۱۰ تا از بهترین چای ساز برقی های موجود در بازار کدامند؟

بهترین چای ساز برقی

لذت نوشیدن یک لیوان چای داغ در صبح‌ یک روز پاییزی با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در بین ایرانیان است و در مهمانی‌های مختلف نیز به عنوان نوشیدنی اصلی سرو می‌شود پس طبیعی است که لوازم و امکانات تهیه‌ی چای در آشپزخانه‌‌های ایرانی همیشه وجود داشته باشد. در گذشته از سماور‌های ذغالی و آتش برای دم آوردن چای استفاده می‌کردند اما امروزه از سماور‌های برقی و گازی و چای‌ساز‌ها برای دم کردن چای استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در این برهه دغدغه‌های گوناگون و کمبود وقت نیاز ما را به لوازمی که به کار‌ها سرعت ببخشد دو چندان کرده‌است و به همین دلیل بسیاری به استفاده از چای‌ساز‌های برقی روی آورده‌اند. در این مطلب از المارکت به معرفی ۱۰ تا از بهترین چای ساز برقی ها می‌پردازیم تا اگر در فکر خرید چای‌ساز برقی هستید بتوانید بهترین گزینه را با توجه به شرایط‌تان تهیه کنید.

چای‌ساز برقی چیست؟

وظیفه‌ی چای‌ساز برقی دم کردن چای و گرم نگه‌داشتن آن است. این محصولات از دو بخش کتری و قوری تشکیل شده‌اند. در طراحی این لوازم از المنت‌هایی استفاده شده است که با سرعت بالا گرما تولید می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آب درون کتری را جوش می‌آورند و سپس به صورت خودکار خاموش می‌شوند. چای‌ساز‌ها در ظرفیت‌های متنوع و جنس‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند تا پاسخ‌گوی انواع خانواده‌ها باشند. 

حالا که با چای‌ساز برقی آشنا شدیم به معرفی بهترین چای ساز برقی ها می‌پردازیم تا بتوانید با خیال راحت گزینه‌های پیش روی خود را بررسی کنید و در نهایت یکی از بهترین چای ساز برقی های مورد نظرتان را خریداری کنید.

بهترین چای ساز برقی های ۱۴۰۱

چای‌ساز میجر MTS090

چای‌ساز میجر MTS090 ساخت شرکت ترکی میجر است که به تازگی به بازار عرضه شده است. بدنه‌ی این محصول از شیشه‌ی با کیفیت آلمانی طراحی شده است و در تماس با گرما ترک نمی‌خورد. قوری (با ظرفیت ۰.۷ تا ۱ لیتر) و کتری (با ظرفیت ۲ تا ۲.۵ لیتر) این چای‌ساز روی هم قرار می‌گیرند. این دستگاه با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات در کم‌ترین زمان یک چای خوش‌طعم برای شما آماده می‌کند و با داشتن سیستم قطع خودکار امنیت این محصول دو چندان شده‌است. جالب است بدانید که این محصول بدون کابل برق نیز کار می‌کند و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به طراحی زیبا و شیک بدنه‌ی آن اشاره کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مدل یکی از بهترین چای ساز برقی های برند میجر است.

بهترین چای ساز‌ برقی - میجر MTS090

چای‌ساز بیم TM2805

این چای‌ساز با طراحی ارگونومیک و ظاهری شیک و مدرن به یکی از بهترین چای ساز برقی های پرفروش بازار تبدیل شده‌ است. جنس بدنه‌ی این محصول از استیل ضد زنگ و شیشه‌ی مقاوم است و این محصول می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند. قوری و کتری این محصول روی هم قرار گرفته و دسته‌ی بدنه به گونه‌ای طراحی شده است تا به راحتی در دست جای بگیرد. دو تا از ویژگی‌های این محصول که آن را متمایز کرده است استفاده از سیستم گرم نگه‌دارنده و سیستم قطع خودکار است و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی چای شما همیشه داغ و آماده‌ی نوشیدن است. به کمک صافی تفاله‌گیر شما می‌توانید از این محصول برای تهیه‌ی انواع دمنوش و چای استفاده کنید.

