با پرطرفدارترین‌های ماشین اصلاح فیلیپس آشنا شوید

philips elemarket

خرید ریش تراش و بهترین ماشین اصلاح‌های سر و صورت از جمله دغدغه‌های امروزی آقایان است. در گذشته‌ای نه چندان دور، سازوکارهای سنتی و بسیار ساده‌ای جهت اصلاح موی سر و ریش آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما در حال‌ حاضر با پیشرفت‌های چشم‌گیر تکنولوژی دستگاه‌های حرفه‌ای و کارآمد ماشین اصلاح یا ریش تراش برقی مورد استفاده هستند.

خصوصا آقایانی که به‌دنبال مدل دادن موهای خود نیستند و تنها مرتب بودن و کوتاهی مو را ترجیح می‌دهند، به یک ماشین اصلاح با کیفیت نیاز جدی دارند؛ چون با این خرید نیازی به آرایشگاه ندارند و به سادگی می‌توانند به نظم و ترتیب مورد نظر دست یابند.

جالب است بدانید مشکل اصلی بسیاری از افراد برای خرید ماشین اصلاح با کیفیت، تنوع بالای محصولات بازار است. تنوع برندها و مدل‌های مختلف ریش تراش در فروشگاه اینترنتی المارکت به حدی بالاست که ممکن است شما را برای انتخابی ایده‌آل سردرگم کند. اما همین بس که بدانید برند هلندی فیلیپس پرطرفدارترین ماشین اصلاح‌ها را دارد و با بیش از یک و نیم قرن فعالیت درخشان، عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. در خرید ماشین اصلاح فیلیپس لازم نیست نگران قدرت موتور، کیفیت تیغه‌ها یا طراحی ارگونومیک دستگاه باشید؛ فیلیپس همه این ویژگی‌ها را به بهترین نحو ممکن رعایت می‌کند.

در ادامه این مطلب در نظر داریم به سراغ پرطرفدارترین‌های ماشین اصلاح فیلیپس برویم و آنچه مشتریانمان بیشتر خریداری کرده‌اند را به شما معرفی کنیم.

ماشین اصلاح فیلیپس

پرطرفدارترین‌های ماشین اصلاح فیلیپس

ماشین اصلاح فیلیپس HC3530

اگر به‌دنبال خرید ماشین اصلاح فیلیپس هستید به‌طوری‌که هم برای اصلاح سر و هم صورتتان مناسب باشد، ماشین اصلاح فیلیپس HC3530‌ یکی از بهترین مدل‌های بازار است. با یکبار شارژ کردن کامل این دستگاه می‌توانید برای ۷۵ دقیقه از آن استفاده کنید. همچنین برای شارژ کردن آن باید ۴۸۰ دقیقه معادل ۸ ساعت صبر کنید. این ماشین اصلاح فیلیپس با سازوکار برش مستقیم فعالیت می‌کند.

به کمک این ماشین اصلاح می‌توانید طول مو را بین ۰.۵ تا ۲۳ میلی‌متر نگه دارید و به کمک ۱۲ شانه درجه‌بندی شده با اختلاف ۲ میلی‌متر، به مدل دلخواه خود دست یابید. اصلا از بابت جایگیری ماشین اصلاح فیلیپس HC3530‌‌ در دست، نگران نباشید. چراکه با طراحی ارگونومیک آن می‌توانید به راحت‌ترین نحو ممکن‌ آن را در دست نگه دارید؛ بدون اینکه خسته شوید و یا نیاز به کمک داشته باشید.

بهره‌گیری از تکنولوژی DualCut در این مدل ماشین اصلاح باعث شده با کمک دو تیغه از جنس استیل و کم کردن اصطکاک، سرعت بالایی را در اصلاح موها تجربه کنید. این دو لبه تیغه مادام روی هم کشیده‌ می‌شوند؛ پس نیازی به تیز کردن تیغ‌ها نیست و تا بیش از ۵ سال می‌توانید به کیفیت روز اول از آن‌ها استفاده کنید. هرگاه احساس کردید تیغه‌ها آلوده هستند، آن‌ها را از دستگاه جدا نموده و به کمک آب بشویید و پس از خشک شدن به روی دستگاه منتقلشان کنید.

