معرفی چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک

چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک

آیا می‌خواهید صبح بعد از بلند شدن از خواب چای تازه بنوشید؟ با استفاده از دستگاه جدید چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک 4244 ، با عطر چای تازه خانه را معطر کنید. چای و دمنوش یکی از نوشیدنی‌های سالم و خوشمزه است که با استفاده از چای سازها به راحتی تهیه می‌شود. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان عاشق نوشیدن این نوشیدنی‌ها هستند. روش‌های مختلفی برای دم‌کردن چای و دمنوش وجود دارد؛ چرا که امروزه انواع مختلفی از برگ‌های چای و دمنوش وجود دارد. با انتخاب مناسب دستگاه چای ساز دیگر نیازی به استفاده از فیلترها و کیسه‌های مختلف برای دم‌کردن نیست.

یکی از مزایای مهم استفاده از این دستگاه‌ها این است که می‌توان از آن برای دم‌کردن انواع مختلف دمنوش استفاده کرد. علاوه بر آن می‌توان این دستگاه را به‌راحتی در خانه‌ها و فضاهای اداری استفاده کرد.

چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک 42440 

چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک

دستگاه‌های مختلفی برای دم کردن انواع چای و دمنوش وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین محصولات که می‌توان از فروشگاه المارکت آنلاین خریداری کنید، چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک 42440 است. چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک 42440 از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد و از نظر ظاهری به زیبایی آشپزخانه و فضاهای اداری می‌افزاید.

علاوه بر این، این دستگاه از ویژگی‌ ضد خوردگی نیز برخور دارند. چای ساز گاستروبک بر خلاف سایر دستگاه‌های دیگر انرژی کمتری مصرف می‌کند. وزن آن نیز در مقایسه با کتری‌های معمولی سبک‌تر است. با همه‌ی این ویژگی‌ها چای‌ساز گاسترویک 42440 یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها در خانه‌ها و فضاهای اداری به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌های چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک 42440 

 چای ساز و دمنوش ساز آسانسوری گاستروبک 42440 دارای سیستم فیلتر ذرات و صفحه نمایش ال سی دی است. کتری شیشه‌ای آن ۱/۵ لیتر گنجایش دارد و فیلتر آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

چای ساز گاستروبک به صورت خودکار به محض رسیدن به دمای تنظیم شده، فیلتر چای به طور خودکار پایین می‌آید و با تمام شدن مدت زمان تنظیم دم دوباره چای فیلتر می‌شود.

برنامه‌های چای ساز و دمنوش گاستروبک 42440

چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک

در این دستگاه ۵ برنامه برای دم‌کردن چای وجود دارد. هر یک برای تهیه چای سبز، چای سیاه، چای اولانگ، چای سفید و چای گیاهی، دارجیلینگ می‌باشد. دیگر برنامه‌های چای قابل برنامه‌ریزی به‌صورت جداگانه تنظیم می‌شود. مثل تنظیم دما و دم‌کردن آب از 5 درجه سانتیگراد تا 100 درجه می‌باشد. همچنین زمان گرم کردن از قابل کنترل است. صفحه نمایش ال سی دی روشنایی برای تنظیم دقیق آن است. 

تمیز کردن و شست‌وشو

لازم است این نکته را در راهنمای استفاده چای ساز بدانید که شما فقط می‌توانید توری چای ساز و کتری شیشه‌ای را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و هیچ‌گاه نباید رطوبت به قسمت پایه دستگاه و سیم آن‌ها نرسد. بعد از صرف چای، قوری و صافی آن را خوب بشویید. و برای جلوگیری از رسوب بستن آب در چای ساز، کتری آن را در فواصل زمانی کوتاه مدت بشویید.

اگر کتری رسوب گرفت نگران نباشید، با راه‌حل‌های خانگی می‌توان رسوب کتری برقی را برطرف کرد.

 مراقبت از دستگاه چای ساز گاستروبک

استفاده از آب تصفیه شده باعث جلوگیری از رسوب گرفتن چای ساز می‌شود و علاوه بر این، کیفیت طعم چای را افزایش می‌دهد.

چای‌ساز گاستروبک مجهز به سیستم تنظیم دمای آب می‌باشد. این یک قابلیت ویژه است که به شما کمک می‌کند بتوانید برای انواع مختلف دمنوش و چای دمای معینی را تنظیم کنید. بنابراین در هنگام استفاده از چای‌ ساز حتما به دکمه‌های تنظیم دما توجه کنید، زیرا زیاد یا کم بودن درجه دما عملکرد چای‌ساز را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

روش استفاده از چای ساز و دمنوش گاستروبک 42440

چای ساز و دمنوش ساز گاستروبک
  • ابتدا قسمت کتری را با آب پر کنید و اطمینان حاصل کنید که مقدار آب از MAX مشخص شده روی بدنه پارچ بیشتر نشود.
  • به ازای هر فنجان چای یک قاشق چای خوری، چای در ظرف قوری بریزید.
  • با توجه به نوع چای دکمه Tea Type چای ساز گاستروبک را فشار دهید. سپس وضعیت مورد نظر خود را برای دم‌کردن چای انتخاب کنید. 
  • برای شروع کار دستگاه دکمه ON/OF را فشار دهید.

نکته: معمولا پس از جوشیدن آب کتری، دستگاه به حالت گرم نگه دارنده تغییر وضعیت می‌دهد. حتما درب کتری را بگذارید تا هم آب زودتر بجوشد و هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

در چای سازهای بدون قوری ریلی بعد از تمام شدن کار دستگاه سبد چای به صورت خودکار به بالا حرکت می‌کند. توجه داشته باشید که پس از اتمام کار دستگاه، به هیچ عنوان بلافاصله به سبد دست نزنید چون امکان سوختگی وجود دارد. برای تمیز کردن آن اجازه دهید سبد سرد شود.

اگر این مطلب برایتان مفید بوده، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید:

کالاهای مرتبط

چای ساز کوخ KT2145
چای ساز کوخ KT2145
تخفیف
۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان 6,500,000 تومان

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر ثبت می‌کنید!
ثبت دیدگاه برای این مطلب
*
*
*