بهترین چای ساز‌ برقی - بیم TM2805

چای‌ساز وندورا TF2211

این چای‌ساز برقی یکی دیگر از چای‌ساز‌های پرفروش این روزهاست که در طراحی کتری محصول (با ظرفیت ۱.۸ لیتر) از استیل ضد زنگ و در طراحی قوری آن (با ظرفیت ۱ لیتر) از شیشه‌ی پیرکس مقاوم به حرارت استفاده شده است. دسته‌ی این چای‌ساز از پلاستیک فشرده ساخته شده‌ و نسبت به حرارت مقاوم است. توان مصرفی این محصول ۱۶۵۰ وات است و در نوع خود بسیار کم مصرف است. کابل برق این چای ساز با یک متر طول در برابر فشار و حرارت مقاوم است و امنیت محصول را بیش‌تر می‌کند به علاوه در ساخت این محصول نیز مانند چای‌ساز قبلی هر دو سیستم قطع خودکار و صفحه‌ی گرم‌ نگهدارنده به کار رفته‌اند. تفاله‌گیر استیل (ضد زنگ) از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول است.

بهترین چای ساز‌ برقی - وندورا TF2211

معرفی چای‌ساز میگل GTS060

این چای‌ساز برقی به صورت بی‌سیم طراحی شده‌ است و با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به راحتی جابه‌جا می‌شود. موتور این محصول بسیار پرقدرت است و می‌تواند پس از جوش آوردن آب به حالت گرم نگه‌داشتن آب تنها با مصرف ۱۶۵ وات تغییر حالت دهد. جنس بدنه‌ی این محصول از استیل ضد‌ زنگ ساخته شده‌است و قوری آن هم از جنس شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. این محصول با حجم بالا برای مهمانی‌ها و خانواده‌های پرجمعیت یکی از بهترین چای ساز برقی هاست.

بهترین چای ساز‌ برقی - میگل GTS060

چای‌ساز فلر TS070

این محصول یکی از باکیفیت‌ترین چای‌ساز‌های بازار است که در ۴ رنگ مختلف طراحی و عرضه شده‌است. جنس بدنه‌ی این محصول از ترکیب شیشه و پلاستیک فشرده‌ی مقاوم به حرارت است و کتری و قوری آن روی هم قرار می‌گیرند. ظرفیت این محصول به نسبت دیگر محصولات بالاتر است و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ی مناسبی است. این چای‌ساز پس از جوش آوردن آب به حالت گرم نگه‌داشتن آب تغییر فعالیت می‌دهد تا بتوانید زمان کافی برای دم کشیدن چای داشته باشید و از عطر و طعم آن لذت ببرید. علاوه بر این‌ها وجود دو ترموستات خودکار در این محصول ایمنی آن را دو چندان کرده‌ است. این چای‌ساز جزو گران‌ترین و بهترین چای ساز برقی هاست.

بهترین چای ساز‌ برقی - فلر TS070

چای‌ساز متئو MTS19

طراحی این محصول بسیار خاص است چرا که کتری آن دو جداره است و لایه‌ی درونی از استیل و لایه‌ی بیرونی از پلاستیک فشرده‌ی مقاوم به حرارات ساخته شده است تا بتوانید به راحتی محصول را جابه‌جا کنید. قوری این چای‌ساز برقی شیشه‌ای بوده و به یک صافی استیل ضد زنگ مجهز شده‌است. این محصول علاوه بر سیستم قطع خودکار می‌تواند به حالت گرم نگه‌داشتن نیز تغییر حالت بدهد تا هر زمان که بخواهید با کم‌ترین میزان مصرف انرژی چای تازه دم و آب جوش در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول تعبیه‌ی یک محفظه در زیر دستگاه برای جمع‌آوری کابل برق محصول است.

بهترین چای ساز‌ برقی - متئو MTS19

چای‌ساز میگل GTS112

این چای‌ساز طراحی خاص و متفاوتی دارد و جنس قوری و کتری آن چینی ‌است. این محصول یکی از کم‌ مصرف‌ترین چای‌ساز‌هاست که مجهز به ترموستات ایمنی است تا در صورت اتمام آب کتری خود به خود خاموش شود و امنیت شما را تامین کند. روی پایه‌ی این محصول یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که به کمک آن می‌توانید دمای تولید شده در محصول را تنظیم کنید. علاوه بر این‌ها این محصول به سیستم گرم‌ نگه‌دارنده و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه مجهز شده‌است و یک کابل برق ۰.۷ متری دارد. با خرید چای‌ساز میگل GTS112، یکی از بهترین چای ساز برقی ها را در آشپزخانه خود خواهید داشت.

