جارو برقی مناسب خانه تکانی نوروز کدام است؟

خرید جارو برقی مناسب خانه تکانی

نزدیک‌های عید نوروز که می‌شود، یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها و به‌خصوص مادران ایرانی، خانه تکانی است. عملیاتی سنگین و البته فوق‌العاده جذاب که به منظور تمیز کردن بخش‌های مختلف خانه انجام می‌شود و فضای مثبتی را جهت ورود انرژی‌های نو به منزل ایجاد می‌کند. اما یکی از مسائلی که خانه تکانی را سخت‌تر می‌کند، انتخاب و خرید لوازم خانگی برقی از جمله جارو برقی است. اگر یک بار هم به بازار لوازم خانگی برقی سر زده باشید می‌دانید که چه تنوعی از انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی وجود دارد و این، انتخاب سختی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

خصوصا در خرید آنلاین لوازم خانگی برقی که امکان بررسی فیزیکی محصولات وجود ندارد، دقت و مهارت زیادی لازم است تا محصول انتخاب شده از پس خانه تکانی منزل بربیاید. توجه داشته باشید که کوچک‌ترین نقصی در جاروبرقی می‌تواند ذوق عیدانه شما برای تمیزکاری منزل را کور کند و وزن زیاد جاروبرقی، آلودگی صوتی بالا و قدرت مکندگی کم، از جمله ویژگی‌هایی هستند که مانع از خانه تکانی با کیفیت شما می‌شوند و انرژی‌تان را به کلی از بین می‌برند.

مهم‌ترین نکات در خرید انواع جاروبرقی

نکات مهمی وجود دارد که اگر به آن‌ها توجه داشته باشید، بازدهی خانه تکانی‌تان به طرز شگفت‌انگیزی افزایش می‌یابد. با وجود تنوع گسترده جارو برقی‌ها در بازار ایران، خرید لوازم خانگی برقی و به‌خصوص جارو برقی کار دشوار و پیچیده‌ای است که نیازمند دقت بالایی می‌باشد. اگر در خرید لوازم خانگی برقی با کیفیت جدی هستید، راهنمای زیر یاریتان خواهد کرد:

جارو برقی مناسب خانه تکانی قدرت مکش بالایی دارد

    اولین نکته‌ای که در خرید لوازم خانگی برقی و انواع جارو برقی حائز اهمیت است، قدرت مکش و توان موتور دستگاه می‌باشد. بدیهی است که هرچه موتور دستگاه قدرتمندتر باشد، با قدرت بیشتری هوای درون جاروبرقی را به بیرون پمپ می‌کند و از این طریق، فشار منفی و مکش دستگاه را موجب می‌شود.

    جارو برقی مناسب خانه تکانی نوروز

     جاروبرقی‌های بوش و پاناسونیک قدرت مکش بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و در خرید آنلاین لوازم خانگی برقی می‌توانند خیال شما را از بابت قدرت مکش دستگاه راحت کنند. توجه داشته باشید که قدرت مکش دستگاه پس از قرارگیری لوله و سری‌ها مهم است و اینکه برخی فروشندگان دست خود را روی ورودی جاروبرقی قرار می‌دهند تا قدرت مکش آن را اثبات کنند، نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت مورد نظر شما باشد…

    جارو برقی مناسب خانه تکانی دارای سری‌های متنوع است و انواع سطوح را پاکسازی می‌کند

    در عملیات سنگین نظافت منزل و خانه تکانی، تک تک درزها و گوشه کنارهای منزل مهم هستند و باید جاروبرقی مناسبی را انتخاب کنید که علاوه بر سری اصلی، سری درزشوی و… را نیز دارا باشد. چنین جارو برقی‌ای تمام سطوح و درزها را پاک می‌کند و از بابت کثیفی گوشه کنارهای منزل، جای هیچ نگرانی را باقی نمی‌گذارد.

    کیسه‌دار یا مخزن‌دار؟ کدام جارو برقی مناسب خانه تکانی است؟

    یکی از تفاوت‌های مهم و بحث برانگیز در انواع جاروبرقی‌ها، تفاوت در محل جمع‌آوری و نگهداری زباله است. انواع مخزن‌دار و کیسه‌دار جاروبرقی مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب مشتریان را سخت‌تر می‌کنند. به‌طورکلی اگر بهداشت و راحتی استفاده از جارو برقی برایتان در اولویت است، جاروبرقی‌های کیسه‌دار بیشتر توصیه می‌شوند که متاسفانه، بابت تعویض کیسه هزینه بیشتری را در پی دارند.

