پرفروش ترین سرخ کن های تابستان ۱۴۰۱

قطعا شما نیز هنگام انتخاب یکی از لوازم خانگی برقی خود برایتان اهمیت دارد که بدانید، دیگران چه برند و مدلی را خریداری کرده‌اند. در این مطلب پرفروش‌ترین سرخ کن های تابستان را معرفی کرده‌ایم.

سرخ کن

غذاهای برشته و سرخ شده محبوب‌ترین نوع غذا برای افراد در هر سنی هستند. یک پیاله سیب‌ زمینی سرخ شده همانقدر برای یک فرد ۷۰ ساله جذاب است که یک کودم ۷ ساله هم از خوردن آن لذت می‌برد. به همین دلیل همیشه یکی از محبوب‌ترین لوازم برقی خانگی سرخ کن است.

در این مطلب از المارکت می‌خواهیم پرفروش ترین سرخ کن های تابستان ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین‌ سرخ کن های تابستان ۱۴۰۱

سرخ کن فیلیپس – مدل HD9654

فیلیپس یک برند نام‌آشنا و محبوب در ایران است و سرخ کن آن، که با گارانتی ۲۴ ماهه به فروش می‌رسد، یکی از پرفروش ترین سرخ کن های محبوب تابستان ۱۴۰۱ بوده است. این محصول بدون نیاز به روغن تمام مواد غذایی را برشته کرده و حتی برنامه‌ای برای گرم نگه داشتن آن‌ها، بدون از بین رفتن تردی غذا، دارد. ظرفیت مخزن آن برای تهیه‌ی غذا برای ۵ تا ۶ نفر مناسب است. این محصول سینی گریل دارد و می‌توانید انواع گوشت و سبزیجات را روی آن گریل کنید.

پرفروش ترین سرخ کن های فیلیپس – مدل HD9654

سرخ کن بیم – مدل AFT1002

سرخ کن بیم با بدنه‌ی استیل ضد زنگ ظاهری مستحکم و زیبا دارد. ظرفیت مخزن چدن نچسب آن ۵ لیتر است و فقط با جریان هوای بسیار داغ می‌تواند هر ماده‌ی غذایی را برای شما برشته کند. صفحه نمایش روی سرخ کن امکان برنامه‌ریزی برای پخت را به شما می‌دهد. البته ۸ برنامه‌ی پخت از پیش تنظیم شده هم روی آن وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های این محصول امکان پخت غذا با مواد غذایی منجمد است. با کمک این قابلیت دیگر نیازی به یخ‌زدایی مواد غذایی نیست و می‌توانید گوشت و سبزیجات را مستقیم از فریزر به سرخ کن بیم منتقل کنید. این محصول بیم را می‌توانید با گارانتی ۱۸ ماهه از المارکت خریداری کنید و شک نداشته باشید که یکی از پرفروش ترین سرخ کن های امسال را خریداری کرده‌اید.

پرفروش ترین سرخ کن های بیم – مدل AFT1002

سرخ کن هنریچ – مدل HFR8206

سرخ کن هنریچ با روغن بسیار کم یا کاملا بدون روغن می‌تواند انواع مواد غذایی را سرخ کند. ظرفیت مخزن این محصول آلمانی ۱۲ لیتر است و برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مناسب است. سینی فر، سبد چرخان و جوجه گردان همراه با ۹ برنامه‌ی پخت از پیش تعیین شده امکان پخت انواع غذاها را به شما می‌دهد. صفحه نمایش دیجیتالی روی این محصول امکان تنظیم برنامه‌ی پخت دلخواه شما را هم فراهم کرده است. قابلیت تنظیم حرارت و تایمر روی سرخ کن هنریچ آن را به یک محصول همه فن حریف و یکی از پرفروش ترین سرخ کن های تابستان ۱۴۰۱ تبدیل کرده است. این سرخ کن با گارانتی ۱۸ ماهه قابل تهیه از فروشگاه المارکت است.

پرفروش ترین سرخ کن های هنریچ – مدل HFR8206

سرخ کن میگل – مدل GAF180

چهارمین سرخ کن محبوب تابستان ۱۴۰۱ یک هواپز است. سرخ کن بدون روغن میگل با ۱۲ برنامه‌ی پخت خودکار و مخزن ۴ لیتری به یک دستیار آشپزی متخصص تبدیل شده است. حرارت بالای این محصول برای پخت و برشته کردن مواد غذایی بدون نیاز به روغن، به شما این اطمینان را می‌دهد که تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در غذا حفظ شده و غذایی کامل برای شما آماده می‌کند. صفحه نمایش لمسی به شما امکان تنظیم برنامه‌ی پخت دلخواه را می‌دهد. همچنین با با درپوش شفافی که دارد شما می‌توانید هر لحظه که مایل بودید وضعیت پخت مواد غذایی را مشاهده کنید. این محصول با گارانتی ۲۴ ماهه در میان پرفروش ترین سرخ کن‌ های فروشگاه المارکت موجود است.

پرفروش ترین سرخ کن های میگل – مدل GAF180

مرور کلی

سرخ کن‌ها از کاربردی‌ترین لوازم برقی آشپزخانه هستند. آن‌ها می‌توانند در زمانی کوتاه حجم زیادی از مواد غذایی را پخته یا برشته کنند تا آشپزی کردن برای شما آسان‌تر شود. در این مطلب ۴ سرخ کن پر فروش در تابستان ۱۴۰۱ را معرفی کردیم تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید به راحتی از بین محصولات، سرخ کن محبوبتان را خریداری کنید.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*