بهترین چای ساز‌ برقی - میگل GTS112

چای‌ساز کاستلو CTM210

این محصول یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین چای ساز‌ برقی های موجود در بازار است که با توان مصرفی ۱۵۰۰ وات در مدت زمان کوتاهی آب کتری را به جوش می‌آورد. جنس بدنه‌ی قوری و کتری این محصول از شیشه‌ی مقاوم به حرارت است و دسته‌ی آن از پلاستیک فشرده ساخته شده‌است. این چای‌ساز با وجود قیمت مناسب به سیستم قطع خودکار، سیستم گرم نگه‌دارنده و ترموستات ایمنی مجهز شده‌است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد تا استفاده از آن برای مشتری راحت‌تر باشد. ظرفیت قوری این محصول ۲.۵ لیتر و ظرفیت کتری آن ۱ لیتر است.

بهترین چای ساز‌ برقی - کاستلو CTM210

چای‌ساز بیم TM2801

این چای‌ساز با طراحی شیک و مدرن خود جلوه‌ی تازه‌ای به آشپزخانه‌یتان می‌بخشد. در طراحی بدنه‌ این محصول از شیشه و استیل استفاده شده‌ است و دسته‌های محصول از پلاستیک فشرده‌ی مقاوم به حرارت ساخته‌ شده‌اند و هنگام برداشتن قوری و کتری دستتان آسیب نمی‌بیند. روی پایه‌ی این محصول یک صفحه‌ی دیجیتالی و چند دکمه‌ی لمسی قرار گرفته‌است که هر کدام قابلیت‎‌های مختلفی دارند. به کمک فیلتر تفاله‌گیر تعبیه شده در این دستگاه شما می‌توانید انواع چای و دمنوش‌ها را برای خود مهیا کنید و از یک نوشیدنی‌ صاف و بدون هیچ گونه تفاله‌ای لذت ببرید. ظرفیت کتری این محصول ۲ لیتر و ظرفیت قوری آن ۱ لیتر است. به علاوه این محصول به سیستم قطع خودکار و سیستم گرم نگه‌دارنده تجهیز شده است.

بهترین چای ساز‌ برقی - بیم TM2801

چای‌ساز فیلیپس HD7301

چای‌ساز فیلیپس HD7301 یک محصول مدرن و با طراحی ظریف و زیباست که توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده‌ است و به عنوان یکی از بهترین چای ساز برقی های موجود در بازار شناخته می‌شود. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک فشرده‌ی مقاوم به حرارت است و قوری آن شیشه‌ای است. در داخل کتری یک فیلتر ضد رسوب محرک تعبیه شده است که مانع از رسوب گچ در کتری می‌شود. داخل قوری هم یک صافی تفاله‌گیر برای تهیه‌ی انواع دمنوش و چای طراحی شده است. کف این محصول به گونه‌ای طراحی شده‌است که می‌توانید به راحتی سیم برق چای‌ساز را در آن قرار دهید. این محصول با قابلیت چرخش ۳۶۰درجه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی آن را جابه‌کنید. به علاوه توان این محصول ۱۷۰۰ وات است و از نظر مصرف انرژی یک محصول کم مصرف محسوب می‌شود.

بهترین چای ساز برقی - فیلیپس HD7301

سخن آخر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوازم برقی و پیشرفته جایگزین لوازم گازی و قدیمی شده‌اند. یکی از دستگاه‌هایی که در بسیاری از آشپزخانه‌ها دیده می‌شود چای‌ساز‌های برقی هستند که به مرور زمان جای سماور‌های گازی را گرفته‌اند. چای‌ساز‌های برقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند انواع چای و دمنوش را برای شما آماده کنند. این محصولات در حجم‌ها و طرح‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز تمام افراد جامعه باشند. از آنجایی که شما هم قطعا به دنبال بهترین چای ساز‌ برقی هستید، در این مطلب از المارکت ۱۰ تا از بهترین چای ساز برقی ها در رنج قیمتی گوناگون و با طراحی‌های مختلف به شما معرفی کردیم تا اگر مایل به خرید چای‌ساز برقی هستید بتوانید به راحتی مناسب‌ترین محصول را تهیه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • جیرانی
    کسی خرید کرده؟ کدومش خوبه؟
    پاسخ دهید
  • mohammad
    من آنلاین از المارکت خرید کردم. راضی هستم
    پاسخ دهید