معرفی و خرید اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

خرید اسپرسوساز اتوماتیک بکو

اسپرسو از آن دسته نوشیدنی‌هایی است که اغلب افراد به آن علاقه‌مندند و دوست دارند به‌جای خرید این نوشیدنی از بیرون از منزل و صرف هزینه و زمان بیشتر، این نوشیدنی جذاب را در منزل تهیه کنند. راهکار تهیه کم‌هزینه‌تر اسپرسو، خرید اسپرسوساز اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و تهیه این نوشیدنی در منزل است. یکی از نکات مهم در زمینه خرید اسپرسوساز و تهیه این نوشیدنی، تسلط و توانایی کار با این دستگاه است و برخی از افراد نمی‌توانند اسپرسو را با کیفیتی که کافه‌ها تهیه می‌کنند، آماده کنند و ازاین‌رو، از خرید اسپرسوساز ناامید می‌شوند. خبر خوش برای این دسته از افراد این است که می‌توانند با خرید اسپرسوساز اتوماتیک، بدون نیاز به یادگیری قلق‌های کارکردن با دستگاه اسپرسو، نوشیدنی باکیفیت‌تری نسبت به کافه‌ها آماده کنند. یکی از اسپرسوسازهای اتوماتیک که علاوه بر کارایی آسان، قیمت به‌صرفه و اقتصادی دارد، اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X است. اگر قصد خرید اسپرسوساز اتوماتیک را دارید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب و معرفی ویژگی‌های اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X همراه ما باشید.

نحوه کار با دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک

کارکردن با اسپرسوسازهای اتوماتیک برخلاف اسپرسوسازهای دستی و نیمه اتوماتیک نیازی به هیچ‌گونه مهارتی ندارد و شما می‌توانید به‌راحتی با این دستگاه کار کنید. شیوه کار اسپرسوساز اتوماتیک به این شکل است که شما تنها لازم است پودر یا دانه قهوه را داخل فیلتر قهوه دستگاه را بریزید و مخزن آب دستگاه را نیز پر کنید. در صورت نیاز به شیر و فوم شیر، باید در قسمت مشخص‌شده شیر بریزید. پس از اضافه‌کردن مواد لازم برای تهیه نوشیدنی مدنظر تنها کافی است برنامه مدنظر را انتخاب کنید تا دستگاه به شکل کاملا خودکار، قهوه مدنظر را آماده سازد. با استفاده و خرید اسپرسوساز اتوماتیک می‌توانید انواع قهوه از جمله اسپرسو سینگل، اسپرسو دابل، آمریکانو، لاته و… را آماده کنید و از نوشیدن طعم‌های مختلف و جذاب قهوه لذت ببرید.

معرفی اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

خرید اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X ساخت برند بکو و تولید کشور ترکیه است و قهوه‌سازی پیشرفته و باکیفیت است. اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X دارای آسیاب قهوه است و قدرت آن نیز ۱۹ بار است. باتوجه‌به برخورداری از آسیاب قهوه و آسیاب‌کردن قهوه به میزانی که در هر بار مصرف نیاز دارید، قهوه عطر و خواص خود را از دست نمی‌دهد و می‌توانید از خواص این نوشیدنی مفید و سالم بهره بگیرید. قدرت ۱۹ بار این دستگاه باعث می‌شود تا قهوه به بهترین شکل دم بکشد و کرم روی اسپرسو تشکیل شود. اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X دارای عملکرد شست‌وشوی خودکار است و دیگر لازم نیست بخش دوست‌نداشتنی کار با اسپرسوساز را انجام دهید و تنها با فشردن یک کلید، شست‌وشوی دستگاه به شکل کامل انجام می‌شود. امکان تهیه نوشیدنی‌ها بر پایه شیر مانند کاپوچینو و لاته یکی از ویژگی‌های مهم این اسپرسوساز است که با استفاده از نازل بخار دستگاه، می‌توانید آن‌ها را آماده کنید. تهیه‌کردن انواع نوشیدنی‌های پایه قهوه با استفاده از یک دکمه و به شکل اتوماتیک انجام می‌شود و تفاوتی نمی‌کند که نوشیدنی مدنظر شما اسپرسو باشد یا کاپوچینو کف‌دار.

 نازل بخار این دستگاه قابل‌تنظیم است و با استفاده از این نازل بخار می‌توانید اسپرسو را در فنجان‌هایی با سایزهای مختلف (کوچک تا ۴۰ میلی‌لیتر، متوسط تا ۱۲۰ میلی‌لیتر و بزرگ تا ۱۹۰ میلی‌لیتر) سرو کرد. این ویژگی و ارتفاع قابل‌تنظیم باعث می‌شود نوشیدنی مدنظر شما روی پیشخان یا کابینت‌های آشپزخانه نریزد. از دیگر ویژگی‌های اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X می‌توان به سینی ضد چکه، مخزن آب جداشونده، مخزن با گنجایش ۱۵۰۰ میلی‌لیتر، ۵ درجه آسیاب داخلی قهوه و پنل لمسی اشاره کرد.

قیمت اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

قیمت اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

اسپرسوساز اتوماتیک پیشرفته‌ترین نوع اسپرسوساز است و کارکردن با آن بسیار آسان است و ازاین‌رو، می‌توان انتظار داشت قیمت اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X نسبتاً بالا باشد؛ اما نکته جالب توجه در مورد این محصول این است که قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه‌های نیمه اتوماتیک چندان بالا نیست. قیمت اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X نسبت به سایر اسپرسوسازهای اتوماتیک به‌صرفه و اقتصادی دارد و می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب و جذاب دانست.

خرید اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X

اگر قصد خرید اسپرسوساز اتوماتیک را دارید و دوست دارید با کمترین زحمت نوشیدنی‌های خوش‌طعم و خوش‌عطری را بنوشید، پیشنهاد می‌شود خرید اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X را در دستور کار خود قرار دهید. فروشگاه اینترنتی المارکت بستر خرید این محصول از برند بکو را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید این محصول را در چند دقیقه سفارش دهید و اسپرسوساز مدنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر اسپرسوساز اتوماتیک بکو CEG5311X، شما می‌توانید برای خرید اسپرسوساز اتوماتیک به صفحه مربوط به اسپرسوساز در فروشگاه اینترنتی المارکت بروید و این محصول را با سایر اسپرسوسازها مقایسه کنید و پس از بررسی مشخصات، قیمت و کیفیت، خرید خود را نهایی کنید. در پایان امید است که این مطلب درباره “خرید اسپرسوساز اتوماتیک” موردتوجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

قهوه ساز کپسولی Esperta EDG505
قهوه ساز کپسولی دولچه گوستو دلونگی Esperta EDG505
تخفیف
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان 10,800,000 تومان
اسپرسوساز نوا NCM128EXPS
اسپرسوساز نوا NCM128EXPS
تخفیف
۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان 10,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*