جاروبرقی رباتیک چیست؟ خرید جارو برقی رباتیک از برندهای معتبر

خریذ جارو برقی رباتیک

جاروکشیدن و تی‌کشیدن منزل یکی از آن دسته کارهایی است که کمتر کسی آن را با علاقه انجام می‌دهد و جزو بخش‌های نامحبوب خانه‌داری محسوب می‌شود. انجام این کار همواره برای اغلب افراد مشکل بوده است و به همین دلیل همواره شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی در پی این بوده‌اند که با طراحی و تولید ابزارهای به‌روزتر، این کار را ساده‌تر سازند. آخرین پیشنهاد کارخانه‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی جهت تمیزکردن کف، خرید جارو برقی رباتیک است. در گذشته‌، جاروکشیدن و تی‌کشیدن منزل با جاروهای دستی و با تی معمولی انجام می‌شد؛ در ادامه اما جاروبرقی و تی‌های چرخشی طراحی و تولید شدند و تا میزان زیادی انجام این کارها آسان‌تر کردند. امروزه اما جاروکشیدن و تی‌کشیدن می‌تواند با فشردن چند دکمه انجام شود! ورود جاروبرقی رباتیک، بازار جاروبرقی‌ها و ابزار تمیزکاری منزل را به‌طور کامل دگرگون کرد و هم‌اکنون شما می‌توانید با خرید جارو برقی رباتیک، کف منزل خود را جارو و تی بکشید. در ادامه این مطلب از بلاگ المارکت قصد داریم نحوه عملکرد و انواع جاروبرقی‌های رباتیک را مورد بررسی قرار دهیم.

جاروبرقی رباتیک چیست؟

جاروبرقی رباتیک یا جارو برقی هوشمند یکی از انواع جاروبرقی‌ها است که می‌تواند بر اساس فناوری خود، تنها با فشردن چند دکمه و انجام تنظیمات، فضای مدنظر شما را به طور کامل تمیز کند. علاوه بر جمع‌آوری گردوخاک و زباله‌ها، جارو برقی هوشمند می‌تواند کف منزل را تی بزند و کف منزل شما را کاملاً تمیز کند. جاروبرقی‌های هوشمند باتوجه‌به برخورداری از سنسورهای مختلف به موانعی مانند پایه مبلمان، میز و… برخورد نمی‌کنند و حضور آن‌ها را تشخیص می‌دهند. سنسور تشخیص ارتفاعی که در جاروبرقی رباتیک به‌کاررفته است، باعث می‌شود این جاروبرقی پله یا هرگونه ارتفاع دیگری را تشخیص دهید و دچار آسیب نشود. باتوجه‌به ویژگی‌های جارو برقی هوشمند، می‌توان خرید جارو برقی رباتیک را خریدی کارامد جهت انجام کارهای منزل در نظر گرفت.

جارو برقی هوشمند چگونه کف منزل را تمیز می‌کند؟

باتوجه‌به فرهنگ ایرانی، اغلب مردم ما در خانه‌هایشان از فرش و موکت برای پوشاندن کف منزل استفاده می‌کنند و یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها در میان افراد در مورد جاروبرقی رباتیک این است که آیا جاروبرقی رباتیک می‌تواند گردوغبار، مو و… را از روی فرش جدا و جمع‌آوری کند. شیوه کار جاروبرقی رباتیک به این شکل است که با استفاده از یک یا چند برس، خاک، زباله‌های ریز، مو و… را بلند می‌کند و به داخل می‌کشد. استفاده از این برس‌ها سبب شده جاروبرقی رباتیک علی‌رغم ساختار دایره‌ای‌شکل بتواند گوشه‌ها و فضای نزدیک به دیوارها را نیز به‌راحتی تمیز کند. پس از یک یا دو بار استفاده از جاروبرقی رباتیک شما باید محفظه آن را به شکل دستی تخلیه کنید تا شرایط استفاده دوباره از این محصول فراهم شود. البته در برخی از انواع جاروبرقی رباتیک، تخلیه محفظه توسط خود جاروبرقی رباتیک انجام می‌شود و شما باید محفظه اصلی که در کنار ایستگاه جاروبرقی قرار دارد را هر چند ماه یک‌بار تخلیه کنید. اغلب جاروبرقی‌های رباتیک با یک‌بار شارژشدن می‌توانند فضای مدنظر را به‌طور کامل جارو کنند. نکته جالب در مورد این محصول این است که پس از کم‌شدن سطح شارژ به شکل خودکار به سمت ایستگاه Docking خود حرکت می‌کند و فرایند شارژشدن را آغاز می‌کند. بنابراین در هنگام استفاده از جاروبرقی نیازی به بررسی سطح شارژ و شارژکردن این محصول نخواهید داشت. معمولاً هربار شارژشدن کامل این دستگاه بسته به طراحی آن، بین ۵ تا ۷ ساعت به طول می‌انجامد.

