معرفی سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس

معرفی سرخ کن فیلیپس. در سال‌های اخیر دستگاه سرخ‌ کن نزد کاربران به محبوبیت چشمگیری دست یافته است. امروزه به دلیل مشغله‌ی فراوان، همواره به دنبال وسیله‌ای جهت آسان نمودن امور وقت‌گیر هستیم. یکی از کارهای زمان‌بر که در طول شبانه روز بارها با آن سرو کار داریم آشپزی است. سرخ‌ کن یکی از دستگاه‌های کوچک اما پرکاربرد در آشپزخانه‌ها است. اولین مدل‌های سرخ‌ کن تنها از یک محفظه روغن و دکمه روشن خاموش ساخته می‌شدند. امروزه مدل‌های پیشرفته‌ی آن مراحل آشپزی را ساده‌تر و بار سرخ‌ کردن مواد غذایی را از دوش ما برداشته‌اند. بیشتر سرخ‌ کن‌ها شامل یک المنت برای داغ کردن روغن هستند و این المنت از اجزای اصلی دستگاه سرخ‌ کن به‌حساب می‌آید.

یکی از مشکلاتی که برای دستگاه‌های سرخ‌ کن به‌وجود می‌آید، از کار افتادن همین المنت است که در نتیجه روغن، کم داغ می‌شود و یا اصلا داغ نمی‌شود.

سرخ کن فیلیپس HD9218

سرخ کن فیلیپس

فیلیپس از برندهای معتبری است که در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. سرخ‌ کن فیلیپس HD9218  از سری محصولات این شرکت است که با استقبال بی‌نظیر مشتریان مواجه شده است.

شرکت فیلیپس در این زمینه همواره در تلاش بوده تا محصولاتی را ارائه دهد که بیشترین کاربرد را در سهولت امور دارند. سرخ کن فیلیپس HD9218 یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود در بازار لوازم برقی آشپزخانه است. از ویژگی‌های بارز سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 نیاز به مصرف پایین روغن آن است. این ویژگی به حدی قابل اهمیت بوده که به این دستگاه، سرخ کن بدون روغن نیز می‌گویند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این محصول می‌توان به قدرت ۱۴۲۵ واتی و ظرفیت سبد ۸۰۰ گرمی آن اشاره کرد. همچنین طراحی هوشمندانه، تکنولوژی هوای داغ، سیستم قطع کن خودکار از دیگر آپشن‌های این دستگاه سرخ‌ کن است.

ویژگی‌های سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 

بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و در تمام مدت استفاده از سرخ کن بدنه آن داغ نخواهد شد. سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 هفت کیلوگرم وزن دارد و دارای سبد گردان است. بر روی بدنه سرخ کن، ولومی طراحی شده تا بتوان از آن طریق، مدت زمان پخت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد.

از دیگر ویژگی‌های بارز و قابل توجه این محصول می‌توان به تایمر بالای ۳۰ دقیقه‎ای و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 به‎دلیل طراحی منحصر‌به‌فردی که دارد بوی کمتری را نسبت به دیگر سرخ‌کن‌ها در فضا منتشر می‌کند. این سرخ‌ کن با ایجاد چرخش هوای گرم بصورت یکنواخت باعث پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می‌شود. با کاهش ۷۵ درصدی چربی غذاها و استفاده از حداقل میزان روغن، می‌توان غذاهای سالم و خوش‌طعمی را تهیه کرد.

سرخ کن بدون روغن سرخ کن فیلیپس HD9218 چگونه کار می‌کند؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9218 وسیله‌ پرکاربردی در آشپرخانه است که می‌توانید با استفاده از آن غذاهای سرخ‌ کردنی بسیاری مانند گوشت، شیرینی و چیبس سیب‌زمینی را با حداقل روغن تهیه کنید. به لطف فناوری Starfish اختراع شده توسط فیلیپس، تمام مواد غذایی در معرض گرما و چرخش مداوم قرار می‌گیرند. همچنین به المنت حرارتی پرقدرتی مجهزند که هوای داخل‌شان را فوق العاده داغ می‌کند. در واقع این سرخ کن برای انتقال گرما به غذا از جریان‌ رفت و برگشتی استفاده می‌کند.

سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 تنها به روغن کمی احتیاجی دارد و با یک قاشق غذاخوری روغن یا حتی کمتر کار شما را انجام می‌دهد. گاهی هم اصلا نیاز نیست هیچ روغنی بریزید. تنها لازم است غذا در طول پخت هم‌بخورد تا گرما به‌طور یکسان به همه‌جای غذا برسد و خوب ترد شود.

دیگر مزایای سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9218

سرخ کن فیلیپس

غذاهایی که با سرخ‌ کن بدون روغن تهیه می‌شوند، به‌دلیل مقدار پایین چربی و کالری استفاده شده، جایگزین سالمی برای غذاهای سرخ‌کردنی هستند.

در این سرخ‌کن برای تقویت گردش هوا از فن هم استفاده شده است که به انتقال بهتر گرما به غذا و کاهش مدت‌زمان پخت کمک می‌کند. به‌عبارتی غذا به‌جای روغن فراوان با هوای داغ سرخ می‌شود. سبد این سرخ‌کن‌ها درست مثل سرخ‌کن‌های معمولی سوراخ‌دار است تا هوا بتواند در رفت‌وآمد باشد. علاوه بر جریان هوای گرم شده، گرمای مستقیم از بالا به سرعت غذا را ترد می‌کند تا در عین تخلیه چربی اضافی، نتایج مطلوبی را به‌دست آورد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سرخ‌ کن فیلیپس

سرخ‌ کن فیلیپس HD9218 به سرعت داغ می‌شود و غذا را آماده می‌کند، بنابراین به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه سرخ‌کن به‌اندازه ماهیتابه‌های معمولی محیط آشپزخانه را گرم نمی‌کند. به‌عبارتی در فصل گرما مجبور نمی‌شوید درجه کولر را هنگام استفاده از این سرخ‌کن‌ها پایین بیاورید و پره‌های کولر را به‌سمت خود تنظیم کنید. در نتیجه سرخ‌ کن‌های بدون روغن اغلب مصرف برق کمتری در مقایسه با سرخ‌ کن‌های معمولی دارند.

هنگام استفاده از سرخ‌ کن به نکات زیر توجه کنید

مواد یخ زده را داخل سرخ‌ کن نیندازید. قرار دادن مواد یخ زده در روغن داغ از کیفیت و سلامت غذای شما می‌کاهد. بهترین راه این است که نه تنها به دلیل سالم‌تر بودن بلکه برای محافظت از دستگاه سرخ‌ کن مواد غذایی یخ زده را داخل روغن داغ قرار ندهید و اجازه دهید قبل از پخت و پز یخ آن‌ها آب شود. با این حال، باز به دنبال مدل سرخ‌ کنی باشید که بخش حرارتی آن بتواند دمای روغن را پس از ورود ماده یخ زده به آن به سرعت بالا ببرد.

برند فیلیپس

فیلیپس، شرکتی چند ملیتی است که در سال ۱۸۹۱ در هلند تاسیس شد. این کمپانی امروزه به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌‎های تولیدکننده لوازم و تجهیزات برقی در جهان شناخته می‌شود. شرکت فیلیپس داری بیش از هزار و ۲۰۰ متخصص از ۵۰ ملیت است که شعبهی اصلی آن در آمستردام قرار دارد. این کمپانی در سال ۱۸۹۱ در آیندهوون توسط جرارد فیلیپس و پدرش فردریک تأسیس شد.

برند فیلیپس همواره تخصص خود را برای بهره‌وری بیشتر انرژی و پایداری بالاتر به کار می‌گیرد. در عین حال، این برند در بازارهای امروزه حضور موثری دارد و هر روزه محصولاتی را ارائه می‌دهد که نیازهای بازار محلی را برطرف می‌کند.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ماشین اصلاح صورت بانوان فیلیپس BRR454
ماشین اصلاح صورت بانوان فیلیپس BRR454
تخفیف
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان 3,000,000 تومان

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*

نظرات کاربران

  • راضیه عزیزی
    سرخ کن فیلیپس، یک ابداع جذاب در آشپزخانه است که به شما کمک می‌کند غذاهای خوشمزه و سالم را در کمترین زمان ممکن پخت کنید. با استفاده از فناوری جدید هوای سرد، شما می‌توانید بدون استفاده از روغن بسیاری از غذاها را سرخ کنید. این دستگاه کارآمدی است که به شما کاهش قابل ملاحظه‌ای در مصرف چربی و کالری ها در غذاهایتان می‌دهد
    پاسخ دهید