معرفی ۱۰ مدل برتر حالت‌ دهنده مو

۱۰ مدل برتر حالت‌ دهنده مو

لوازم برقی چون سشوار، اتو مو، فر کننده مو و حالت‌ دهنده مو ازجمله مرسوم‌ترین لوازم‌آرایشی مو به‌حساب می‌آیند که به افراد در آراستن سریع، راحت و حرفه‌ای موها کمک خواهند کرد. در این میان حالت‌دهنده‌های مو از پرکاربردترین لوازم آراستن مو هستند که تغییر مدل موها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به نحو احسن انجام می‌دهند.

حالت‌دهنده‌های مو به‌عنوان یک محصول آرایشی کاربردی شناخته می‌شوند و افرادی که قصد خرید این لوازم‌آرایشی را برای منزل یا محل کار خود دارند، باید به مشخصات، ویژگی‌ها، نوع برند و قیمت آن توجه کرده تا بهترین فر کننده را با قیمت مناسب از نمایندگی‌های معتبر و مجاز تهیه کنند.

در این مطلب از وبلاگ المارکت تلاش خواهیم کرد تا به معرفی ۱۰ مدل از بهترین حالت‌دهنده‌های مو موجود در بازار روز لوازم و تجهیزات آرایشی اشاره کنیم تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید. با ما همراه شوید.

۱۰ مدل برتر حالت‌ دهنده مو

۱. سشوار برس دار فیلیپس HP8663

سشوار برس دار فیلیپس HP8663 با موتور DC و توان ۸۰۰ وات با المنت سرامیکی طراحی شده است و با طراحی ارگونومیک، به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، دارای حالت محافظت گرمایی TP برای خشک کردن موها نیز هست. همچنین از قابلیت فناوری تولید یون برخوردار است. برس پارویی این سشوار برای خشک‌کردن و صاف‌کردن موها و برس گرد ۳۸ میلی‌متری برای صاف‌کردن و موج‌دارکردن موها استفاده می‌شوند.

29588 b5786301 8cd8 4d56 b7eb 9ae9f5fa4366

جالب‌ترین سری این سشوار یک برس گرد دندانه‌دار است که با چرخاندن سر آن دندانه‌ها به داخل می‌روند. برای حالت‌دارکردن موها باید یک دسته مو را به دور این برس پیچید و ۷ تا ۱۰ ثانیه صبر کرد تا به کمک گرما حالت بگیرد. با چرخاندن سر برس می‌توان به‌آسانی موها را از برس جدا کرد. برس دندانه‌دار برای حجم‌دادن به موها بسیار مناسب است. طبق انتظار، یک متمرکزکننده نیز همراه سشوار ارائه شده است که باد را با فشار به بیرون هدایت می‌کند و برای حالت‌دادن دقیق قسمتی از مو استفاده می‌شود.

۲. حالت دهنده مو فیلیپس HP8656

حالت دهنده مو فیلیپس HP8656 از محصولات کارا و باکیفیت برند محبوب Philips است. این دستگاه دارای پوشش سرامیکی است که ضمن جلوگیری از آسیب رسیدن به موها، آن‌ها را به طور طبیعی خشک می‌کند. این دستگاه قابلیت ایجاد فرهایی با سایز ۳۸ میلی‌متر را دارد. این مدل دارای سری متمرکز کننده جریان هوا، سری حجم دهنده برای حجیم‌تر کردن ریشه موها و برس صاف با پوشش سرامیکی است.

حالت دهنده مو فیلیپس HP8656 مجهز به فناوری EHD است که باعث انتشار یکنواخت گرما شده و از سوختن موها جلوگیری می‌کند. همچنین درجه حرارت کنترل‌شده با دمای بهینه برای خشک کردن موها و حداکثر محافظت را از موهای شما به عمل می‌آورد. در کل کار کردن با این محصول بسیار ساده است و استفاده کردن از این وسیله باعث حفظ سلامت مو و حالت دادن آسان به آن می‌شود.

۳. ست حالت دهنده مو پرومکس 4480

ست حالت دهنده مو پرومکس 4480 دستگاهی چندمنظوره برای فرکردن، صاف‌ کردن و موج‌دار کردن موها است. این ست محصولی باکیفیت از برند پرومکس است. ست حالت دهنده مو پرومکس 4480 دارای ۴ سری مختلف است. شامل سری‌های فرکننده‌ی مخروطی، فرکننده‌ی متوسط با شانه، فرکننده‌ی بزرگ با مارپیچ و یک جفت اتو مو می‌شود. فرکننده‌ی مخروطی قطری برابر ۱۳ تا ۲۵ میلی‌متر دارد. فرکننده‌ی استوانه‌ای متوسط قطری ۱۹ میلی‌متری دارد و دارای گیره‌ مو است.

