خرید فن هیتر از پرفروش‌ترین فن هیترهای زمستان

خرید فن هیتر

با فرارسیدن فصل سرد سال، تب خرید وسایل گرمایشی بسیار داغ است و افراد به دنبال خرید وسایل گرمایشی با عملکرد خوب و قیمت مناسب هستند. فن هیتر نیز یکی از وسایل گرمایشی است که عملکرد مناسب و امکان استفاده راحت از آن باعث شده بسیاری از افراد خرید فن هیتر را به خرید سایر وسایل گرمایشی ترجیح دهند. در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌های فن هیتر و لیست پرفروش‌ترین فن‌هیترهای زمستان بپردازیم. اگر علاقه‌مند به خرید فن هیتر هستید، پیشنهاد می‌شود برای تجربه خریدی موفق تا پایان همراه باشید.

فن هیتر چیست؟

فن هیتر از جمله وسایل گرمایشی است که با استفاده از جریان الکتریکی گرما تولید می‌کند و فضا را گرم می‌کند. المنت‌های حرارتی که معمولاً از جنس آلیاژ نیکروم تهیه می‌شوند، عامل گرمایشی در این وسیله هستند. گرما در فن هیترها توسط المنت‌ها تولید می‌شود و نقش فن در این دستگاه، برقرار بهتر جریان گرمایشی و انتقال گرما به محیط اطراف است. به دلیل مزایایی مانند عدم نیاز به نصب، عدم تولید گازهای آلاینده، قابلیت جابه‌جایی، راه‌اندازی آسان و توان گرمایشی بالا، خرید فن هیتر نسبت به سایر خرید سایر وسایل گرمایشی انتخابی بهتر به شمار می‌رود.

لیست پرفروش‌ترین فن‌هیترهای زمستان

حالا که با ویژگی‌ها و شیوه عملکرد فن هیتر آشنا شدید و دریافتید که این دستگاه گرمایشی نسبت به سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری‌های گازی مزایای بیشتری دارد، قصد داریم به بررسی لیست پرفروش‌ترین فن هیترها بپردازیم. در این لیست سه محصول باکیفیت از برندهای معتبر را قرار داده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با بررسی شرایط هر یک از این محصول و انتخاب از میان آن‌ها، خرید فن هیتر را نهایی کنید.

فن هیتر پارس خزر SH2000M

خرید فن هیتر پارس خزر SH2000M

برند پارس‌خزر که یکی از برندهای مشهور و معتبر ایرانی در زمینه تولید لوازم‌خانگی و لوازم برقی است، چندین سال است که بخاری‌های برقی را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرده است. فن هیتر پارس خزر SH2000M نیز یکی از محصولات این شرکت در دسته‌بندی بخاری‌های برقی و فن هیترها است که باتوجه‌به توان 2000 وات و قابلیت حمل آسان، گزینه‌ای مناسب برای مصارف خانگی به شمار می‌رود.  این محصول می‌تواند فضاهای کوچک مانند مغازه، اتاق‌های منزل، فضاهای اداری کوچک و… را به‌خوبی گرم کند و به‌عنوان دستگاه گرمایشی اصلی مورداستفاده قرار گیرد. برند پارس‌خزر در بخش طراحی بدنه این محصول عملکرد مناسبی داشته است. بدنه این فن هیتر از جنس پلاستیک مقاوم در ضربه و فشار است. برای حمل راحت و آسان این محصول، در بخش پشت آن یک دستگیره بزرگ قرار گرفته است. علاوه بر حالت قرارگیری ایستاده، امکان نصب این دستگاه روی دیوار و زمین نیز وجود دارد.  فن هیتر پارس خزر SH2000M به دلیل برخورداری از ترموستات ایمنی، دستگاهی ایمن و بی‌خطر است. با استفاده از ولوم چرخشی تنظیم حرارت، شما می‌توانید دمای دستگاه را روی میزان مدنظر خود قرار دهید. باتوجه‌به این ویژگی، حتی امکان استفاده سرمایشی از این محصول نیز وجود دارد و شما می‌توانید با خاموش‌کردن المنت‌ها و تنها با استفاده از حالت فن، از این محصول به‌عنوان دستگاه سرمایشی استفاده کنید. برای مشاهده قیمت فن هیتر پارس خزر SH2000M و خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه آنلاین المارکت مراجعه کنید.

