خرید کتری برقی؛ معرفی بهترین برند کتری برقی در بازار

خرید کتری برقی

کتری برقی وسیله‌ای کارآمد و پراستفاده در خانه‌ها، اداره‌ها، محل کار و… است و می‌تواند شرایط لازم برای نوشیدن و لذت‌بردن از یک نوشیدنی گرم مانند چای، قهوه، دم‌نوش و… را فراهم سازد. با اینکه کتری برقی از نظر فنی و ساختاری محصول پیچیده‌ای نیست؛ اما اگر نگاهی به کتری برقی‌های موجود در بازار بیندازید، با دنیای از محصولات مختلف با برندها و ویژگی‌های متفاوت مواجه می‌شود. باتوجه‌به شرایط موجود تصمیم گرفتیم، یک مطلب جامع و کامل درباره بهترین برندهای کتری برقی در بازار بنویسیم تا کسانی که قصد خرید کتری برقی را دارند بتوانند بهتر و راحت‌تر در انتخاب محصول مناسب خود تصمیم‌گیری کنند. بنابراین اگر قصد خرید یک کتری برقی باکیفیت و خوش‌قیمت را دارید، تا انتهای این مطلب همراه و همگام ما باشید.

نکات مهم در هنگام خرید کتری برقی

پیش از اینکه به معرفی بهترین برند کتری برقی بپردازیم، قصد داریم نکات مهمی که باید در هنگام خرید کتری برقی به آن توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید کتری برقی

گنجایش کتری

گنجایش کتری هم از نظر امکان سرو نوشیدنی برای تعداد بیشتر و هم از نظر سرعت جوش‌آوردن آب مؤثر است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود گنجایش کتری مدنظر خود را تعیین کنید.

قیمت کتری برقی

قیمت کتری برقی به ویژگی‌هایی مانند گنجایش دستگاه، توان مصرفی و برند آن بستگی دارد و شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر، کتری برقی را از برندی معتبر و با توان بیشتری خریداری کنید.

جنس بدنه کتری برقی

جنس بدنه کتری برقی از اهمیت بسزایی برخوردار است و اگر از جنس مناسبی تهیه نشده باشد، ممکن است محصول مدنظر طول عمر کوتاهی داشته باشد و خیلی زودتر از آن چیزی که فکر می‌کنید، تغییر رنگ دهد و دچار مشکل شود. کتری‌هایی که از جنس استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند معمولاً از نظر دوام و کیفیت از سایر انواع کتری شرایط بهتری دارند. حتماً توجه داشته باشید که کتری مدنظر شما حاوی پلاستیک نباشد، زیرا پلاستیک داره ماده‌ای به نام BPA است که می‌تواند با افزایش دما وارد آب شود. این ماده سرطان‌زا است و مضرات متعددی را برای بدن انسان به همراه خواهد داشت. اگر قصد خرید کتری برقی با بدنه پلاستیکی را دارید، حتماً بررسی کنید که پلاستیک به‌کاررفته در بدنه کتری فاقد BPA باشد یا بخش پلاستیکی اصلاً با آب جوش در ارتباط نباشد. باتوجه‌به فضای رقابتی حاکم بر بازار لوازم‌خانگی اغلب برندها در حال حاضر از استیل ضدزنگ یا سایر فلزات استفاده می‌کنند.

برخورداری از فیلتر رسوب آهک

خرید کتری برقی دارای فیلتر رسوب آهک می‌تواند شما را از شر رسوب‌های همیشگی کف کتری‌ها خلاص کند. این فیلتر بر روی دهانه کتری برقی قرار می‌گیرد و مانع ورود مواد معدنی به کتری و تشکیل رسوب در کتری می‌شود.

سیستم خاموش‌شدن خودکار

درصورتی‌که کتری برقی بدون آب کار کند، تنها با گذشت چند دقیقه کتری برقی دچار مشکلات جدی می‌شود و ممکن است دیگر قابل‌ استفاده نباشد. راهکار جلوگیری از این مشکل خرید و استفاده از کتری برقی با سیستم خاموش‌شدن خودکار است. این ویژگی باعث می‌شود تا زمانی که میزان آب کتری به کمتر از میزان مشخصی برسد، دستگاه به شکل خودکار خاموش شود.

توان دستگاه و گزینه دما

در هنگام انتخاب و خرید کتری برقی حتماً توان دستگاه و گزینه انتخاب دما را نیز مدنظر داشته باشید. امکان تنظیم دما به شما کمک می‌کند بر اساس شرایط نوشیدنی مدنظر، آب را به درجه مدنظر برسانید. برای مثال، چای سبز در دمای گرم و کمتر از ۱۰۰ درجه طعم بهتری دارد و چای سیاه و قهوه با آب جوش طعم بهتری می‌گیرند. معمولاً توان مصرفی کتری‌های برقی در بازه ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ وات قرار می‌گیرد و هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، قوی‌تر است و زودتر می‌تواند آب را به درجه جوش برساند.

