بهترین برندهای ایرانی فن هیتر

elemarket fanheater

فن هیتر ایرانی چی بخریم خوبه؟ نکات لازم برای خرید فن هیتر ایرانی چیست؟ دمای متعادل و مناسب، لازمه کارکرد صحیح دستگاه‌ها و ارگان‌های بدن است و وقتی دمای محیط در حد ایده‌آل خود نباشد، فرصتی برای بازدهی ذهنی نخواهد بود. چراکه پیش نیاز بهره‌وری کاری و ذهنی، تامین نیازهای اولیه است. خصوصا در فصول سرد سال و در مناطق شمالی کشور نیاز به تجهیزات گرمایشی کارآمد بیشتر احساس می‌شود. تجهیزاتی که قدرت و توان بالایی داشته باشند و با کمترین آلودگی صوتی و خطرات احتمالی، در هر مکان مورد استفاده قرار گیرند.

وقتی برای خرید بهترین تجهیزات گرمایشی به بازار می‌روید، هزاران هزار مدل دستگاه مختلف به چشم می‌خورند که هر یک سازوکار خاصی دارند. اما در میان این تنوع بی‌حدومرز، انواع فن هیتر ایرانی خوش می‌درخشند و در دسته‌بندی تجهیزات گرمایشی مدرن، کارایی بسیار بالایی دارند. در واقع هیتر همان بخاری برقی است که ایمنی بیشتری نسبت به بخاری گازی دارد و با قابلیت‌های بیشتر توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. اگر نمی‌دانید در خرید فن هیتر ایرانی چه نکاتی مهم است؟ با ما همراه باشید تا از ابعاد گوناگون این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم .

فن هیتر

نکات مهم در خرید فن هیتر ایرانی

پیش از اینکه معروف‌ترین برندهای ایرانی هیتر برقی را معرفی کنیم، لازم است کمی در مورد خرید فن هیتر ایرانی بدانیم. اولین موردی که برای خرید فن هیتر برقی باید در نظر داشته باشید، انواع مختلف این دستگاه است که در بازار موجود می‌باشند. به طور کلی بخاری‌های برقی دارای چند فناوری مختلف برای گرمایش محیط هستند.

فناوری گرمایش و نوع هیتر؛ هیتر برقی برای کارکرد عادی خود نیاز به یک المنت گرم‌کننده و یک فن دارد که هوای سرد را گرم و متعادل نموده و به بیرون هدایت کنند. حال فناوری گرمایش همرفتی، گرمایی یکنواخت را در سراسر اتاق منتشر می‌کند؛ فناوری گرمایش تابشی در یک نقطه خاص و محیطی کوچک گرما را می‌پراکند و فناوری گرمایش در هیتر برقی کانوکتور، هر دو نوع گرمایش یکنواخت و متمرکز را ایجاد می‌کند. بسته به اینکه متراژ محیط مد نظرتان چقدر است و چه کاربردی را از دستگاه انتظار دارید، نوع فن هیتر فرق می‌کند و نوع مناسب دستگاه باید با هوشمندی انتخاب شود.

شاخصه‌های ظاهری دستگاه؛ وزن، ابعاد و طراحی بدنه دستگاه اهمیت زیادی در کارکرد مناسب آن دارد. خصوصا وزن و ابعاد دستگاه برای حمل و نصب آن بسیار مهم است و جدای از زیبایی، به کاربری آسان‌تر آن کمک می‌کند. همچنین برندهای حرفه‌ای‌تر در تولید هیتر‌های برقی مدل‌های خاصی را طراحی می‌کنند که کارایی بهتر دستگاه را موجب می‌شود؛ به عنوان مثال ایجاد انحنای مناسب در خروجی دستگاه به گرمادهی آن کمک شایانی می‌کند.

ظرفیت گرمایش؛ طبیعتا هرچه فضای مد نظرتان وسیع‌تر باشد، باید فن هیترهای بزرگ‌تر با ظرفیت گرمایش بالاتر را انتخاب و تهیه نمایید. چراکه مقیاس ظرفیت گرمایش تجهیزات گرمایشی نیز، بر حسب انرژی بر مساحت محاسبه می‌شود.

آلودگی صوتی؛ شرایطی را تصور کنید که بعد از یک روز سنگین کاری قصد دارید در منزل خود استراحت کنید و صدایی مثل صدای جاروبرقی مادام در مغزتان فرو می‌رود! چه حالی می‌شوید؟! در مورد جاروبرقی شاید بتوان آلودگی صوتی کوتاه مدت دستگاه را تحمل کرد. اما بی‌شک برای دستگاهی چون بخاری برقی که برای مدتی مادام فعالیت می‌کند، این امکان را ندارید. اگر آلودگی صوتی برایتان اولویت است، از هیترهای بدون فن استفاده کنید و اگرنه، سعی کنید با انتخاب دستگاه‌های بهتر، این سروصدا را کاهش دهید‌. به این منظور حتما در خرید فن هیتر ایرانی به عدد درج شده کنار واحد دسیبل توجه کنید. درحالی که ۳۰ دسیبل صدای جاری در یک خانه آرام است، ۸۰ دسیبل میزان بلندی صدای جاروبرقی را نشان می‌دهد!

ایمنی دستگاه؛ چه چیز از جان مهم‌تر سراغ دارید؟ ایمنی فن هیتر ایرانی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید و حتما تجهیزات مدرنی را تهیه نمایید که به سیستم قطع کن خودکار مجهز باشند. این سیستم از خسارات جانی و مالی بسیاری جلوگیری نموده و هرگاه حرارت دستگاه از حدی فراتر رود، آن را قطع می‌کند.

بهترین فن هیتر ایرانی کدام است؟

طی سال‌های اخیر بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا در ساخت هیتر برقی سبب شده برندهای ایرانی نیز محصولات با کیفیت و کارآمدی ارائه دهند. برندهایی چون پارس خزر، امرسان، البرز، مهسان، اخوان، برفاب، عرشیا و تک الکتریک از برندهای معتبر و حرفه‌ای حال حاضر ایران محسوب می‌شوند که محصولاتی متنوع و مرغوب را وارد بازار می‌کنند. با توجه به راهنمایی که برای خرید فن هیتر ایرانی ارائه دادیم، می‌توانید از بین محصولات متنوع این برندها، بهترین فن هیتر ایرانی را تهیه نمایید. ما در المارکت کنار شما هستیم تا از هزینه خود برای خرید تجهیزات گرمایشی و لوازم خانه، نهایت سود را ببرید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

بخاری برقی تولیپس EH203
بخاری برقی تولیپس EH203
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,900,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*