خرید کتری برقی، یک انتخاب سخت اما لذتبخش

خرید کتری برقی

کتری برقی یکی از آن ابزاهای پر کاربرد است که اگر در خانه‌ای وجود نداشته باشد کارها خوب پیش نمی‌رود. شاید در نگاه اول این وسیله خیلی پراهمیت نباشد اما تصور کنید که صبح‌ها، وقتی قرار است به محل کار بروید، باید خیلی سریع یک لیوان چای یا قهوه بنوشید، وقتی قرار است غذا بپزید باید آب جوش تازه در دسترستان باشد و وقتی سرما می‌خورید همیشه نیاز به یک لیوان دمنوش برای نوشیدن و نفس کشیدن بخار آب داغِ آن نیاز دارید. پس کتری برقی یک دستیار همه فن حریف در خانه است.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم سه مدل کتری برقی از برندهای بوش، میگل و فیلیپپس را با هم مقایسه کنیم تا اگر قصد خرید کتری برقی دارید، بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

انواع کتری برقی

قبل از اینکه به سراغ بررسی و مقایسه کتری‌های برقی سه برند مذکور برویم بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شویم. کتری‌های برقی در بازار در سه نوع با بدنه‌های «شیشه‌ای»، «فلزی» و «پلاستیکی» تولید می‌شوند. دقت به جنس بدنه‌ کتری برقی در زمان خرید مهم است چون هم روی ظاهر دکوراسیون آشپزخانه اثر دارد و هم میزان عمر آن را مشخص می‌کند. بهترین جنس برای کتری برقی، بدنه‌ی فلزی است چون بیشترین دوام را دارد.

بررسی کتریهای برقی بوش، میگل و فیلیپس

حالا که با دسته‌بندی کلی کتری برقی آشنا شدیم بهتر است به سراغ مقایسه‌ محصولات این سه برند خوش‌نام و محبوب در بازار برویم.

کتری برقی بوش – مدل TWK7601

وزن این کتری ۱ کیلوگرم است و ظرفیتی برابر با ۱.۷ لیتر دارد. جنس بدنه‌ آن پلاستیک است اما کف داخلی کتری از استیل ضد زنگ ساخته شده و در برابر تماس با آب مقاوم است. این محصول دو حالت «جوش آوردن آب» و «گرم نگه داشتن» آب دارد و می‌تواند آب را تا زمانی که نیاز دارید در دمای مورد نظرتان نگه دارد.  فیلتر ضد رسوبِ آن قابل تعویض است و با عوض کردن آن در زمان‌های مناسب می‌توانید مطمئن باشید که آبی سالم، به دور از املاح اضافی مصرف می‌کنید. مزیت این کتری نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار امکان استفاده از آن برای افراد راست دست و چپ دست است. طراحی ارگونومیک و امکان استفاده‌ی بدون سیم از کتری برقی بوش، آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

کتری برقی بوش

کتری برقی میگل – مدل GEK220

این کتری در نگاه اول می‌تواند شما را مجذوب خود کند. بدنه‌ی  شیشه‌ای همراه با پایه‌ی فلزی ظاهری بسیار زیبا به این محصول داده است. این کتری برقی ظرفیت ۱.۵ لیتر آب را دارد و در طول مدت جوش آوردن آب، چراغ LED آبی داخل آن روشن می‌شود. این کتری قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد و شما از هر نقطه از آشپزخانه می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید. فیلتر رسوب‌گیر این محصول در قسمت خروجی آب قرار داده شده است و به راحتی پس از استفاده شسته می‌شود. ترموستات ایمنی به کار رفته در این کتری برقی در صورتی که آب داخل کتری نباشد، جریان برق را قطع کرده و از سوختن آن جلوگیری می‌کند.

کتری برقی میگل

کتری برقی فیلیپس – مدل HD9339

بدنه‌ این کتری برقی از استیل ضد زنگ و شیشه‌ی مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و ۱.۷ لیتر گنجایش دارد. وزن آن حدود ۱ کیلوگرم است و به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. این محصول هم مثل کتری برقی میگل قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و در استفاده از آن به شما آزادی عمل می‌دهد. سیستم قطع خودکار، چراغ نشانگر فعال بودن دستگاه و فیلتر ضد رسوب از قابلیت‌های دیگرِ‌این محصول است. مزیت کتری برقی فیلیپس نسبت به دو مدل دیگر، امکان جدا شدن درِ کتری است. شما می‌توانید در را کاملا جدا کرده و به خوبی بشوئید تا از تمیز بودن کتری برای جوش آوردن آب مطمئن باشید.

کتری برقی فیلیپس

توصیههایی برای خرید کتری برقی

اگر قصد خرید کتری برقی، یک انتخاب سخت اما لذتبخش را دارید بهتر است در زمان خرید کتری برقی، یک انتخاب سخت اما لذتبخش نکات زیر را بررسی کنید تا در طول مدت استفاده از آن، دچار مشکل نشوید:

  • جنس بدنه
  • صدای کتری
  • طراحی ظاهری
  • قابلیت تنظیم دما
  • استفاده‌ی آسان
  • جنس کف کتری
  • سرعت جوش آمدن آب
  • اندازه‌ی کلی و ظرفیت کتری
  • امنیت کار با کتری
  • قیمت

مرور کلی

اگر به دنبال خرید کتری برقی کاربردی، زیبا و با قیمت مناسب هستید کتری برقی میگل گزینه‌ مناسبی بربای شما است. اما اگر مشکل بودجه ندارید می‌توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و بررسی قابلیت‌های اضافه‌ محصول، یکی از دو کتری برقی بوش یا فیلیپس را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای خرید کتری برقی و چای ساز بیشتر سایت المارکت را مشاهده کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

کتری برقی دلونگی KBOC3001
کتری برقی دلونگی KBOC3001
تخفیف
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان 4,900,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*