شرکت تأسیس کرده است. این برند موفق شده تأییدیه استاندارد اتحادیه اروپا و بالاترین رتبه سازمان غذا و دارو آمریکا را در زمینه تولید دستگاه‌های بهبود کیفیت هوای تنفسی و کاهش عوامل تشدیدکننده آلرژی و آسم به دست آورد. مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه هوا بلو ایر هم‌اکنون از طریق فروشگاه المارکت در دسترس شما عزیزان قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک خرید دستگاه تصفیه هوا Blueair را در دستور کار خود قرار دهید. اگر قصد دارید خرید موفقی را تجربه کنید، تا پایان این مطلب در مورد بررسی پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه هوا بلو ایر همراه ما باشید.

بررسی برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا بلو ایر

دستگاه‌های تصفیه هوا بلو ایر در مدل‌های متنوع و با توان‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس متراژ فضای مدنظر و بودجه خود، از میان محصولات بلو ایر مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. دستگاه‌های تصفیه هوای بلو ایر برای پوشش فضاهایی با متراژ ۱۸ الی ۱۱۰ مترمربع طراحی شده‌اند و دست شما برای انتخاب محصول مدنظر در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا Blueair باز است. در ادامه به بررسی پرفروش‌ترین محصولات بلو ایر در ایران می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 205

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 205 با قابلیت اتصال به وای‌فای، این امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی این دستگاه را از راه دور نیز کنترل کنید. باتوجه‌به قابلیت مناسب این دستگاه در فیلترکردن آلاینده‌ها و ذرات، می‌تواند فضا را برای تنفس بهتر افراد دارای آسم، آلرژی و بیماری‌های تنفسی آماده کند. حداقل فضایی که این دستگاه می‌تواند پوشش دهد، ۲۶ مترمربع و فضای مناسب برای پوشش‌دهی توسط این محصول از برند بلوایر حدود ۵۰ متر است. این دستگاه هوای فضاهایی در حدود ۵۰ تا ۶۰ متر را ۵ بار در هر ساعت تعویض می‌کند. توان مصرفی این دستگاه در حالت کم ۲۰ وات و در حالت زیاد ۸۰ وات است. این دستگاه دارای دو فیلتر بوزدا (فیلتر رفع بوی بد سیگار) و فیلتر ورق کربن است. از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از چراغ نشانگر زمان تعویض فیلتر، وزن ۱۰ کیلوگرمی، قابلیت استفاده از دستگاه Blueair Aware، بدنه مقاوم و محصول پیشنهادی مؤسسه آسم و آلرژی نوردیک اشاره کرد.

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7740i

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7740i یکی از به‌روزترین دستگاه‌های تصفیه هوا و مناسب برای فضاهای بزرگ است. حداقل فضای پوشش‌دهی این دستگاه تصفیه هوا ۶۲ مترمربع و فضای مناسب برای استفاده از این محصول ۱۰۰ مترمربع است. این دستگاه در هر ساعت هوای این متراژ را ۵ بار تعویض می‌کند و با فیلترکردن بوی بد سیگار، آلاینده‌ها، ذرات معلق، موی حیوانات خانگی و…، شرایط را برای تنفس تمامی افراد از جمله افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی مساعد می‌سازد. این دستگاه دارای فیلتر هپا کلاس ۱۳، فیلتر هوشمند اولترا و فیلتر کربن اکتیو (بوزدا) است و عملکرد مناسبی در زمینه فیلترکردن بوهای نامناسب دارد. این دستگاه، تصفیه هوا را به شکل هوشمند و بر اساس شرایط محیط انجام می‌دهد و در زمانی که شاخص آلاینده‌ها بیش از حد مناسب شود، می‌تواند به شکل خودکار وارد عمل شده و هوا را تصفیه کند. این حالت خودکار با استفاده از اطلاعاتی که توسط سنسور هوشمند تشخیص آلودگی هوا، سنسور لیزر تشخیص ذرات، سنسورهای دما و رطوبت حاصل می‌شود، عملکرد دستگاه را کنترل می‌کند. وزن این دستگاه همراه با فیلترها، ۱۹.۲ کیلوگرم است. دستگاه تصفیه هوا بلو ایر مدل Blueair Health Protect 7740i دارای گواهینامه انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایالات متحده، گواهینامه انرژی استار، گواهینامه ARB و گواهینامه اتحادیه غذا و دارو آمریکا است.