بدنه دوجداره

بدنه دوجداره یا عایق سرد باعث می‌شود حتی در زمانی که آب داخل کتری به دمای جوش رسیده، شما بتوانید به‌راحتی کتری خود را لمس کنید. بدنه دوجداره کتری برقی از انتقال دما به بدنه کتری جلوگیری می‌کند و بدنه بیرونی در هر حالتی خنک خواهد ماند.

لیست بهترین برندهای کتری برقی در بازار

در این بخش به معرفی بهترین برند کتری برقی در بازار می‌پردازیم تا شما عزیزان بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در مورد خرید کتری برقی داشته باشید.

بهترین برند کتری برقی

اسمگ

اسمگ یکی از برندهای معتبر و خلاق در عرصه تولید کتری برقی است و از همین رو، در لیست بهترین برند کتری برقی المارکت قرار گرفته است. برند ایتالیایی اسمگ به‌واسطه طراحی‌های منحصربه‌فرد و رنگ‌های گوناگون و متنوع، انتخاب اول بسیاری از مشتریان است. کیفیت ساخت بالا و طراحی‌های جذاب در کنار دوام بالا از مهم‌ترین مزایای خرید کتری برقی اسمگ هستند. از بهترین مدل‌های کتری برقی اسمگ می‌توان به کتری برقی اسمگ KLF03DGEU دولچه گابانا، کتری برقی اسمگ KLF03 و کتری برقی KLF04 اشاره کرد.

کتری برقی اسمگ KLF04

خرید کتری برقی
نام محصولکتری برقی اسمگ KLF04
توان مصرفی۲۴۰۰ وات
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
ظرفیت کتری۱.۷ لیتر
قابلیت تنظیم دمادارد
صافیدارد
پایه ضدلغزشدارد
صفحه گرم‌نگه‌دارندهدارد

برند بوش

برند بوش یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه در سراسر جهان است که کتری برقی را نیز در سبد کالاهای خود قرار داده است. کیفیت و دوام مثال‌زدنی کتری برقی‌های برند بوش به‌عنوان نقطه قوت محصولات این برند به شمار می‌آیند. از کتری برقی بوش TWK7601، کتری برقی بوش TWK3A011 و کتری برقی بوش TWK8613 می‌توان به‌عنوان کتری برقی‌های باکیفیت برند بوش یاد کرد.

کتری برقی بوش TWK8613

بهترین برند کتری برقی
نام محصولکتری برقی بوش TWK8613
توان مصرفی۲۰۰۰-۲۴۰۰ وات
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
ظرفیت کتری۱.۵ لیتر
قابلیت تنظیم دمادارد
صافیدارد
پایه ضدلغزشدارد
صفحه گرم‌نگه‌دارندهدارد

برند پارس خزر

برند ایرانی پارس خزر به‌واسطه سابقه درخشان، ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش مؤثر، برندی شناخته‌شده در زمینه تولید لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه در ایران است و به همین دلیل در لیست بهترین برند کتری برقی قرار گرفته است. محصولات برند پارس خزر، محصولاتی بادوام، خوش‌قیمت و باکیفیت هستند و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و اقتصادی، کتری برقی پارس خزر را خریداری کنید.

کتری برقی پارس خزر EK220P

بهترین برند کتری برقی
نام محصولکتری برقی پارس خزر EK220P
توان مصرفی۱۸۵۰ وات
جنس بدنهپلاستیک
ظرفیت کتری۱.۲ لیتر
قابلیت تنظیم دمادارد
صافیدارد
پایه ضدلغزشندارد
صفحه گرم‌نگه‌دارندهندارد

برند فیلیپس

برند فیلیپس که مبدأ آن کشور هلند است، تنوع بالایی از لوازم‌خانگی را به بازار عرضه کرده و موفق به جلب اعتماد مشتریان در سراسر جهان شده است. قیمت محصولات این برند نسبت به برخی از برندهای خارجی مناسب‌تر است و باتوجه‌به کیفیت خوب، می‌توان فیلیپس را نیز یکی از برترین برند کتری برقی دانست. برخی از کتری برقی‌های فیلیپس عبارت‌اند از: کتری برقی فیلیپس HD9350، کتری برقی فیلیپس HD9339 و کتری برقی فیلیپس HD9320.

کتری برقی فیلیپس HD9350

خرید کتری برقی
نام محصولکتری برقی فیلیپس HD9350
توان مصرفی۲۰۰۰-۲۲۰۰ وات
جنس بدنهاستیل ضدزنگ
ظرفیت کتری۱.۷ لیتر
قابلیت تنظیم دمادارد
صافیدارد
پایه ضدلغزشندارد
صفحه گرم‌نگه‌دارندهندارد

خرید کتری برقی از المارکت

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات برندهای فوق یا سایر برندها از جمله تفال، دلونگی، میدیا، هاردستون و…، به صفحه مربوط به کتری برقی در وب‌سایت المارکت مراجعه کنید. پس از بررسی مشخصات و انتخاب محصول مدنظر، تنها کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کنید و با صرف مدت‌زمانی کوتاه خرید کتری برقی را نهایی سازید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
ست توسترTT640810 و کتری برقی KO851830 تفال
تخفیف
۱۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان 10,000,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*