4480 1

یک عدد شانه با همین قطر روی این حالت‌ دهنده مو قرار می‌گیرد که برای حالت‌دادن و حجم‌دادن به موها بسیار مناسب است. فرکننده‌ی آخر که از همه بزرگ‌تر است، استوانه‌ای به قطر ۲۶ میلی‌متر است که گیره‌‌ی مو هم دارد. روی این فرکننده یک شانه‌ی مارپیچ با همین قطر قرار می‌گیرد که برای ایجاد فر مارپیچ مناسب است.

۴. حالت دهنده مو فیلیپس HP8696

حالت‌ دهنده مو فیلیپس HP8696 بیشینه دمای ۱۹۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و صفحاتی از جنس سرامیک دارد. جنس صفحات حالت ‌دهنده مو معمولا از استیل یا سرامیک است. اما باید گفت صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و در برابر گرما مقاومت دارند، بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از حالت‌ دهنده مو کاهش می‌یابد.

LG

کفه‌های سرامیکی این حالت‌ دهنده مو به دلیل مقاومت در برابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که در زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود تا حرارت به طور یکسان در حین فر کردن به تمام موها منتقل شود. برای حالت دهنده مو فیلیپس HP8696 چهار سری مختلف در نظر گرفته شده است. سری فرکننده ۱۶ و ۲۲ میلی‌متری که موجب فر شدن موها به صورت درشت و ریز می‌شود. برای حالت‌دار کردن موها می‌توان از برس ۱۶ میلی‌متری استفاده کرد. همچنین با استفاده از سری پیچی ۱۶ میلی‌متری می‌توان موها را به‌طور مرتب فر کرد. سیم گردان نیز استفاده از این دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

۵. اتو مو مک استایلر MC5517

اتو مو مک استایلر MC5517 از محصولات باکیفیت و خوش‌ساخت برند چینی MAC Styler است.

برای این محصول صفحاتی از جنس سرامیک با پوشش نانو تیتانیوم د نظر گرفته شده است. جنس این صفحات باعث پخش یکسان حرارت در نقاط مختلف صفحات می‌شود و تاثیر به‌سزایی در سلامت مو را داراست. اتو مو مک استایلر MC5517 قابلیت تنظیم حرارت را تا ۴۸۰ درجه فارنهایت معادل ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد را داراست.

ss

همچنین این اتو دارای صفحه نمایشگری برای نمایش وضعیت و حرارت موجود است. برای بالا بردن سطح ایمنی در این اتو قابلیت خاموشی خودکار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به واسطه این قابلیت ۶۰ دقیقه پس از ترک اتو به صورت خودکار خاموش می‌شود. این اتو همراه با یک کیف نگهدارنده جهت محافظت از آن و همچنین گیره و شانه‌ای برای تقسیم‌بندی مو روانه بازار شده است.

۶. سشوار برس دار بوش PHA5363

سشوار برس دار بوش PHA5363 با موتور DC و توان ۷۰۰ وات طراحی شده است. ویژگی خاص این سشوار فناوری تولید یون با خروجی چهار طرفه است. برخلاف بسیاری از سشوارها این سشوار علاوه بر اینکه خروجی مجزای یون دارد، یون‌ها را در چهار طرف پراکنده می‌کند.

31799 2 1f9eff87 8aa1 41f5 bcfa 52a7523a8db7

به این ترتیب هنگام حالت دادن به موها، این یون‌ها با برخورد به همه‌ی قسمت‌های مو، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین برده و از وز شدنشان جلوگیری می‌کند. علاوه بر این هنگامی که یون‌ساز فعال است، بعد از حالت دادن به موها، ظاهر موها نرم‌تر و درخشان‌تر به نظر می‌رسد. یون‌ساز سشوار برس دار بوش PHA5363 دکمه‌ای جداگانه برای روشن کردن دارد و هنگامی‌که فعال است، نوار LED قرمز رنگ زیبایی در اطراف سشوار روشن می‌شود. سرعت و حرارت سشوار را می‌توان در سه حالت ترکیبی تنظیم کرد.

۷. حالت دهنده فیلیپس BHB869/00

حالت دهنده فیلیپس BHB869/00 دارای قابلیت تنظیم ۸ حالت دما از ۱۳۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است. آماده به کار شدن دستگاه تنها ۶۰ ثانیه طول می‌کشد و همچنین دارای پوشش سرامیک آغشته به کراتین برای محافظت بیشتر از موها می‌باشد. طول بلندتر میله حالت دهنده نیز به حالت دهی بهتر موهای بلند کمک می‌کند. کراتین یک عنصر ضروری برای مو است که موها را قوی و سالم نگه داشته و براق نشان می‌دهد. سری سرامیکی این حالت‌ دهنده مو با کراتین غنی شده است تا هر چه بیشتر از موها مراقبت کند.

