معرفی ۵ جاروبرقی پرطرفدار در تابستان ۱۴۰۲

vacuum elemarket.ir

تنوع جاروبرقی‌های بازار ایران فوق‌العاده بالاست و این را وقتی متوجه می‌شوید که برای خرید جاروبرقی به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده و از تنوع بی‌حد‌ومرز محصولات احساس سردرگمی می‌کنید. اما به‌راستی چه ویژگی‌هایی در جاروبرقی پرطرفدار وجود دارد و باعث محبوبیت‌‌ آن می‌شود؟ وجه مشترک جاروبرقی بوش، جاروبرقی بلانتون، شهاب و… قدرت موتور بالا، طراحی ارگونومیک، سروصدای کم، مکندگی بی‌نظیر و تنوع در محصولات است. در این نوشته از المارکت با ما همراه باشید تا ۵ جاروبرقی پرطرفدار در تابستان ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار دهیم.

جاروبرقی پرطرفدار

معرفی ۵ جاروبرقی پرطرفدار بازار ایران

جاروبرقی بلانتون VC1204

جاروبرقی بلانتون VC1204‌ یک جاروبرقی ۴.۸ کیلوگرمی در ابعاد ۲۹۷در ۲۴۶ در ۴۱۹ است که توان موتور آن معادل ۲۰۰۰ وات می‌باشد. قدرت مکش و فعالیت موتور این جاروبرقی فوق‌العاده است. به‌طوری‌که با رده انرژی A هفت حالت مختلف مکش را در اختیارتان قرار می‌دهد. این جاروبرقی مجهز به سیستم سیم جمع‌کن و کنترل مکش نیز هست و لوله تلسکوپی دارد که متناسب با قد تنظیم می‌شود. خوشبختانه با وجود توان بالای موتور دستگاه، سروصدای آن کم و در حدود ۶۷ دسی‌بل است. شایان ذکر است که جاروبرقی پرطرفدار بلانتون VC1204 از نوع کیسه‌دار بوده و پس از مدتی استفاده، نیازمند تخلیه یا تعویض کیسه است.

جاروبرقی وندورا VB8240

جاروبرقی وندورا VB8240 از دیگر جاروبرقی‌های با کیفیتی است که می‌توانید برای نظافت انواع محیط‌های منزل، محل کار و… تهیه نمایید. این جاروبرقی با توان بالای مکش، معادل ۲۴۰۰ وات، حتی ریزترین گردوخاک و زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کند. همچنین این جاروبرقی دارای سری‌های مخصوص گوشه‌ها و رومبلی و… می‌باشد و نمی‌گذارد حتی یک ذره زباله ریز جای بماند. نکته مثبت دیگری که در مورد این جاروبرقی پرطرفدار وجود دارد، سیستم قوی فیلتراسیون هپا است که تمام عوامل آلرژی‌زا و گردوخاک را از محیط می‌زداید.

 اگر کیسه گردوغبار و فیلترهای دستگاه را به موقع بررسی و تعویض کنید و از ورود اجسام بزرگ به جاروبرقی جلوگیری نمایید، هیچ‌گاه شاهد خرابی آن نخواهید بود. این جاروبرقی ارگونومیک تا سال‌های سال مهمان خانه‌تان است و با یک کابل ۹ متری و سری‌های مخصوص بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که محدوده صدای آن در حد متوسط و معادل ۷۰ تا ۷۵ دسی‌بل است.

جاروبرقی بوش BGN22200

نام برند آلمانی بوش همواره در صدر بهترین‌های لوازم خانگی بوده است. اما در میان انواع مدل‌های خرید جاروبرقی بوش، جاروبرقی بوش BGN22200‌ جزو پرطرفدارترین مدل‌هاست که از ۲۰۱۸ تاکنون هم‌چنان در اوج مانده است. این جارو سبک، پرقدرت و به‌صرفه می‌باشد و با توان مکشی ۶۰۰ وات، معادل ۲۲۰۰ وات مدل‌های قبلی خود کار می‌کند. این جاروبرقی با کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر موتور، بالاترین قدرت مکش را پدید می‌آورد.

 محدوده سروصدای آن حدود ۷۵ تا ۸۰ دسی‌بل است و کابل این جاروبرقی حدود ۵ تا ۱۰ متر طول دارد. لوله تلسکوپی تعبیه شده در جاروبرقی بوش امکان تنظیم ارتفاع مناسب هنگام جارو کشیدن را فراهم می‌کند. خوشبختانه با وجود کیسه سایز L  در این جاروبرقی، نیاز به تعویض زودبه‌زود کیسه نیست و بهداشت و صرفه اقتصادی به‌خوبی حفظ می‌شود. این جاروبرقی پرطرفدار بوش را در نظر داشته باشید.

جاروبرقی عصایی آرزوم AR4064

اگر می‌خواهید یک جاروبرقی پرفروش و پرقدرت داشته باشید که بتوانید با صرفه اقتصادی و سهولت بالا از آن استفاده کنید، جاروبرقی عصایی آرزوم AR4064  را انتخاب کنید. این یک جاروبرقی شیک و پرکاربرد است که فضای کمی را اشغال می‌کند و با ساختار ایستاده خود، جارو کشیدن بخش‌های مختلف خانه را سهولت می‌بخشد. این جاروبرقی یک کابل ۵ متری دارد که موجب شعاع عملکردی معادل ۴۰ مترمربع می‌شود.

سروصدای آن به نسبت بسیاری دیگر از جاروبرقی‌ها کمتر و معادل ۷۶ دسی‌بل است و وجود محفظه ۱ لیتری در سازوکار لوله آن، امکان جارو کشیدن راحت منزل را فراهم می‌کند. چرا که این محفظه زودبه‌زود پر نمی‌شود و درصورت پر شدن، امکان تخلیه و شستشوی راحت آن و همچنین فیلتر دستگاه، وجود دارد. این جاروبرقی دارای سری مثلثی است و بدون نیاز به کیسه، هزینه‌های اضافی مربوط به تعویض کیسه را کاهش می‌دهد.

جارو برقی شهاب SH20DA307

جاروبرقی شهاب SH20DA307‌ یک گزینه عالی و در عین حال به‌صرفه برای خرید جاروبرقی است. توان موتور این دستگاه ۲۰۰۰ وات بوده و قدرت مکش و عملکرد مناسبی دارد. تعبیه مخزن ۴ لیتری در این جاروبرقی، امکان استفاده طولانی و راحت آن را فراهم می‌کند و نکته مثبت دیگر این است که جاروبرقی شهاب مجهز به سنسور پر شدن محفظه است.

 برس مبل، برس فرش و برس فرش از جمله وسایل جانبی جاروبرقی شهاب هستند که عملیات نظافت را سهولت می‌بخشند. جاروبرقی شهاب ۷۶ دسی‌بل سروصدا دارد و با کمک یک کابل ۷ متری، شعاع عملکردی بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در مورد بهداشت و سلامت این جاروبرقی نیز خوب است بدانید که این جاروبرقی پرطرفدار، مجهز به فیلتر HEPA است و ریزترین ذرات آلوده کننده هوا و باکتری و آلرژن‌های با قطر بیشتر از ۰.۳ میکرون را جذب می‌کند.

جاروبرقی پرطرفدار

سخن پایانی

اگر قصد خرید جاروبرقی با کیفیت و به‌صرفه را دارید، می‌توانید به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه نمایید. انواع و اقسام بهترین جاروبرقی‌های روز دنیا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه در فروشگاه ما موجودند و کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا شما را به بهترین نحو یاری دهند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*