    در مقابل، انواع مخزن دار جاروبرقی، صرفه اقتصادی بالاتری دارند و برای تخلیه مخزن، زحمت و کثیفی بیشتری را به فرد تحمیل می‌کنند. البته یک مزیت دیگر برای جاروبرقی‌های مخزن‌دار، بدنه شفاف مخزن است که زمان پر شدن مخزن را برایتان نمایش می‌دهد.

    جارو برقی مناسب خانه تکانی، آلودگی صوتی کمی دارد

    برخلاف تصور عموم، سروصدای زیاد جاروبرقی، نشانه قدرت بالای آن نیست و جدیدترین و با کیفیت‌ترین جاروهای امروز سروصدای پایینی دارند. توجه داشته باشید که جاروبرقی مناسب خانه تکانی باید صدای محدود و کنترل شده‌ای داشته باشد تا موجب آزار شما و خانواده‌تان نشود. چرا که این صدا طی روزهای خانه تکانی مادام شنیده می‌شود و اگر زیاد و آزاردهنده باشد، مانع فعالیت‌تان خواهد شد. امروزه جاروبرقی‌های با کیفیت بازار حدود ۷۰ تا ۷۷ دسی‌بل صدا دارند.

    جاروبرقی ایستاده یا خوابیده؟ کدام جارو برقی مناسب خانه تکانی است؟

    انواع جاروبرقی از لحاظ فرم و ابعاد به دو نوع ایستاده و خوابیده (کنسیتر) تقسیم‌بندی می‌شوند. جاروبرقی‌های ایستاده برای محافظت از کمر و گردن در حین استفاده مناسب‌تر هستند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. اما جاروبرقی‌های خوابیده، قدرت مکش بالاتری دارند و آلودگی صوتی کمتری را ایجاد می‌کنند.

    جارو برقی مناسب خانه تکانی نوروز

    آیا جاروبرقی‌های مرکزی مناسب خانه تکانی هستند؟

    یک نوع جالب و کارآمد از جاروبرقی‌های موجود در بازار، جاروبرقی مرکزی است که لوله بسیار بلندی دارد و آلودگی صوتی فوق‌العاده کمی را ایجاد می‌کند. چرا؟ چون بدنه این جاروبرقی در محیط داخل منزل قرار نمی‌گیرد و در محیطی به دور از فضای داخلی، در زیرزمین یا پشت‌بام نصب می‌شود. بنابراین سروصدا و بوی نامطبوع جارو در داخل منزل احساس نخواهد شد و تنها لوله‌ای از دیوار بیرون می‌زند که طول زیادی دارد و تا چند متر جلوتر از خود را تمیز می‌کند.

    جارو برقی مناسب خانه تکانی، چرخ‌های با کیفیتی دارد

    در فرآیند خانه تکانی بسیار مهم است که جارویی متناسب با فیزیک استاندارد بدن را تهیه نمایید؛ جارویی که به کمر، گردن و دستتان آسیبی نرساند. و چنین جارویی صددرصد دارای چرخ‌های مقاوم و روانی است که حرکت جارو را آسان می‌کنند. افزون بر کیفیت و دوام چرخ‌ها، جهت‌پذیری آن‌ها نیز مسئله‌ای حائز اهمیت است که به حرکت آسانتان کمک شایانی می‌کند.

    وزن و ابعاد جارو برقی مناسب خانه تکانی کاربردی است

    برای جابجایی و نگهداری از جاروبرقی، وزن و ابعاد آن بسیار مهم است. حدالامکان در زمان خرید لوازم خانگی برقی جارویی را انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشد و برای جابجایی و بلند کردن آن در موقعیت‌های مختلف، کشش اضافه‌ای به دستتان تحمیل نشود.

    جارو برقی مناسب خانه تکانی نوروز

    سخن پایانی المارکت

    در تمام فرآیند انتخاب، خرید و استفاده از جاروبرقی‌ها المارکت کنار شماست. اگر هنوز هم برای خرید جارو برقی مناسب خانه تکانی مردد هستید، مشورت با کارشناسان ما راهنمایی‌تان خواهد کرد. شما می‌توانید به سادگی به وب‌سایت فروشگاه المارکت مراجعه کرده و از میان انواع جارو برقی، یکی از مناسب‌ترین‌ها را برای خود خریداری کنید.

    اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

    کالاهای مرتبط

    جاروبرقی بوش BGL8HYG2
    جاروبرقی بوش BGL8HYG2
    تخفیف
    ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان 13,500,000 تومان
    جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
    جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
    تخفیف
    ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

    نظرات کاربران

    اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
    ثبت دیدگاه برای این مطلب
    *
    *
    *