بهترین‌ های سرخ کن‌ بدون روغن میگل را بشناسید

سرخ کن‌ بدون روغن میگل

چه کسی بدش می‌آید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تنها چند قاشق روغن، یک کاسه پر سیب‌زمینی سرخ کرده ترد و خوشمزه را تحویل بگیرد؟! ایده‌ای که تا چند سال پیش رویای عجیب دوستداران سیب‌زمینی سرخ شده و به‌طور کلی غذاهای سرخ کردنی بود، امروز به تحقق پیوسته است و خرید سرخ کن‌ بدون روغن میگل در انواع مدل‌ها، بخشی ضروری از هر آشپزخانه ایرانی به شمار می‌رود.

هرچند که در معرفی سرخ کن‌ بدون روغن میگل هزاران مدل و هزاران برند دیگر هم وجود دارند. اما برند میگل از بهترین برندهای حال حاضر بازار ایران است که در قیمت و کیفیت، رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار می‌دهد. در این سرخ کن‌ها تمام فرآیند زمان‌بر آماده کردن مواد غذایی در طی چند دقیقه انجام می‌شود و از آنجایی که سرخ کن‌ها بدون روغن و با روغن کم هم فعالیت می‌کنند، با گردش سریع هوای داغ در محفظه داخلی، سیب‌زمینی یا هر ماده غذایی سرخ و ترد می‌شود.

 اینگونه خواص مواد غذایی سرخ شده به‌ خوبی حفظ می‌شود و ضررهای سلامتی بابت مصرف سرخ کردنی‌ها به حداقل می‌رسد. البته که همه مدل‌های سرخ کن میگل کیفیت و امکانات بالایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ اما یکسری مدل‌ها به دلیل کیفیت و قیمت مناسب‌تر خود بیشتر محبوب شده‌اند و از جمله آن‌ها می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد.

معرفی سرخ کن‌ بدون روغن میگل

سرخ کن میگل Gaf100

اولین مدل محبوب و پرطرفدار در خرید سرخ کن‌ بدون روغن میگل، سرخ کن میگل Gaf100‌ است. این مدل از سرخ کن بدنه‌ای شیک و زیبا از جنس پلاستیک مقاوم دارد و با روغن کم ۱۴ میلی‌لیتری، تمام غذاهای سرخ کردنی خوشمزه و لذیذ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌کند.

المنت گرم‌کننده این سرخ کن توان ورودی معادل ۱۲۰۰ وات دارد و با گردش هوای گرم در محفظه داخلی دستگاه، مراحل آماده‌سازی غذا را به انجام می‌رساند. اگر در مورد دیگ این دستگاه بخواهید، دیگ گردی است که به پوشش نچسب و مقاومی مجهز شده و با دو دستگیره موجود، به درون و بیرون دستگاه انتقال می‌یابد.

سرخ کن بدون روغن میگل Gaf100

ظرفیت این دیگ ۱.۹۲ لیتر است و تا همین مقدار، امکان پر کردن ظرف فراهم شده است. اگر به درستی و به اندازه ظرفیت دستگاه از آن استفاده کنید؛ غذاهای یخ زده را در آن نریزید و هنگام شستشوی اجزا دقیق و محتاط باشید، تا سال‌های سال نیازی به سرخ کن دیگر ندارید. لازم به ذکر است که این سرخ کن‌ بدون روغن میگل به سیستم خاموشی خودکار و پایه‌های ضد لغزش نیز مجهز است و در ماشین ظرفشویی هم امکان شستشو دارد. 

سرخ کن میگل Gaf190

یکی از بزرگ‌ترین سرخ کن‌هایی که در خرید سرخ کن‌ بدون روغن میگل می‌توان یافت، سرخ کن میگل Gaf190‌ است که محفظه داخلی آن ۱۲ لیتر ظرفیت دارد. این محفظه به کمک جوجه گردان موجود در سرخ‌کن، امکان پخت و سرخ کردن مرغ کامل را هم فراهم می‌کند و به‌طور کلی برای آماده‌ کردن انواع غذاها، گوشت، ماهی، مرغ، میگو، شیرینی، کیک و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرخ کن‌ بدون روغن میگل Gaf190

توان بالای المنت‌های گرم‌کننده این دستگاه که معادل ۱۹۰۰ وات است، امکانی را فراهم می‌کند که دستگاه تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد نیز گرم شود و فرآیند پخت و سرخ کردن مواد غذایی را در کوتاه‌ترین زمان طی کند. سبد سرخ کردنی، توری گریل، سینی پیتزا مقاوم و نچسب و دستکش‌های کمکی جوجه‌گردان از جمله امکانات جانبی سرخ کن میگل Gaf190‌ به شمار می‌روند که به همراه محفظه داخلی، در ماشین ظرفشویی شسته و چربی زدایی می‌شوند.

