۶ تا از پرفروش ترین برندهای لوازم خانگی بازار ایران را بشناسید

برندهای لوازم خانگی بازار ایران

اگر به دنبال خرید بهترین و به‌صرفه‌ترین لوازم خانگی هستید و سردرگم شده‌اید که کدام برند را انتخاب کنید، در این نوشته از المارکت با ما همراه باشید. برندهایی که در ادامه می‌بینید سال‌هاست که در صدر بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی قرار دارند و همواره در پی ارائه بهترین کیفیت، برای جلب رضایت مشتریان بوده‌اند. از میان پرفروش ترین برندهای لوازم خانگی بازار ایران ۶ گزینه اول را در این مطلب معرفی کرده‌ایم تا خرید لوازم خانگی برقی را برای شما راحت‌تر کنیم.

پر فروش‌ترین برندهای بازار ایران

برند لوازم خانگی ال‌جی (LG)

محال ممکن است که به دنبال بهترین برندهای لوازم خانگی بازار ایران و جهان باشید اما با نام برند کره‌ای ال‌جی مواجه نشوید! این برند چندملیتی، اولین برند تولیدکننده ماشین لباسشویی در کره جنوبی است که اقدامات نوآورانه‌ای را در محصولات خود جلوه می‌دهد و با بیش از ۶ دهه سابقه درخشان، در صدر پرفروش‌ترین برندهای بازار قرار دارد.

برند لوارم خانگی بازار ایران - ال جی

انواع مختلف ماشین لباسشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی و یخچال ال جی، از محبوب‌ترین محصولات بازارند و امکانات جذابی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. ال‌جی با شعار جذاب “Life’s Good “، طرفدار حفاظت از محیط زیست نیز هست و در تمام تولیدات خود، استانداردهای زیست محیطی را رعایت می‌کند که این، خود نکته مثبت دیگری برای محبوبیت این برند است.

برند لوازم خانگی بوش (Bosch)

یکی از باکیفیت‌ترین و البته گران‌ترین برندهای لوازم خانگی بازار ایران، برند آلمانی بوش است که در تولید انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و… حرف اول را می‌زند. اگر چه قیمت محصولات این برند از بسیاری برندهای موجود در بازار بیشتر است، اما با توجه به کیفیت و دوام بالای محصولات این برند، هزینه کاملا قابل توجیه می‌باشد.

برند لوازم خانگی بازار ایران - بوش

رمز اصلی موفقیت بوش در طی سال‌ها فعالیت، استفاده از متریال با کیفیت از جمله فولاد ضد زنگ است که به هیچ عنوان آسیبی نمی‌بیند و تا سال‌ها به کیفیت روز اول خود باقی می‌ماند. این برند با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا، بروزترین محصولات را طراحی می‌کند و با وجود اینکه نمایندگی رسمی برای تعمیرات در ایران ندارد، اصلا نیازی به تعمیر پیدا نمی‌کند! ۱۴۰ سال است که از فعالیت بوش در صنعت تولید لوازم خانگی می‌گذرد و این برند همچنان در اوج قرار دارد.

برند لوازم خانگی تفال (Tefal)

یکی از برندهای معتبری که موجب رشد فرانسه در زمینه تولید لوازم خانگی شده، برند لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه تفال می‌باشد. این برند که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد، در لیست بهترین تولیدکنندگان انواع اتو، پلوپز و ست‌های لوازم برقی آشپزخانه قرار دارد و برای تولیدات خود از با کیفیت‌ترین متریال استفاده می‌کند.

برند لوازم خانگی بازار ایران - بوش

یکی از نوآوری‌های برند تفال در تولید لوازم خانگی، استفاده از ظروف نچسب بوده است. انواع زودپز و سرخ کن تفال نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته و تفال را به محبوبیت امروز خود رسانده‌اند. با وجود کیفیت بالا در محصولات تفال، طبیعی است که قیمت این محصولات به نسبت بسیاری دیگر از برندهای داخلی و خارجی بیشتر باشد؛ اما عمر بالای این محصولات، صرفه اقتصادی خوبی را برای خریدار فراهم می‌آورد.