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس HC3520/13

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس HC3520/13‌ از دیگر مدل‌هایی است که می‌تواند گزینه خوبی برای خرید ریش تراش با کیفیت باشد. این ماشین اصلاح نیز دارای تیغه‌های از جنس استیل ضدزنگ است که تا سال‌های سال دوام دارند و همچنین با کمک آب و به‌سادگی شستشو پیدا می‌کنند. این ماشین اصلاح نیز به دو صورت سیم‌دار و بی‌سیم (شارژی) قابلیت استفاده دارد و د رصورت ۷۵ دقیقه استفاده، باید به شارژر متصل شود و برای ۸ ساعت بدون استفاده بماند تا ظرفیت خود را تکمیل کند.

تکنولوژی DualCut‌ تعبیه شده در این دستگاه با به حداقل رساندن اصطکاک، سرعت اصلاح مو را دو برابر افزایش می‌دهد. همچنین شانه‌های کارآمد این ماشین اصلاح به‌طوری طراحی شده‌اند که مانع از گیر کردن مو می‌شوند و با کاهش قطع و وصلی ماشین، بر سهولت و سرعت استفاده می‌افزایند. لغزش تیغه‌های استیل بر یکدیگر باعث می‌شود که دستگاه هیچگاه کند نشود.

همچنین این ماشین اصلاح نیز بازه بین ۰.۵ تا ۲۳ میلی‌متر کوتاهی مو را به کمک ۱۲ شانه با سایزهای مختلف امکان‌پذیر می‌کند. این ماشین اصلاح هیچ نیازی به روغن‌کاری ندارد و به‌وسیله ابعاد مناسب، طراحی ارگونومیک و دستگیره ضد لغزش خود، امکان کاربری آسان‌تر را فراهم می‌آورد.

ماشین اصلاح فیلیپس BT3208

ماشین اصلاح فیلیپس BT3208‌ این امکان را فراهم می‌کند که علاوه‌بر اصلاح سر و صورت، ته ریشی جذاب و منظم بگذارید. چرا که به کمک شانه‌های این دستگاه می‌توانید مو را تا سطح تیغه استیل بالا بیاورید و به‌صورت ته ریش اصلاح نمایید. این ماشین اصلاح نیز دارای تیغه‌های استیل و ضدزنگ است که تا ۵ سال دوام دارند و به‌دلیل خاصیت ضدزنگ بودن خود، قابل شستشو نیز می‌باشند. این تیغه‌ها از قابلیت خودتیزشوندگی نیز برخوردارند؛ چراکه با لغزش تیغه‌ها روی هم، همیشه تیز و کارآمد باقی می‌مانند.

با کمک این ماشین اصلاح می‌توان مو را در ۱۰ درجه مختلف، از ۰.۵ تا ۱۰ میلی‌متر و با فاصله یک میلی‌متری کوتاه کرد. همچنین گرد بودن نوک تیغه‌های ماشین اصلاح فیلیپس BT3208‌ از التهاب پوست هنگام اصلاح کردن جلوگیری می‌کند. شایان ذکر است که تیغه دستگاه با عرض ۳۲ میلی‌متری، امکان شستشو دارد و پس از شستشو با آب و خشک کردن مجددا روی دستگاه نصب می‌شود. این ماشین اصلاح بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق تا ۴۵ دقیقه امکان فعالیت دارد؛ اما پس از آن باید به شارژر متصل گردد تا طی ۱۰ ساعت، مجددا به ظرفیت کامل خود برسد.

ماشین اصلاح فیلیپس MG7750

اگر می‌خواهید با خرید ماشین اصلاح فیلیپس از رفتن به آرایشگاه برای همیشه معاف شوید، ست لوازم و ماشین اصلاح فیلیپس MG7750‌ ‌ را خریداری کنید. این ماشین قدرتمند با یک بار شارژ کردن باتری تا ۵ ساعت فعالیت می‌کند. اما اگر برای اصلاح موهای خود عجله دارید، لازم نیست همان یک ساعت هم صبر کنید!؛ برای اصلاح مو می‌توانید از قابلیت شارژ سریع این دستگاه بهره ببرید و با ۵ دقیقه شارژ کردن به اندازه یک اصلاح سریع‌ نیرو بگیرید.