انواع جاروبرقی‌های رباتیک

انواع و ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک به طراحی و شرکت تولیدکننده آن بستگی دارد و نمی‌توان به شکل کامل یک دسته‌بندی کلی برای این محصول ارائه کرد؛ اما در این بخش دو نوع از جاروبرقی‌های رباتیک با ویژگی‌های متفاوت را موردبررسی قرار می‌دهیم.

جاروبرقی رباتیک دارای قابلیت اسکن و نقشه‌خوانی

نسل جدید جاروبرقی‌های رباتیک دارای قابلیت اسکن محیط و نقشه‌خوانی هستند و با استفاده از سنسورها و لیزرهای مادون‌قرمز، پیش از اولین‌بار استفاده، فضای مدنظر را به شکل کامل اسکن می‌کنند و از دفعات بعدی جاروکشیدن و تی‌کشیدن بر اساس نقشه اولیه انجام می‌شود. در این دسته از جاروبرقی‌های هوشمند شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن مربوط به جاروبرقی رباتیک، بخش مدنظر در منزل خود را برای جاروکشیدن انتخاب کنید. درصورتی‌که کیفیت و به‌روز بودن جاروبرقی رباتیک برای شما در اولویت است، پیشنهاد می‌شود خرید جارو برقی رباتیک دارای قابلیت اسکن و نقشه‌خوانی را در دستور کار قرار دهید.

جاروبرقی رباتیک با حسگر گردوغبار

جاروبرقی‌های رباتیک که بر اساس عملکرد حسگر گردوغبار کار می‌کنند، برخلاف نوع قبلی، فاقد قابلیت اسکن و نقشه‌خوانی هستند و شما برای جاروکشیدن یک بخش خاص در منزل خود، باید جاروبرقی رباتیک را با استفاده از کنترل یا اپلیکیشن دستگاه هدایت کنید. این دسته از جاروبرقی‌های رباتیک با برنامه‌های مختلف جاروکشی مانند جاروکشی خطی، دایره‌ای، گوشه‌زنی، رندوم و… کار می‌کنند. عملکرد این نوع از جاروبرقی‌ها نیز مناسب است و می‌توان با استفاده از آن فضاهای تا 150 متر را تمیز کرد. باتوجه‌به قیمت اقتصادی این نوع از جارو برقی هوشمند، برخی از افراد که بودجه کمتری را جهت خرید جارو برقی رباتیک منظور کرده‌اند، این دسته از جاروبرقی‌های هوشمند را انتخاب می‌کنند.

بهترین برندهای جاروبرقی رباتیک

شرکت‌های متعددی در سراسر جهان جاروبرقی رباتیک را به لیست محصولات خود اضافه کرده‌اند؛ اما جاروبرقی رباتیک از آن دسته محصولاتی است که باید آن را از برندهای معتبر خریداری کنید. درصورتی‌که جاروبرقی رباتیک از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، پس از گذشت مدت‌زمانی کوتاه، کارایی خود را از دست می‌دهد و دیگر نمی‌توان از آن به شکل بهینه استفاده کرد. در این بخش به معرفی برخی از برندهای مشهور و معتبر در عرصه تولید جاروبرقی رباتیک می‌پردازیم و در صورتی که قصد خرید جارو برقی رباتیک را دارید، پیشنهاد می‌شود حتماً محصولات این برندها را مورد بررسی قرار دهید.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

شیائومی یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید جاروبرقی رباتیک است و در میان جاروبرقی‌های هوشمند این برند، محصولاتی با ویژگی‌های جذاب مشاهده می‌شود. اگر نگاهی به لیست جاروبرقی‌های این برند بیندازید، جاروبرقی‌های ارزان‌قیمت و گران‌قیمت را مشاهده می‌کنید که هر کدام می‌توانند برای محیط‌های مختلف مناسب و کاربردی باشند. اگر قصد خرید جارو برقی رباتیک را دارید، بررسی محصولات برند شیائومی را از دست ندهید.

خرید جارو برقی رباتیک شیائومی

جاروبرقی رباتیک کارچر

شرکت کارچر برندی باسابقه و معتبر در زمینه تولید لوازم‌خانگی برقی به‌ویژه جاروبرقی‌ها و تمیزکننده‌های کف محیط است. جاروبرقی‌ها و تمیزکننده‌های کف این برند در سطح جهانی به کیفیت مطلوب و کارایی بهینه شناخته می‌شوند و می‌توان مدعی شد که محصولات این برند از برترین گزینه‌ها برای خرید جارو برقی رباتیک هستند. پیشنهاد می‌شود با مراجعه به بخش فروشگاهی المارکت، ویژگی‌ها و مشخصات جاروبرقی‌های کارچر را بررسی کنید.

جارو برقی هوشمند کارچر
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
جارو و زمین‌شوی برقی بیسل 1713
تخفیف
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان 24,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*