 اگر علاقه‌مند به مشاهده سیر پخت مواد غذایی هستید، سرخ کن‌ بدون روغن میگل Gaf190‌ پنجره کوچکی روی درب دارد که امکان مشاهده غذا در مراحل مختلف را فراهم می‌کند و هر گاه که ارائه کنید، امکان باز کردن آن از روی درب وجود دارد.

سرخ کن میگل Gaf200

اگر قصد خرید ایرفایر میگل را دارید و می‌خواهید حجم زیاد غذا را در کمتر از یک ساعت آماده کنید، سرخ کن میگل Gaf200‌ با ظرفیت ۲۰ لیتری مناسب شماست. این سرخ کن به امکانات تنظیم دما و خاموشی خودکار نیز مجهز است و تمامی مواد مورد نظرتان را در سبدی بزرگ، و به صورت یکنواخت سرخ می‌کند‌. توان مصرفی المنت‌های گرم‌کننده دستگاه که معادل ۱۵۰۰ وات است، دمای محفظه را تا ۲۳۰ درجه نیز می‌رساند و با تایمر ۶۰ دقیقه انواع غذا را آماده می‌کند.

سرخ کن‌ بدون روغن میگل Gaf200

سینی سرخ کردن، سینی پخت و سینی چکه‌گیر سه سینی مخصوص این دستگاه هستند و با بهره‌گیری از پوشش نچسب، بالاترین کیفیت را ارائه می‌کنند. لازم به ذکر است که اجزای مختلف این سرخ کن نیز از هم باز می‌شوند و در ماشین ظرفشویی شستشو می‌یابند. و اگر برایتان حائز اهمیت است که هنگام استفاده از دستگاه لغزشی احساس نشود، خبر خوب این است که این سرخ کن شیک و زیبا نیز به پایه‌های ضد لغزش مجهز می‌باشد.

سرخ کن میگل Gaf199

سرخ کن میگل Gaf199‌ دارای بدنه پلاستیکی مقاوم به حرارتی است که ۱۲ لیتر مواد غذایی را درون خود جای می‌دهد. این سرخ کن با توان مصرفی ۱۹۰۰ وات، امکان پخت انواع غذا را فراهم می‌کند و خود، دارای یک منو پخت خودکار شامل ۹ غذا می‌باشد. این منو، پیش گرمایش، سیب‌زمینی سرخ کرده، گوشت و استیک، میوه خشک، پیتزا، غذاهای دریایی، جوجه گردان و ماهی را شامل می‌شود.

سرخ کن‌ بدون روغن میگل Gaf199

در مجموعه این مدل سرخ کن‌ بدون روغن میگل علاوه بر یک سبد سرخ‌کن، سینی چکه‌گیر، توری گریل، پایه گردان گریل و جوجه گردانی هم وجود دارد که امکانات دستگاه در پخت انواع غذا را افزایش می‌دهد و با وجود دستکش ایمنی، نکات محافظتی نیز به خوبی رعایت می‌شوند. هرگاه لازم بود، امکان جداسازی و شستشوی قطعات سرخ کن میگل در ماشین ظرفشویی نیز هست و با بهره‌گیری از تایمر ۳۰ دقیقه‌ای و سیستم خاموشی خودکار، خطری از بابت خرابی دستگاه و جریان برق و… شما را تهدید نمی‌کند.

بهترین های سرخ کن‌ بدون روغن میگل در فروشگاه آنلاین المارکت موجودند و با بهترین قیمت ممکن خدمت شما عزیزان ارائه می‌شوند. اگر با خواندن توضیحات این مقاله، همچنان در خرید هواپز میگل تردید دارید، مشاوره با کارشناسان ما راهنماییتان خواهد کرد تا مناسب‌ترین سرخ کن‌ بدون روغن میگل با توجه به نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*