فن هیتر دلونگی HTF3020

خرید فن هیتر دلونگی HTF3020

فن هیتر دلونگی HTF3020 یکی از کوچک‌ترین فن هیترهای بازار است که باتوجه‌به توان ۲۰۰۰ واتی می‌تواند عملکرد گرمایشی مناسبی را ارائه دهد و فضای مدنظر شما را به بهترین شکل ممکن گرم کند. از این دستگاه برای گرمایش اتاق‌های منزل و فضاهای اداری و… استفاده می‌شود. برای استفاده از این دستگاه تنها کافی است دوشاخه آن را به پریز برق متصل کنید و آن را روی یک میز قرار دهید. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و شما تنها با فشردن چند کلید می‌توانید تنظیمات مدنظر خود را به دستگاه اعمال کنید. حالت خودکاری که برای فن هیتر دلونگی HTF3020 طراحی شده باعث می‌شود این دستگاه بتواند دمای محیط را تنظیم کند. عملکرد خودکار دستگاه به این شکل است که اگر دمای محیط از میزان مشخصی پایین‌تر برود، دستگاه به شکل خودکار روشن می‌شود و تا زمانی که دمای محیط به میزان مناسب برسد، به عملکرد خود ادامه می‌دهد. با استفاده از این ویژگی تنها کافی است یک‌بار ترموستات دستگاه را تنظیم کنید و همیشه دمای اتاق مدنظر خود را در بازه مطلوب نگه دارید. عملکرد ضد یخ‌زدگی از دیگر ویژگی‌های فن هیتر دلونگی HTF3020 است که با استفاده از آن می‌توان از گیاهان آپارتمانی و حیوانات خانگی در برابر سرما محافظت کرد. این عملکرد به این شکل است که در‌ صورت رسیدن دمای محیط به 5 درجه سانتی‌گراد، دستگاه به شکل خودکار شروع به کار می‌کند و از رسیدن دمای محیط به کمتر از 5 درجه سانتی‌گراد جلوگیری به عمل می‌آورد. باتوجه‌به این ویژگی‌ها، می‌توان فن هیتر دلونگی HTF3020 را گزینه‌ای مناسب برای خرید فن هیتر معرفی کرد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت فن هیتر دلونگی HTF3020 و مشخصات فنی دقیق این محصول به فروشگاه آنلاین المارکت مراجعه کنید.

فن هیتر آراسته FHA2000

خرید فن هیتر آراسته FHA2000

اگر به دنبال دستگاه گرمایشی کوچک و کاربردی هستید که بتواند به‌سرعت اتاقتان را برای شما گرم کند، خرید فن هیتر آراسته FHA2000 انتخابی مناسب برای شماست. فن هیتر آراسته FHA2000  به دلیل وزن کم و امکان حمل آسان به یکی از پرفروش‌ترین فن هیترهای بازار تبدیل شده است. این دستگاه گرمایشی هم می‌تواند بر روی میز قرار گیرد و هم می‌تواند بر روی دیوار نصب شود. این دستگاه دارای ترموستات خودکار است که می‌تواند دمای محیط را در بازه مناسب نگه دارد. توان این دستگاه ۲۰۰۰ وات است و عملکرد گرمایشی آن را می‌توان مطلوب توصیف کرد. سیستم قطع خودکار این دستگاه  امکان استفاده از آن در محیط‌های حساس مانند اتاق کودک، مغازه، انبار کالا و… را نیز فراهم کرده است. فن هیتر آراسته FHA2000 در هنگام گرمایش، صدای زیادی تولید نمی‌کند و دستگاهی کم‌صدا به شمار می‌آید. با برخورداری از رده انرژی A++ و قابلیت تنظیم حرارت می‌توان این دستگاه را از بهترین فن هیترهای موجود در بازار معرفی کرد. اگر قصد خرید فن هیتری باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را دارید، برای بررسی قیمت فن هیتر آراسته FHA2000 و خرید این محصول به فروشگاه اینترنتی المارکت مراجعه کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

فن هیتر مدیا NTY15-19CA
فن هیتر مدیا NTY15-19CA
تخفیف
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان 2,180,000 تومان
بخاری برقی تولیپس EH203
بخاری برقی تولیپس EH203
تخفیف
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان 1,950,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*