33362 160a0418 0b3a 4312 9897 d9bd921da95e

۸. فر کننده مو پرومکس 4866G

فر کننده مو پرومکس 4866G فرکننده‌ای مرواریدی از برند معتبر پرومکس است. حالت‌ دهنده مو پرومکس 4866G در قسمت پهن، قطر ۳۲ میلی‌متری و در قسمت باریک، قطر ۱۸ میلی‌متری دارد. المنت دستگاه از سرامیک ساخته شده است که در مدت‌ زمان ۶۰ ثانیه، به حداکثر دمای ممکن می‌رسد.

1217079

جنس سرامیکی المنت این حالت‌ دهنده مو باعث پخش یکسان حرارت در همه‌ی قسمت‌ها و همچنین پایداری حرارتی می‌شود. روی استوانه‌ی مرواریدی نیز از سرامیک پوشانده شده است. این ویژگی از موها در برابر حرارت زیاد محافظت بیشتری شود و بعد از  فر کردن، حالت موها لطیف‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

از ویژگی‌های ظاهری این موپیچ باید به سر عایق، پایه‌ی تعبیه‌شده در بدنه و سیم چرخان آن اشاره کرد. سر عایق یک قطعه‌ی پلاستیکی است که در انتهای استوانه‌ی حرارتی تعبیه شده است. پایه‌ی تعبیه‌ شده در بدنه، یک قطعه‌ی پلاستیکی است که در وسط آن قرار دارد و به کمک آن می‌توان هنگام داغ‌بودن دستگاه، آن را روی سطح قرار دارد.

۹. حالت‌ دهنده مو مک استایلر MC3338

حالت‌دهنده مو مک استایلر MC3338 از محصولات باکیفیت و خوش‌ساخت برند چینی MAC Styler است. این محصول دارای پوشش سرامیک و تیتانیوم است که باعث می‌شود در هنگام فر کردن مو، هیچ آسیبی به قسمت‌های مختلف مو از جمله ساقه مو وارد نشود. در حالی که بسیاری از حالت دهنده‌های غیر استاندارد دارای پوشش‌های نامناسب بوده و استفاده از آن‌ها باعث آسیب‌رسانی به مو‌ها می‌شود.

467070

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حالت‌ دهنده مو مک استایلر MC3338 برخورداری از قابلیت تنظیم حرارت در ۱۳ حالت است و درجه حرارت آن نیز از ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. بر روی این دستگاه یک صفحه نمایشگر تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان در هر زمان از میزان حرارت دستگاه مطلع شد. از مشخصات فنی این حالت‌ دهنده مو نیز می‌توان به قطر آن اشاره کرد که ۳۸ میلی‌متر بوده و البته طول لوله آن نیز ۲۲ سانتی‌متر است.

۱۰. حالت دهنده مو پرومکس 4509

حالت دهنده مو پرومکس 4509 با توان ۵۰ وات فرهای موج‌دار بسیار زیبایی برای شما ایجاد می‌کند.شما با این دستگاه به‌راحتی می‌توانید موهای خود را در خانه فر کنید. عده‌ای معتقدند یکی از راه‌های زیباتر نشان دادن موها، حالت‌ دادن به آن‌هاست. بعضی از مردم فقط به هنگام رفتن به مهمانی و بعضی دیگر نیز هر روز از حالت‌ دهنده مو استفاده می‌کنند.

1351955

حالت دهنده مو پرومکس 4509 با طراحی ارگونومیک دسته و کوچک بودن بدنه، آن را به ابزاری مطلوب تبدیل کرده است. این اتو مو مجهز به صفحه با روکش تورمالین سرامیک می‌باشد که موها را درخشان‌تر و نرم‌تر می‌کند. تورمالین منبع طبیعی یون‌های منفی است که باعث نرمی‌و لطافت موها می‌گردد.

از ویژگی‌های منحصر بفرد حالت دهنده مو پرومکس 4509 گرم شدن سریع صفحات می‌باشد. با این قابلیت دستگاه فقط در طی ۶۰ ثانیه گرم شده و آماده استفاده می‌گردد. صفحات تا دمای ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد قابل گرم شدن می‌باشند. یکی از مزیت‌های این دستگاه داشتن پوشش خنک روی صفحه‌ها می‌باشد. این ویژگی کمک می‌کند بدون تماس دست با صفحات داغ بتوان به راحتی با دستگاه کار کرد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فر کننده مو پرومکس 4866G
فر کننده مو پرومکس 4866G
تخفیف
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان 1,080,000 تومان
حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ
حالت دهنده مو پرومکس 8311EZ
%۱۴ تخفیف
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان 950,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*