جالب است بدانید که این ماشین اصلاح فیلیپس کاملا ضدآب است. یعنی می‌توانید آن را در هنگام حمام استفاده کنید و یا در حالی‌که ریش‌های خود را با انواع ژل و فوم مرطوب و نرم کرده‌اید، از آن بهره ببرید. تکنولوژی اصلاح در این مدل ریش تراش نیز تکنولوژی برش مستقیم است. همچنین تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ تهیه شده‌اند و دوامی چندین ساله را ارائه می‌دهند.

و اما مهم‌تر از همه مواردی که تا به‌ اینجا شرح دادیم، ست ماشین اصلاح فیلیپس MG7750 دارای ۱۹ سری متنوع و به‌ طور کلی ۲۳ قطعه است که امکان اصلاح، کوتاهی و حالت دادن موهای سر، صورت و بدن را فراهم می‌کنند. این قطعات عبارتند از: ۳ عدد تریمر، ۱ عدد شیور، برس پاک‌کننده تیغه‌ها، کیف دربردارنده دستگاه، شارژر، ۱۴ شانه درجه‌بندی شده برای اصلاح موی سر و صورت، ۱ عدد موزن گوش، بینی و…

ماشین اصلاح فیلیپس MG7720

آخرین و یکی از بهترین مدل‌های پرفروش ریش تراش فیلیپس که قصد داریم خدمتتان معرفی کنیم، ماشین اصلاح فیلیپس MG7720‌ است که در واقع به همراه یک ست کامل از تجهیزات اصلاح ارائه می‌شود. در مجموعه این ست یک ماشین اصلاح حرفه‌ای و ۱۴ سری قرار گرفته‌اند که در کنار لوازم جانبی اصلاح، اندازه و فرم موهای سر، صورت و بدن را بهبود می‌دهند.

بهره‌گیری از تکنولوژی DualCut‌ در این ست ریش تراش فیلیپس باعث شده دستگاه عملکردی آسان و سریع داشته باشد. چراکه دارای تیغه‌هایی دو برابر دستگاه‌های معمولی است و با کاهش اصطکاک، حرکت روان‌تری را ایجاد می‌کند. همچنین کشیده شدن این تیغه‌ها که از جنس استیل هستند، بر روی هم، باعث تیز شدن آن‌ها می‌شود. تیغه‌هایی که روی هم کشیده‌ می‌شوند، هرگز کند نخواهند شد و تا ۵ سال پس از استفاده نیز مثل روز اول تیز و باکیفیت باقی می‌مانند.

از لحاظ سهولت کاربری نیز می‌توان امتیاز خوبی را برای خرید ریش تراش فیلیپس MG7720 درنظر گرفت. چرا که طراحی این دستگاه ارگونومیک، و دستگیره آن از نوع ضدلغزش است. همچنین تعبیه ساختاری گرد و نرم در این دستگاه، ریسک آن را بابت آسیب به پوست نواحی مختلف بدن پایین می‌آورد. ماشین اصلاح فیلیپس MG7720‌ نیز مانند مدل قبل طی یک ساعت به شارژ کامل ۵ ساعت استفاده دست می‌یابد. اما اگر نیاز به اصلاح سریع ناحیه‌ای داشته باشید، با ۵ دقیقه شارژ سریع، کارتان را راه می‌اندازد!

سخن پایانی

در طی این نوشته با ۵ تا از پرطرفدارترین ماشین اصلاح‌های فیلیپس آشنا شدیم. در نهایت با توجه به بودجه و قابلیت‌هایی که برای خرید ریش تراش در نظر دارید، می‌توانید مدل مناسب خود را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که برای خرید بهترین لوازم برقی از جمله ماشین اصلاح، تنها کافی است صفحه محصولات المارکت را انتخاب نموده و با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

 ماشین اصلاح‌های فیلیپس
اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

ماشین اصلاح صورت بانوان فیلیپس BRR454
ماشین اصلاح صورت بانوان فیلیپس BRR454
تخفیف
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان 3,000,000 تومان
ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
ماشین اصلاح فیلیپس MG7910
تخفیف
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان 4,400,000 تومان
ماشین اصلاح صورت بانوان براون FS1000
ماشین اصلاح صورت بانوان براون FS1000
تخفیف
۲,۳۸۰,۰۰۰ تومان 2,200,000 تومان
ریش تراش فیلیپس QP2510
ریش تراش فیلیپس QP2510
تخفیف
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان 1,800,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*