برند لوازم خانگی دوو (Daewoo)

در میان برندهای معتبر کره جنوبی در صنعت لوازم خانگی، هستند برندهایی که در حقشان کم لطفی شده و به نسبت کیفیتی که ارائه می‌دهند، کمتر معروف شده‌اند. یکی از این برندها، برند لوازم برقی آشپزخانه و لوازم خانگی دوو است. برندی با ۶ دهه سابقه درخشان که در تولیدات خود از جدیدترین فناوری‌های دنیا بهره می‌برد و سعی دارد که بهترین کیفیت را به مشتریان کره‌ای و خارجی خود ارائه نماید.

برندهای لوازم خانگی بازار ایران - دوو

در طی سال‌ها فعالیت دوو، تمام سعی برند این بوده که بتواند رضایت مشتریان و از جمله خانواده‌ها را جلب نماید و در کنار این، در جهت بهبود و حفاظت از محیط‌زیست گامی موثری بردارد. محصولات دوو، و خصوصا ماشین ظرفشویی‌هایی دوو از اولین انتخاب‌های مشتریان برای خرید جهیزیه هستند و با کیفیت مناسب، جایگاه خوبی را در بازار ایران پیدا کرده‌اند. برند شناخته شده دوو یکی از محبوب‌ترین‌ برندهای لوازم خانگی بازار ایران است.

برند لوازم خانگی پارس خزر

این همه از برندهای خارجی گفتیم و حال، وقت آن است که یکی از پرفروش‌ترین برندهای داخلی در صنعت لوازم خانگی را مورد بررسی قرار دهیم. برند پارس خزر که در اسفندماه ۱۳۴۷ و با همکاری توشیبا ژاپن در استان گیلان تاسیس شد، امروزه یکی از بهترین برندهای داخلی پررنگ در بازار ایران به شمار می‌رود و به راحتی در میان پرفروش‌ترین برندهای لوازم خانگی بازار ایران جای گرفته است.

برندهای لوازم خانگی بازار ایران - پارس خزر

 این برند تنها تولیدکننده ایرانی است که توانسته طیف وسیعی از لوازم خانگی برقی کوچک را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. چرا که محصولات پارس خزر بیش از ۱۰ سال عمر مفید دارند و همپای نمونه‌های خارجی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. هیتر برقی، جاروبرقی‌ و همچنین پلوپز پارس خزر به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند و سال‌هاست که جزو اولین انتخاب‌های مشتریان برای لوازم خانگی مرغوب قرار می‌گیرند.

برند آلمانی لوازم خانگی فلر (Feller)

در میان برندهای مختلف لوازم برقی کوچک آشپزخانه، سال‌هاست که شاهد درخشش برند آلمانی فلر هستیم. این برند که از سال ۱۹۹۴ میلادی کار خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است، با استفاده از بهترین متریال و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات خوبی را روانه بازار می‌کند.

نکته مثبت دیگر برند فلر آن است که به نسبت برندهای خارجی موجود در بازار ایران، هزینه به‌صرفه‌ای دارد. عروس و دامادهای جوان، برای خرید لوازم با کیفیت، با قیمت مناسب، در اولین قدم به سراغ این برند می‌آیند و لوازمی همچون ماکروویو، آون برقی، قهوه‌ساز، جاروبرقی و پلوپز را تنها از این برند خریداری می‌کنند. بعید می‌دانم کسی از مشتریان فلر باشد که تابه‌حال خرابی محصول خود را دیده باشد. فلر با داشتن این امتیازات و محصولات متنوع در میان پرفروش‌های برندهای لوازم خانگی بازار ایران قرار گرفته است.

سخن پایانی

افزون بر برندهایی که در این نوشته معرفی شد، تولیپس، فیلیپس، سام، پاکشوما، پاناسونیک، ایکس ویژن، اخوان، بلانتون و… نیز از برندهایلوازم خانگی بازار ایران هستند که از محبوبت بالایی برخوردارند. محصولات این برندها با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت در فروشگاه المارکت موجود است و با مشاوره متخصصان مجموعه‌ خدمت شما عزیزان ارائه می‌گردد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

بخارگر مدیا YGJ15Q1W
بخارگر مدیا YGJ15Q1W
تخفیف
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان 3,600,000 تومان
اتو ایستاده مدیا YGD20P2W
اتو ایستاده مدیا YGD20P2W
تخفیف
۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان 5,600,000 تومان
اتو بخار تفال FV6870
اتو بخار تفال FV6870
تخفیف
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان 3,800,000 تومان
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*