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 680i

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر Bluair Classic 680i، باتوجه‌به برخورداری از دو فیلتر بوزدا و ورق کربن، می‌تواند تا ۹۹.۹۷% آلودگی‌ها را فیلتر کند و کیفیت هوای محیط را به بهترین میزان ممکن برساند. این دستگاه تصفیه هوا از محصولات بلو ایر برای حداقل فضای ۷۲ مترمربع طراحی شده و می‌تواند تصفیه هوای فضایی در حدود ۱۰۰ مترمربع را انجام دهد. مانند سایر محصولات بلوایر، این دستگاه نیز می‌تواند هوای فضای تحت پوشش خود را 5 بار در ساعت تعویض کند. وزن این محصول همراه با فیلترها ۱۴ کیلوگرم است و این محصول تحت گواهینامه ARB، انرژی استار و انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایالات متحده به تولید رسیده است.

تصفیه هوا بلوایر Blueair Health Protect 7470i

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7470i برای پوشش‌دهی حداقل متراژ ۳۲ مترمربع طراحی شده و می‌تواند برای فضاهایی در حدود ۵۰ مترمربع مناسب باشد. این دستگاه باتوجه‌به برخورداری از سنسور هوشمند تشخیص آلودگی هوا، سنسور لیزری تشخیص ذرات و سنسورهای دما و رطوبت، می‌تواند عملکرد خودکار را نیز ارائه دهد. عملکرد خودکار این دستگاه به این شکل است که با پایش مداوم وضعیت هوای محیط و میزان آلاینده‌ها، به طور خودکار خاموش و روشن می‌شود. فیلتر هپا کلاس ۱۳، فیلتر هوشمند اولترا و فیلتر بوزدا، سیستم فیلتراسیون این دستگاه را تشکیل می‌دهند. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت اتصال به وای‌فای، سازگاری با نرم‌افزار Blueair Friend، چراغ نشانگر زمان تعویض فیلتر و وزن ۱۲.۵ کیلوگرمی اشاره کرد.

تصفیه هوا بلوایر Blueair Sense plus

دستگاه تصفیه هوا بلو ایر Blueair Sense plus یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات بلو ایر است که برای فضاهای کوچک مناسب است و می‌تواند تا ۹۹.۹۷% آلاینده‌ها را فیلتر کند. حداقل فضای پوشش‌دهی این محصول ۱۸ مترمربع است و می‌توان از این دستگان تصفیه هوا بلو ایر سنس پلاس برای تصفیه هوای محیط‌هایی در حدود ۳۰ متر بهره برد. این دستگاه از محصولات بلو ایر دارای دو فیلتر ذرات با ورق کربن و فیلتر بوزدا است. این محصول از برند بلوایر در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، سرمه‌ای، مشکی و قرمز عرضه شده است. دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه به شرح زیر است.

  • دارای گواهینامه انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی ایالات متحده
  • دارای گواهینامه انرژی استار
  • دارای گواهینامه ARB
  • سازگاری با دستگاه Blueair Aware
  • سازگاری با نرم‌افزار Blueair Friend
  • برخورداری از سنسور حرکتی
  • وزن ۱۱.۵ کیلوگرمی

خرید دستگاه تصفیه هوا Blueair

شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاهی وب‌سایت المارکت و جست‌وجوی نام این برند، تمامی محصولات این برند را مشاهده و خرید دستگاه تصفیه هوا Blueair را تنها با چند کلیک نهایی کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

تصفیه هوا بلو ایر Blueair Health Protect 7440i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Health Protect 7440i
تخفیف
۴۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان 36,900,000 تومان
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 480
تخفیف
۳۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان 29,300,000 تومان
تصفیه هوا بلو ایر Blueair Classic 680i
تصفیه هوا بلوایر Blueair Classic 505
تخفیف
۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان 33,100,000 تومان
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تصفیه کننده هوا بلانتون BCR-AP4200
تخفیف
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان 13,250,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*